Hot FM (@hotfm976)

Sempena hari raya ni, @fizie_hotfm dengan baba @ajakshiro ada buat parodi lagu Aisyah dri @projectorbandofficial . Jom layan ☺️
#GengHotFM #GengPagiHot #SayangRaya #SayangRamadan

Hot FM (@hotfm976)

Apa dah jadi dengan @ajakshiro ni? Tetiba tengah makan boleh jadi benda tak sepatutnya, @shuksyj @fizie_hotfm ada pesan apa sebenarnya.
Saksikan video penuh di youtube.hotfm.com.my
#GengHotFM #GengPagiHot #SayangRaya #SyukurSelalu

Hot FM (@hotfm976)

Hai semua ni ada pesanan dari baba @ajakshiro sepanjang raya ni
#GengHotFM #GengPagiHot #SayangRaya #SyukurSelalu

Black (@mirulhamzah)

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Semoga kita bertemu lagi pada hari yang lain.
Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin! Ampun maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki.
.
Organizer : @faridkhir_ & #blood21
Activities : Barbeque, Games & Lucky Draw
Venue : Pantai Poli Port Dickson
Credit song : Despacito Parody by @khaibahar94 & @wanyhasrita & krew #gengpagihot (HotFm)
Special Appearance : @senyumss @syafiq_92_official & @_syaffiek
.
#syaffiekimran #videobysyaffiek #acahyeye #polifamalia #allbrotherhood

Hot FM (@hotfm976)

Beraya-beraya juga, jangan la kita jadi anti social betul tak @fizie_hotfm #GengHotFM #GengPagiHot
#SayangRaya #SyukurSelalu

Ajakshiro (@ajakshiro)

Hati2 ye driver2... Selamat hari Raya...
.
#GengPagiHot #HotFm #SelamatHariRaya

fizie_hotfm (@fizie_hotfm)

-
Fizie Hot FM & KELUARGA
-
No ruj: 06 /2017
-
24 Jun 2017
-
Kepada Yang Berkenaan,
-
*PERMOHONAN MAAF KEPADA SEMUA SAUDARA-MARA, SAHABAT DAN RAKAN-RAKAN*
-
Assalamualaikum. Terlebih dahulu saya dan keluarga mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri 1438H kepada Tuan/Puan. Semoga Tuan/Puan mendapat keredhaan Allah S.W.T.
-
2. Berhubung dengan perkara diatas, saya menyusun 10 jari dan memohon maaf kepada semua tuan-tuan, puan-puan, rakan setugas,saudara-saudara dan sahabat-sahabat saya sekiranya saya dan keluarga telah melakukan kesilapan dalam sedar atau tidak sedar atau sengaja atau tidak sengaja.
-
3. Justeru itu, saya berharap Tuan/Puan dapat menerima permohonan maaf saya ini serta memaafkan saya & keluarga.
-
4. Akhir kata dari saya, sekali lagi saya & Keluarga mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir & Batin.
-
Sekian, terima kasih.
-
Yang Benar,
.........................................
(MOHAMAD HAFIZIE BIN ROSLAN, ajk P.I.B.G)
-
-
-
_cetakan berkomputer tidak perlu tandatangan_
-
#sayangraya #gengpagihot #dontsaybrothernotumbrella #umbrellamung #instagram #instagrammers #instatag #instadaily #instaquote

Ajakshiro (@ajakshiro)

Janganlah bagi alasan puasa bila kita ni memang malas...hehe Ni #GengPagiHot belanje korang sketsa dengan ustaz camne nak kekal cergas masa bulan ramadan... Jom usha..video penuh bole tengok dekat youtube hot tv ok..
.
#AIACergasRamadan #TingkatkanDirimu

fizie_hotfm (@fizie_hotfm)

Jalan dh start jemmmm...hati hati memandu semua..teruskan mendengar @hotfm976 utk update trafik terkini sepanjang musim perayaan ini...
-
Selamat berbuka sahabat sahabat
-
#gengpagihot #gph #dontsaybrothernotumbrella #umbrellamung #sayangraya #instaquote #instadaily #instatag #instagrammers #instagram

fizie_hotfm (@fizie_hotfm)

Uisssh jangan jadikan puasa sebagai alasan untuk anda menjadi seorang yang sangat "Pemalas".
-
Nak tau apa yang terjadi dengan kawan kawan saya ni???meh layan video penuh sketsa kami bersama @ustazdrizhar di youtube Hot TV ye kawan kawan.
-
#TingkatkanDirimu #aiavitality #AIAcergasRamadan #dontsaybrothernotumbrella #umbrellamung #gengpagihot #gph #instagram #instagrammers #instatag #instadaily #instaquote

Muhammad Syafiq (@syafiq_92_official)

#Repost @_syaffiek (@get_repost)
・・・
Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Semoga kita bertemu lagi pada hari yang lain.
Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin! Ampun maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki.
.
Organizer : @faridkhir_ @mirulhamzah & #blood21
Activities : Barbeque, Games & Lucky Draw
Venue : Pantai Poli Port Dickson
Credit song : Despacito Parody by @khaibahar94 & @wanyhasrita & krew #gengpagihot (HotFm)
Special Appearance : @senyumss @syafiq_92_official & @_syaffiek
.
#syaffiekimran #videobysyaffiek #acahyeye #polifamalia

Shuk syj (@shuksyj)

Sapa kata bulan Ramadan ni kita tak boleh nak aktif sangat??itu cuma alasan orang malas je..#GengPagiHot ada buat sketsa bersama dengan ustaz pasal camna nak kekal cergas di bulan Ramadan..tonton video penuh di YouTube #hottv
#Tingkatkandirimu #AIACergasRamadan #sayangramadan #syukurselalu
Jom kekal cergas tak lama lagi dah nak raya!!😊😊

BOWTUCK (@_syaffiek)

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Semoga kita bertemu lagi pada hari yang lain.
Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin! Ampun maaf dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki.
.
Organizer : @faridkhir_ @mirulhamzah & #blood21
Activities : Barbeque, Games & Lucky Draw
Venue : Pantai Poli Port Dickson
Credit song : Despacito Parody by @khaibahar94 & @wanyhasrita & krew #gengpagihot (HotFm)
Special Appearance : @senyumss @syafiq_92_official & @_syaffiek
.
#syaffiekimran #videobysyaffiek #acahyeye #polifamalia

Hot FM (@hotfm976)

Tak kan bulan puasa asyik nak tidur je, macam mana nak kekal cergas kalau tak buat aktiviti. Macam mana #GengPagiHot kekal aktif bulan ramadan ni, saksikan video penuh di Youtube #HotTV
#AIAcergasramadan #tingkatkandirimu #sayangraya #SyukurSelalu

Hot FM (@hotfm976)

Ada tak benda ni dalam checklist korang nak balik raya kat kampung nanti
#GengPagiHot #SayangRaya #SyukurSelalu

trio pagi Hot (@gengpagihot)

Hahahaha sape kat sini orang ipoh perak?? angkat tanganπŸ™ŒπŸ™Œ
Hati2 yee bagi yg dah mule
Pejalaman ke kampung halaman masing2 😊

#Gengpagihot
#sayangraya
#Hotfm

Hot FM (@hotfm976)

Amboi... Ajak dengan Shuk sempat tambah checklist dekat pendengar kita yang nak ke Australia
DENGAR LIVE : www.hotfm.com.my
#GengPagiHot #SayangRaya #SyukurSelalu
More...