نورول اتيرة بنت عبد رحيم (@nurraysa.kb)

❤️TIPS MAKE UP NURRAYSA❤️
1. ARGAN WHITENING MOISTURIZER - Sapu krim pelembap terlebih dahulu ke seluruh wajah sebagai MAKE-UP BASE.
2. BABYDOLL FOUNDATION/UV CREAM - Sapu secara nipis sehingga rata keseluruh wajah.
3.GLOWING DD MOIST CAKE - 3 in 1 foundation (powder + foundation + concealer) - Dap dap kan sahaja mengikut arah ke bawah dengan menggunakan span yang sudah disediakan.
4.FLAWLESS MINERAL LOOSE POWDER - Berfungsi menyerap minyak berlebihan pada kulit seterusnya dapat mengawal lebihan minyak yang ada pada wajah.
5.MIRACLE BLACK EYELINER
6.PERFECT BROW SHAPING
7.LONG LASH MASCARA - Letak sedikit bedak loose powder FMLP kat bulu mata korang sebelum menggunakan maskara ini.
8.SHINING MINERAL BLUSHER - Boleh digunakan juga sebagai highlighter dan shading.
9.PEARL MAGIC LIPSTICK 💄
- Lipstick ini mengikut warna darah. Tanpa plumbum

To order, kindly whatsapp +60149497217 (Atirah). . . .

#nurraysatrustedseller #nurraysa #nurraysabeauty#nurraysatips #nurraysabeautytips#nurraysamakeuptips #nurraysaagent .#nurraysaproduct #nurraysabeautyproduct#nurraysamakeup #nurraysamakeupset#nurraysasetmakeup#nurraysaglowingddmoistcake#nurraysaperfectlonglash#nurraysapearlmagiclipstick#nurraysaflawlessmineralloosepowder#nurraysamiracleeyeliner#nurraysashiningmineralblusher#nurraysabrowshipping#nurraysaarganwhiteningmoisturizer#nurraysababydollfoundation #nurraysauvcream

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
*APA ITU PEARL MAGIC LIPSTICK NURRAYSA* . 👄 Tidak menghitamkan bibir 👄 Tanpa plumbum 👄 Mesra solat
👄 Melembabkan bibir terutamanya untuk bibir kering dan mengelupas
👄 Sesuai digunakan oleh semua golongan masyarakat . **INFO TAMBAHAN** ❗️Plumbum ialah bahan yang boleh menyebabkan bibir kita menjadi hitam apabila dipakai lama kerana ia terdiri daripada toksik logam yang boleh menyebabkan penyakit kronik seperti kanser.
.
❗️Lipstik ini tidak kalis air, kerana ia mesra solat. Sekiranya "waterproof", maka ia tidak boleh dibawa solat kerana air wuduk tidak meresap pada kulit. .
.

To purchase this lipstick, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM. . .

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaPearlMagicLipstick
#PearlMagicLipstick
#Lipstick
#GincuNurraysa
#Gincu .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkan
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat
#LipstickMesraWudhu'
#LipstickMesraSolat
#GincuMesraWudhu'
#GincuMesraSolat

Siti Sarah Sutra (@gerabak_sarahsutra)

Tips jimat sabun collagen soap,
Tahan 3 bulan baq hang..
Jimat dak?😉
#nurraysatips #HALALselamatJIMAT #wassap0133744962

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
💄PEARL MAGIC LIPSTICK💄 .

Natural Pinkish & Glowy With Collagen Plus

Bahan-bahan🔸
🌰 Collagen
🌰 Pearls
🌰 Vitamin E
🌰 Olive Fruit Oil
🌰 Sunflower Seed Oil
🌰 Virgin Coconut Oil

Kelebihan🔸
💄 Mesra Solat & Mesra Wuduk
💄 Mengikut warna darah si pemakai💋
💄 Merawat bibir
💄 Melembapkan bibir 💄 Bebas silicon
💄 Tidak menghitamkan bibir
💄 Boleh kekal dlm jangkamasa lama pada bibir .
. ✔️Info Tambahan 😉 .
- Silicon boleh menghalang air meresap ke kulit. Tiada keraguan utk berwuduk apabila menggunakan Pearl Magic Lipstick. .
.
Harga asal RM30
Harga promosi RM24 .
.

