Muhammad Noer Fadilah (@mnoer_fadilah)

Kita memang tidak selalu mendapatkan apa yang kita inginkan. Namun percayalah, Tuhan memberikan apa yang kita butuhkan. #Bro#Kusut#BelomRezeki

Muslimah Fashion (@novalia_nd_house)

Kemarin kemarin masih ngidam bgt pengen makan talam....kebayang santen lumernya... Ubi manis nya.... Cm belom kesampean. Dan skrg kakak cantik yang baik hati @ramayanti16 ngebawain oleh - oleh talam tanpa diduga tanpa di ssangka.... Enaaaaaak bgt ya allah.... Tapi pas makan gigitan pertama brassa sedih gitu... Dan jadi mewek 😒πŸ˜₯ inget yang kemarin kemarin ..... #qadarullah #kuret #belomrezeki #momystrong

(@rendy.ss)

Kekalahan bukan akhir dari segalanya.
#belomrezeki#bigbrotherfc#kedaungcup

Syamsu Tajri (@syamsu_alone98)

Niatnya mau jual, abis d post tanda mau di jual eh gak lama abis ngepost jatuh dan pecah lensanya πŸ™ˆ
#belomrezeki

Noor Arshikin Bt Medika@Sepani (@qyenmedika)

Jangan sangka kau ada SPM jer kau susah nak dapat kerja.
Jangan sangka kau ada Diploma kau senang nak dapat kerja.
Rezeki setiap orang lain2.
Ada yang ada SPM jer dah senang2 dapat kerja. Ada yang ada Diploma susah nak dapat kerja (rejected) sebab 'gaji'. Ada yang rezeki datang cepat ada yang lambat. Rezeki datang dalam pelbagai cara. Usaha Tawakal Doa dan Sabar yang penting.
#akakredho #belomrezeki #allahsebaikperancang

diffa din (@diffdin)

gagal coba lagi kalo gagal lagi coba lagi jangan sampai menyerah
karena bakat saya adalah pantang menyerah.
#justdoit
#pantangmenyerah
#belomrezeki
#brontoxfc
#maenbarengparaidola
#semangatcs

Biawak FC ⚽️ (@biawakfc)

Berawal dari goyangan yang aduhai melewati 2 orang dari @lendianand lalu di passing ke @aryapanjii dan di akhiri oleh sang capt @faisal.ecang
#belomrezeki

Gilang Romadhon (@gilangromadhon__)

Jika saya gagal, maka saya akan memulainya kembali, sebab dalam kehidupanku, aku tidak kenal kata "MENYERAH"

#AJFC2017 #ASIACAMP #BELOMREZEKI

Riandi Akbar (@dobskyrock)

Bila puncak adalah sebuah bonus dari pendakian, maka hari itu Tuhan sedang tidak memberikanku bonus.
.
.
.
.
#gunungmerapi #pasarbubrah #newselo #2968mdpl #badaidankabut #gagalsunrise #belomrezeki

Ajiddija07_ (@ajiddijaaaaaaa)

Tiada hasil yang mengecewakan, kupu kupu pun pernah menjadi suatu yang menjijikan sebelum menjadi indah~
#likeforlike#ypkarya#belomrezeki#pantherchampion#gorkpk

muhammadrizky (@mhmmadrizky01)

Terakhir kalinya megang piala , kangen megang piala lagi.
#belomrezeki#fisikudahancur#pemainengapengapan

β€’Halfian Nandikaβ€’ (@halfiannandika)

Kegagalan bisa terjadi di setiap kesempatan,dan kegagalan juga bisa terjadi setiap hari.Yang membuat lu menjadi lebih baik adalah bagaimana lu bereaksi terhadap kegagalan tersebut
#mythicalfc1#belomrezeki#kaleminaja#kepatil

adiyan eka setianto (@adiyaneka22)

Semangat terus boy perjalanan kita masih panjang nikmati lah masa muda kalian

#ababalff
#alwayscup
#belomrezeki

EydaπŸ’šEzan (@qaseh_lavenda)

Sekadar Luahan .. Dah 2 tahun lebih episod duka lara (mamy)
Wildan syurga.. beby2 twin.. (tetiba rindu)

Usia perkahwinan mase tu setahun lebih..lewat period 3ari..kakak Ilya Mie tergedik sgt sruh cek prefnancy test.. cuba laa..first time cekk.. sebelom ni mmg xpenah n xknl pom..hehhe.. skli cek satu terang satu kabur..xtaw bnde kn..hehe

Tunjuk kat kakak ..tengok dia dh lompat2..yeayyy adikk pregnant.. hahahha..masih tak percaya..ye k k.nik..pelawok je.. sungguh laa.. tu 2 line.. Allahu..g kt somi dah lompat2 suja sgt.. dalam ati berdebar sakannn.. Tapi tetap comfius ..esoknye g klinik doc scan..tu beby awak..bru nok jadi..kecik..ketulan baru.. rae nk ngis..sjud syukor..tuhan je tahu.. Kakak2 empat orang..campur nga mok..5 og bgi nasihat free..mcm2 pntg larang.. suka sbb adik bongsu pregnant..bdk kecik pregnant..budak muda lgi..hahhaha..hari2 duk cakap nga beby .. 😭😭😭 Hinggalaaa 2 blan lebih..msuk 3 bln.. Puan Dianz Eriayna ambik buku merah..isi lengkap kt umh..senang sapa klinik cek bnde yg patut.. 1.5.2015 keesokan tu .. mlm tu rse xsedak perut..tapi tido jee.. pikir myb beby nk mmbesar.. Bgun pgi tu rse kluar darah.. darahh! Terkejut cmpur nk ngis..huhu.. grok somi..gtaw mok..pgi tu g klinik doc scan ckap gugur.. 😭😭😭😭 Refer spital... #SambungSemulaNehLapHingusJap
#WildanSyurgaMamyPapa
#DuaTahunBerlalu
#BelomRezeki
More...