Produk Mimy Beauty (@flaws_bylnb)

Nak cantik kena lah keluarkan modal sikit.
Nak cantik kena lah sabar.
Nak cantik kenalah disiplin.
โ€ข
Ha barulah kesan pun superb ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
Jangan risau produk mimy beauty murah2 je dan berbaloi..
Ye lah dalam masa sebulan dah cerah gebu.
Ada pula tahan 2,3 bulan.
Amboi berbaloi-baloi. โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
โ€ข
Jom whatsapp 0165064369 (Bella) untuk lebih lanjut โ€ข
#produkmimybeauty #mimybeauty #kulitcerahgebu #produkputih #produkkecantikkan #produklaris #produkhalal #produkmurah #vitaminc #scrubmuka #scrubbadan #produkscrubmurah #produkkulit #produkmuka #kosmetikmurah #scrubmurah #scrubwajah #scrubcoffee #hilangkandaki #ootdmurahmalaysia #sabunberasmurah #produkkurus #bazarpaknil #setberpantangmurah #losyenputih #losyenputihbadan #serummukamurah #serumwajah

Produk Mimy Beauty (@flaws_bylnb)

๐ŸŒนSuper Whitening๐ŸŒน
โ€ข
Ini lah pil ajaib untuk cerahkan kulit seluruh badan. So bukan muka je putih tapi badan juga boleh putih. โ€ข
Tak kan lah nak muka je putih tapi bila tengok tangan ...eee hitamnya ๐Ÿ˜ฑ.
So super whitening ni sangat membantu merawat sel2 kulit agar lebih sihat dan cerah kekal.
โ€ข
Tak percaya? Mestilah tak sebab tak cuba lagi. Bella dulu pun tak percaya sampailah cuba sendiri. Pergh betul ajaib pil ni ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
โ€ข
Harga: RM60 exc pos
Pos: RM8sm/RM11ss
โ€ข
Jom whatsapp 0165064369 (Bella) untuk lebih lanjut โ€ข
#produkmimybeauty #mimybeauty #kulitcerahgebu #produkputih #produkkecantikkan #produklaris #produkhalal #produkmurah #vitaminc #scrubmuka #scrubbadan #produkscrubmurah #produkkulit #produkmuka #produkori #scrubmurah #scrubwajah #scrubcoffee #hilangkandaki #pencucimissv #sabunberasmurah #superwhitening #bazarpaknil #setberpantangmurah #losyenputih #losyenputihbadan #serummukamurah #serumwajah

Kapsul Mutiara Asli L.O.B (@kapsulmutiaraaslilob)

Inginkan kulit gebu halus dan putih berseri?๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜jom kita cuba produk L.O.B ni.
Hanya dengan beberapa kapsul sahaja๐Ÿ’Š๐Ÿ’Š dah mula nampak hasilnya tau ๐Ÿ”ฎ๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒป๐ŸŒป๐Ÿ”ฎ Kapsul Mutiara Asli L.O.B ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ
Hanya RM 60 sebotol!!
Hanya RM 60 sebotol!!
@
Dapatkan harga promosi 2 botol dengan hanya RM 110

Sesuai untuk lelaki dan wanita ๐Ÿ‘จ๐Ÿป๐Ÿ‘ฉ๐Ÿป Nak Cantik Nak Sihat
Ingat Kapsul L.O.B ok! ๐Ÿ“ฑ whtsp : 010-565 9493
#produkkecantikkan #produkputihgebu #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarpaknil #jualanraya #promosimurah #tiezek #cantikraya
#kulitgebu #kapsullob #produkhebat#awekcun #muslimah #pinggantakretaknasitakdingin

Irney Idris (@irneyidris)