Whatssap #01129218202 untuk order. .
.

To purchase this lipstick, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM. . .

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaPearlMagicLipstick
#PearlMagicLipstick
#Lipstick
#GincuNurraysa
#Gincu .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkan
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat
#LipstickMesraWudhu'
#LipstickMesraSolat
#GincuMesraWudhu'
#GincuMesraSolat
#OnlineShop
#On9Shop

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
3 pilihan warna bedak Nurraysa DD Moist Cake:.
.
. - Light
- Medium
- Dark

Kelebihan: .
.
.
- Ada AIR ZAM-ZAM
- Mesra solat
- Tiada silikon
- 3 in 1 solution (Foundation + Powder +
Concealer)

Cara pakai bedak Nurraysa DD Moist Cake:

Oleh sebab bedak bersifat DD bukan compact jadi; . .
.
- Guna span dan dap dap kan sahaja DD Moist Cake ke muka..
.
- Kemudian sapu dan ratakan.

Notes:
- Sapu dengan tekap kesan tak sama sebab DD Moist kena tekap.
- Span basah boleh, kering pun boleh. .

Meh whatsapp #01129218202 laju-laju! .
.
.

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#NurraysaMakeUpTips
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaMakeUp
#NurraysaGlowingDDMoistCake
#GlowingDDMoistCake
#NurraysaFoundation
#NurraysaConcealer
#NurraysaPowder
#Foundation
#Concealer
#Powder .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat
#ProdukKecantikkan
#MakeUp
#MakeUpMesraWudhu'
#MakeUpMesraSolat

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
TIPS PENGGUNAAN NURRAYSA COLLAGEN SOAP .

1. JERAWAT
- Basuh muka dengan air suam. Cuci muka dengan sabun dan sedikit garam halus. Gosok slow-slow. Pedih sikit, ya. Lepas tu bilas dengan air sejuk dari peti ais. .

2.JERAGAT
- Ambil sabun, sental/gosok terus ke muka. Sebelum mandi ketika tengok TV pun boleh. Lepas tu gosok dengan tangan kat muka. Biarkan sekejap baru cuci. .

3. PANAU & KURAP
- Sental pada tempat yang ada panau, kudis dan kurap. Biarkan semalaman. Pagi esok bangun baru cuci. In Shaa Allah cepat kering. .

4. RUAM BABY
- Tukar alas tidur dengan kerap. Tukar tuala 3 hari sekali. Mandikan & terus guna sabun. Biarkan sekejap dan mandikan bayi seperti biasa. **Jangan campur sebarang cream or bedak. .
.

To purchase this collagen soap, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM. . .

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaCollagenSoap
#CollagenSoap
#FaceSoap
#BodySoap
#SabunKolagenNurraysa
#SabunKolagen
#SabunMuka
#SabunBadan .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkan
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat
#OnlineShop
#On9Shop

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
KELEBIHAN KOLAGEN IKAN SALMON .

Hari ini, saya nak share kebaikan kolagen ikan salmon. Ramai pengguna kurang pengetahuan dalam pemilihan suplemen kolagen sehinggakan dalam jangka masa yang singkat ada yang bertukar-tukar suplemen.

Untuk pengetahuan anda, sumber kolagen ada 3 jenis:

1. Bovine – sumber dari haiwan berkaki empat seperti lembu dan kerbau.
2. Porcine – sumber dari khinzir.
3. Ikan – ikan talapia, ikan salmon

Sumber bovine dan porcine mudah didapati dan kos suplemen dari bahan ini sangat murah berbanding sumber ikan.

Saya nak terangkan mengenai sumber kolagen berasaskan ikan laut dalam memandangkan #NurraysaCollagenPowder mengandungi kolagen ikan salmon.

Tahukah anda, kolagen ikan salmon merupakan sumber kolagen terbaik kerana protein daripada ikan salmon ini lebih mudah dihadam dan diserap oleh sistem tubuh. Kadar serapan kolagen ini sangat tinggi berbanding bovine dan porcine.

Kolagen ikan mampu meresap melalui dinding sistem penghadpan dan terus ke saluran darah dan membawanya ke seluruh badan sehingga ke bawah lapisan kulit.

