Mia Cute (@miasaranasuha_cute) [similar]

💕Welcome to Mia Sara Nasuha Cute Instagram💕 ❣️Just support Mia Sara❣️ 😍Fans Mia😍 👉 All musically 👈 Done post 😉 #MiaSaraNasuhaCute #MiaSaraCute 😉

Mia Cute (@miasaranasuha_cute)

Banglo Berhantu Part 6 👻

Mereka saling berpandangan
Diorang menjawab:Ok nek.😊 Mia: Ala,janganlah risau! Kak Erina kan dah berbaik dengan kita!😉 Erissa: Aah ek betul jugak tu.

Bila tiba di Banglo.Semua berkumpul di depan pintu sementara menunggu kak Eriss membuka pintu.Eriss tidak sempat nak pusingkan kunci nya untuk membuka pintu tetapi pintu itu tiba tiba terbuka dengan sendirinya.

Erissa: Astaghfirullahalazim!
Mia: Macam mana boleh terbukak sendiri ni?! Teha nampak apa yang berlaku kat dalam lalu : Korang! Tengok kat dalam tu!! Al-Quran semua berterabur atas lantai!

Nenek: Masya Allah! Cepat masuk kemas kan balik .Letak Al-Quran kat atas paras dada kita ye?

Mitilda: Tapi nek,Al-Quran tu ada kat tingkat atas je macam mana boleh jatuh kat bawah pulak?

Mia: Aah la! Ya Allah! Mia rasa tak sedap hati ni!

Teha: Apa kata kita kemas barang kita Yang papa baru beli tadi pastu kita balik rumah lama kita la!

Nenek,Atuk: Baiklah,cu.

Diorang pun berkemas bilik.Sambil berkemas tu,mereka pergi ke bilik mama & papa.

Semasa mereka semua ada di depan bilik mama & papa.Atuk bukak pintu bilik mama & papa.

Atuk: Astaghfirullahalazim! Siapa yang kita bawak pergi hospital tadi?!😰 Teha: Mama papa! Bangun!

Mama: Kenapa ni Teha ? Tak tidur lagi ke?Aik,kenapa atuk & nenek ada kat sini?

Bersambung!

P/s: Sory la tak best la!😅