🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

Laura Hartley (@laauraahaartley)

How time flies- the experiences we've had, things we've tried, emotions we've experienced all since meeting each other has been a wild ride 👫So glad to experience them with you-
1st photo taken together the night we met, next 2 are my favourite pictures together and the 4th is the last picture taken together ❤️ .
.
.
#love #appreciationpost #relationships #toughwork #experiences #emotions #noteasy #notmeanttobe #support #foundation #family #partner #boyfriend #mylove #mylife #travel #snow #bali #aquarium #party #photos #memories #shared #happy

🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

Gabby (@gaviotitamtz)

💜 Buenos días chicas! Feliz Jueves!! No puedo dejar de recordarles que solo quedan 4 días para que termine esta promoción! También quiero compartirles que desde el día de ayer hasta el 30 de Abril si hacen compra de nuestro rímel 3D el envío es gratis! Wow 😳 si que hay de promociones!!
#promotion #foundation #concealer #primers #foundationbrush

🎀 Por Sabrina Bermudez 🎀®️ (@eubatonseesmaltes)

Esse recebido eu estou completamente apaixonada! É uma loção adstringente facial da @nupill.cosmeticos , é simplismente incrível já estou testando para fazer uma resenha completa no canal , blog e aqui também!
Os benefícios dela são : Ajuda a controlar a oleosidade da pele e remove as impurezas da pele! Gente já passei e limpa mesmo a pele fica ótima e as espinhas diminuem muito!!!

🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

hudvårdsbutik.se (@hudvardsbutik.se)

LIQUID MINERALS från Jane Iredale! Åh, en flytande mineralfoundation ser så fin ut på huden. Denna bara smälter in i huden helt magiskt 💫 Fullproppad med massor av fuktgivande och vårdande ingredienser. Huden får en naturlig look och får ett så fint glow. Perfekt foundation för vardag med andra ord! ⭐️ @janeiredale_sverige #janeiredale

🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

Endah agen ms glow (@ms_glow_jatim)

Before after pemakaian body serum dan peeling spray.

Setelah pemakaian peeling spray kulit jadi kencang dan lebih cerah kenapa ya??
Krna peeling spray mengandung collagen sehingga kulit semakin kencang, sel kulit mati dan kotoran keangkat dan terkelupas halus.
.

Dilanjukan pemakaian body serum,
Yg dapat meresap dengan cepat sehingga langsung terlihat perbedaan di kulit.
.

Hasil permanen dengan pemakain rutin 10 hari, tidak putih seperti dempul yaa yg hilang jika didibilas dengan air.

Sepaket 250k
Isi peeling spray , body serum pigmented, shower scrub

More info hubungi admin
👇👇👇👇👇
Fast respon
Pin : D1760089
WA : 085259707233
Line : endahskincare
IG : ms_glow_jatim
Fanpage : Cantik Skincare original Lamongan
#whitening#whiteningcream#pemutih#msglow#msglowbeauty#pemutihaman#pemutihbpom#creamaman#kosmetikaman#kosmetikbpom#kosmetikimport#creamimport#cantikskincare#beautyglowing#amanbumil#amanbusui#creampagi#foundation#creammalam#beautycream#creamwajahbpom#agenmsglow#agenmsglowsby#distributormsglow#msglowori#distributorkosmetik#agenkosmetik#skincarebpom

🌸AIRIZ SERUM FOUNDATION🇲🇾🌸 (@airizserumfoundation_original)

.
Siapa suka makeup mesti wajib ade foundation kann.. .
Nak beli yg berjenama x mampu?
.
Airiz Serum Foundation yg setanding dgn Foundation berjenama kat luar tu dgn harga yg sgt2 berpatutan uolss.
.
Nak cantik tak boleh la kedekut , takkan nak tgk orang je cantik kan hihi :*
.
Jom calit2 AIRIZ kat wajah uolss mesti cun melecun..
.
.
Wsap kakak 0195618970
Readstock!
Rm85 pos rm5
Siap freegift 😊
Cod kl
.
#airizserumfoundationkl #foundationmurah #ilovemakeup #foundation #rosetyara #alhaalfa #nars
#AirizSerumFoundation
#AirizSkinz™️ #AirizSerumFoundation™️
#AirizSkinz™️
#makeup #makeupartist #makeupaddict #makeupjunkie #makeuplover #makeupbyme #mua #muakl #muakedah #beauty #girls #women #ilovemakeup #likeforlike #likeforfollow
#makeupforever #mua #muakl #beauty #girls #women #likeforfollow #likeforlike #ilovemakeup #muateganu #boosterwhiteningkl #airizserumfoundationkl

Endah agen ms glow (@ms_glow_jatim)

Before after pemakaian body serum dan peeling spray.