Protein daripada ikan salmon ini juga tidak mempunyai bahan yang boleh menjadi punca kanser seperti sumber protein lain kerana ia tidak terdedah dengan pencemaran.

Melalui Omega-3 yang terkandung di dalam ikan salmon ini, ia boleh melindungi sel kulit dan menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi untuk membantu kulit lebih sihat, anjal dan bersinar. .

Jadi apa yang anda perlu buat sebelum membeli suplemen berasaskan kolagen?

Pilih sumber kolagen yang betul dan bersesuaian dengan keperluan tubuh badan anda. .

Harap info ini dapat membuka minda anda untuk membuat pilihan yang tepat. .
.

To purchase any of Nurraysa's products, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM! .
.

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMNurraysaStokisTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#ProdukNurraysa
#ProdukKecantikanNurraysa
#TipsNurraysa
#TipsKecantikkanNurraysa .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikan
#ProdukKecantikanMesraWuduk

HALAL BEAUTY & BODYCARE (@yuqycloset)

The types of mascara and their functions 😊 🌟 Straight Brush Mascara
The most common type. It gives a more versatile effect. Suitable for those with thick and long lashes . Great for daily use and it lengthens the lashes. 🌟 Curved Brush Mascara
This type of mascara is for those with lashes that are short and downwards. It will lift and curl the lashes. Prolong usage may promote growth and lengthen the lashes naturally.
#mascara #nurraysatips #nurraysasg #nurraysa #teammoneymagnetnurraysa #teamkaknursg #halalcosmetic #wudhufriendly

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
TIPS PALING BERKESAN MENGGUNAKAN NURRAYSA MINERAL LOOSE POWDER. . .
.

1. Gunakan #NurraysaMineralLoosePowder selepas memakai foundation.
2. Gunakan span/berus untuk memakai #NurraysaMineralLoosePowder
3. Partikelnya yang halus mampu membuat bedak menyerap minyak di wajah dan menutup pori-pori di muka dengan sempurna. .
.

To purchase any of Nurraysa's products, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM. .
.

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaMineralLoosePowder
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#ProdukNurraysa
#ProdukKecantikanNurraysa
#TipsNurraysa
#TipsKecantikkanNurraysa . .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkan
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat
#MineralLoosePowder
#LoosePowder
#Powder
#Bedak

Nurraysa Beautycare (@mayakaisah_beautycare)

.
.
. ❎ Cara Salah Pakai Perfume ❎
===========================
.
.

1. Pakai perfume semasa tubuh masih basah selepas mandi.

2. Pakai perfume lebih daripada satu pada masa yang sama.

3. Pakai di tempat yang salah.

4. Pakai dari atas ke bawah.
Selalunya kita pakai perfume mula dari atas badan ke bawah kan? Cuba terbalikkan iaitu mulakan dari bahagian pergelangan kaki ke atas sehingga ke belakang telinga. Kaedah ini dapat menguatkan lagi bauan perfume tersebut.

5. Pakai perfume di baju.
Pakai perfume pada badan bukannya pada baju. Selalu kita pakai perfume selepas pakai baju kan? So kali ni pakai perfume dulu baru pakai baju.

6. Menggosok perfume selepas pakai.
Kalau jenis spray, selepas di spray di pergelangan tangan, jangan di gosok perfume tersebut kerana molekul perfume akan pecah seterusnya note atas or median akan hilang. Ini akan menyebabkan bau perfume menjadi kurang tahan lama.

7. Pakai perfume di tempat letak barang kemas/perhiasan/jam tangan.
Anda juga jangan memakai perfume dekat barang kemas/perhiasan/jam tangan. Unsur-unsur kimia yang terdapat dalam barang-barang tersebut boleh mempengaruhi bau perfume apabila bercampur. Selain itu, dikhuatiri juga perfume akan merosakkan barang-barang tersebut.