Setelah pemakaian peeling spray kulit jadi kencang dan lebih cerah kenapa ya??
Krna peeling spray mengandung collagen sehingga kulit semakin kencang, sel kulit mati dan kotoran keangkat dan terkelupas halus.
.

Dilanjukan pemakaian body serum,
Yg dapat meresap dengan cepat sehingga langsung terlihat perbedaan di kulit.
.

Hasil permanen dengan pemakain rutin 10 hari, tidak putih seperti dempul yaa yg hilang jika didibilas dengan air.

Sepaket 250k
Isi peeling spray , body serum pigmented, shower scrub

More info hubungi admin
👇👇👇👇👇
Fast respon
Pin : D1760089
WA : 085259707233
Line : endahskincare
IG : ms_glow_jatim
Fanpage : Cantik Skincare original Lamongan
#whitening#whiteningcream#pemutih#msglow#msglowbeauty#pemutihaman#pemutihbpom#creamaman#kosmetikaman#kosmetikbpom#kosmetikimport#creamimport#cantikskincare#beautyglowing#amanbumil#amanbusui#creampagi#foundation#creammalam#beautycream#creamwajahbpom#agenmsglow#agenmsglowsby#distributormsglow#msglowori#distributorkosmetik#agenkosmetik#skincarebpom

PUTIH DAN CANTIK DALAM 3 SAAT (@yunieespretty_ganu)

#testimoniyunieespretty
WAHH DAPAT PUJIAN LAGI
.
Alhamdulillah,dapat feedback panas panas lagi dari customer sis ni.Dengan hanya sekali sapuan dapat hilangkan sunburn kat kulit dan memutihkan kulit sekali.Customer ni dah puas hati,anda bila lagi?hehe
.
Nak order?
Whatssap 013-9725390
Cepat2 order sebelum stok habis,stok habis laju macam air
.
#yunieepretties #syjualyunieepretties #senangputih #flawless #putih #putihmelepak #jeragathilang #putihberseri #jerawatlari #minyakhilang #kulitputih #kulitbersih #losyenwangi #losyenpemutih #produkterbaik #produkcantik #produkputih #produkyunieespretties #kelantan #kelate #produkterbaik #foundation #pretty #dropship #perlukandropship #agen #dropshipyunieespretty

Endah agen ms glow (@ms_glow_jatim)

Before after pemakaian body serum dan peeling spray.

Setelah pemakaian peeling spray kulit jadi kencang dan lebih cerah kenapa ya??
Krna peeling spray mengandung collagen sehingga kulit semakin kencang, sel kulit mati dan kotoran keangkat dan terkelupas halus.
.

Dilanjukan pemakaian body serum,
Yg dapat meresap dengan cepat sehingga langsung terlihat perbedaan di kulit.
.

Hasil permanen dengan pemakain rutin 10 hari, tidak putih seperti dempul yaa yg hilang jika didibilas dengan air.

Sepaket 250k
Isi peeling spray , body serum pigmented, shower scrub

More info hubungi admin
👇👇👇👇👇
Fast respon
Pin : D1760089
WA : 085259707233
Line : endahskincare
IG : ms_glow_jatim
Fanpage : Cantik Skincare original Lamongan
#whitening#whiteningcream#pemutih#msglow#msglowbeauty#pemutihaman#pemutihbpom#creamaman#kosmetikaman#kosmetikbpom#kosmetikimport#creamimport#cantikskincare#beautyglowing#amanbumil#amanbusui#creampagi#foundation#creammalam#beautycream#creamwajahbpom#agenmsglow#agenmsglowsby#distributormsglow#msglowori#distributorkosmetik#agenkosmetik#skincarebpom
More...