8. Letak perfume di tempat terlalu panas/terlalu sejuk
Faktor terakhir kenapa perfume anda pakai tidak menghasilkan bau yang maksimum adalah kerana anda menyimpan perume tersebut pada suhu yang tidak sesuai seperti dalam kereta yang terdedah dengan suhu yang panas. Perfume hendaklah diletakkan di dalam tempat gelap bersuhu bilik, tidak terlalu panas atau terlalu sejuk. Suhu yang tidak sesuai akan memusnahkan molekul-molekul yang membentuk bau wangi perfume tersebut.

#nurraysatips #produkmesrasolat #nurraysalover #nurraysaperfume #nurraysacny

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
TIPS MAKE UP NURRAYSA

1. ARGAN WHITENING MOISTURIZER
- Sapu krim pelembap terlebih dahulu ke seluruh wajah sebagai MAKE-UP BASE.

2. BABYDOLL FOUNDATION/UV CREAM
- Sapu secara nipis sehingga rata keseluruh wajah.

3.GLOWING DD MOIST CAKE
- 3 in 1 foundation (powder + foundation + concealer)
- Dap dap kan sahaja mengikut arah ke bawah dengan menggunakan span yang sudah disediakan.

4.FLAWLESS MINERAL LOOSE POWDER
- Berfungsi menyerap minyak berlebihan pada kulit seterusnya dapat mengawal lebihan minyak yang ada pada wajah.

5.MIRACLE BLACK EYELINER

6.PERFECT BROW SHAPING

7.LONG LASH MASCARA
- Letak sedikit bedak loose powder FMLP kat bulu mata korang sebelum menggunakan maskara ini.

8.SHINING MINERAL BLUSHER
- Boleh digunakan juga sebagai highlighter dan shading.

9.PEARL MAGIC LIPSTICK
- Lipstick ini mengikut warna darah. .
.

To order, kindly whatsapp #01129218202 (Sha). . .
.

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#NurraysaMakeUpTips
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaMakeUp
#NurraysaMakeUpSet
#NurraysaSetMakeUp
#NurraysaGlowingDDMoistCake
#NurraysaPerfectLongLash
#NurraysaPearlMagicLipstick
#NurraysaFlawlessMineralLoosePowder
#NurraysaMiracleEyeLiner
#NurraysaShiningMineralBlusher
#NurraysaBrowShipping
#NurraysaArganWhiteningMoisturizer
#NurraysaBabyDollFoundation
#NurraysaUVCream

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
TIPS KECANTIKAN .

Ada beberapa jenis buah-buahan yang mempunyai banyak khasiat untuk kesihatan kulit kita.

Pengambilan buah-buahan setiap hari membuatkan kulit kelihatan cantik dan segar secara semulajadi.

Selamat mencuba! .
.

To purchase any of Nurraysa's products, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM. .
.

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#ProdukNurraysa
#ProdukKecantikanNurraysa
#TipsNurraysa
#TipsKecantikkanNurraysa .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkan
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat

NURRAYSA TRUSTED SELLER (@nurraysatrustedseller)

.
#TipsCantik

Siapa suka sangattt sentuh muka? Sebab kadang-kadang duduk sorang-sorang pun, tangan ni gatal je nak sentuh muka. Nak picit jerawat lah, blackheads, whiteheads bagai. Dah jadi habit kan?

Ingat! Perbuatan menyentuh muka sebenarnya memberi kesan buruk kepada kulit muka sebab bakteria pada tangan kita akan merebak secara perlahan-lahan. Akhirnya kulit muka start naik jerawat, jerawat pasir dan sebagainya.

Elakkan ya sistur sistur semua. Sayangi kulit muka anda! .
.

To purchase any of Nurraysa's products, kindly whatsapp me at #01129218202 (SHa). NO DM. .
.

#NurraysaTrustedSeller
#Nurraysa
#NurraysaBeauty
#NurraysaAgent
#TEAMNurraysa
#TEAMNurraysaBeauty
#TEAMStokisNurrayaTerengganu .
.

#NurraysaProduct
#NurraysaBeautyProduct
#NurraysaTips
#NurraysaBeautyTips
#ProdukNurraysa
#ProdukKecantikanNurraysa
#TipsNurraysa
#TipsKecantikkanNurraysa .
.

#BeautyProduct
#ProdukKecantikkan
#ProdukKecantikkanMesraWudhu'
#ProdukKecantikkanMesraSolat
More...