RM43
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘ PEAH QUEEN ๐Ÿ‘‘๐Ÿ‘‘
.
KELEBIHAN PEAH QUEEN.
โœ”๏ธ Melembapkan kulit dalam masa 24 jam
โœ”๏ธ Membuatkan kulit semakin flawless, gebu dan glow seolah olah memakai makeup
โœ”๏ธ Kulit menjadi putih kemerah merahan dalam tempoh yg SANGAT singkat
โœ”๏ธ Jeragat semakin pudar seawal pengambilan โœ”๏ธ Jerawat kecut dan minyak muka semakin berkurang
โœ”๏ธ Parut pada kulit akan dirawat dan perlahan-lahan akan pudar/hilang
โœ”๏ธ Mengecilkan pori-pori muka dan membuang blackhead
โœ”๏ธ Kulit awet muda, tegang dan cantik serta banyak lagi kebaikan lain
โœ”๏ธ Halal Bumiputera serta mendapat pengiktirafan halal daripada Pakistan
โœ”๏ธ Tak ada apa-apa pantang termasok caffein
KEHEBATAN :-
โœ”๏ธ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap
โœ”๏ธ 3 hari untuk lihat jerawat kecut
โœ”๏ธ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri
โœ”๏ธ 14 hari parut semakin pudar dan kulit semakin gebu
โœ”๏ธ 28 hari lahir kulit baby terpancar
seluruh badan
KEBAIKAN :-
- Mencerahkan dan menggebukan kulit
- Membuatkan kulit kelihatan lebih berseri
- Melembapkan kulit dalam masa 24 jam
- Menghilangkan kesan parut dan jerawat
- Mengurangkan masalah jeragat - Kulit nampak lebih anjal dan awet muda.
๐ŸŒ€ Preggy 6 bulan ke atas boleh makan DENGAN NASIHAT DOKTOR
๐ŸŒ€ 12 tahun ke atas leh makan
๐ŸŒ€ Laki pompuan boleh makan
๐ŸŒ€ Menyusu bayi boleh makan
๐ŸŒ€ Period tak boleh makan boleh menggangu hormon & mempercepatkan proses menopause ๐ŸŒ€ Tak boleh campur dengan supplement/kolagen lain kecuali Vit C saja.
๐ŸŒ€ Tak menggemukkan
.
.
#peahqueen#peahqueenmurah#peahqueenoriginal#perlaking#perlakingmurah#perlakingoriginal#perlashine#beautyshine#olicandy#bellezaadvanced#tatiskincare#aurawhite#dnarsskincare#sayajual#sayajualmurah#produkkecantikkan#visitmyig#tatiskincare#tatiskincaremurah#kawaiicollagen#kawaijihan#kawaiharlina#secretskinwhite #likeforlike #like4like #follow4follow #streetfashion #love #TagsForLikes #TagsForLikesApp

Irney Idris (@irneyidris)

RM40
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
SATIN SKINZ FEMININE WASH
.
-Ginseng feminine wash no 1 di Malaysia.
-Mencerahkan Miss V.
-Merawat masalah keputihan.
-Merawat jangkitan penyakit kulit pada Miss V seperti kurap, ruam, timbul jangkitan berbentuk mata ikan, dll.
-Mengetatkan otot Miss V yang longgar.
-Miss V segar harum sepanjang hari.
-Mengubati luka akibat proses bersalin.
-Meningkatkan ghairah suami.
-Memberi keseimbangan pH.
-Menghalang pembiakan bakteria jahat dan mengekalkan bakteria
baik.
-Memperbaiki peredaran darah.
-Meningkatkan keyakinan ketika bersama suami.
.
#sayajual#sayajualmurah#produkwanita#produkkecantikkan#onlineshop#onlineshopmalaysia#satinskinzcombo #satinskinzoriginal #satinskinzmurah
#satinskinz2u #satinskinz #satinskinzfemininewash #satinskinzfemininewashoriginal #satinskinzfacialoriginal #satinskinzfemininewashoriginal #satinskinzfemininewashmurah #satinskinzfeedback #satinskinzevefemininewash

#dyrazbeautetrustedseller (@dyrazbeauteshop)

TATI CLEANSER
.
๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ
.

CLEANSER : NOT150200978K
- Diformula dari Alpha Arbutin, Ekstrak Betik dan Vitamin C yang membantu mengecutkan jerawat, menanggalkan sel2 kulit mati / kusam, melembap juga mensekatakan tona kulit. #dyrazbeaute Membuatkan wajah lebih lembut, halus dan cerah berseri.
.
๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ
.

WhatsApp 0199743585 for order. Jaminan pulangan wang sekiranya terbukti tiruan. #dyrazbeaute
.
๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐ŸŒธ
.

#taticleanser120mlmurah
#tatiskincare#tatiskincareoriginal#tatiskincaremurah#tati#tatiskincareoriginal#tatiskincareborong#tatiskincarelooseitem#produkkecantikan#produkkecantikkan#produkkecantikanmurah#produk#produkkesihatan#produkkurus#produkputih#produkpelangsing
#taticleanser60ml #beautysoapcleansertati #dyrazbeaute

ANTI- JERAGAT ๐Ÿ’ข ANTI-JERAWATโ™ฅ๏ธ (@mylea.freckles.serum_)

BESTNYA BILA SEMUA DAH TEGUR MUKA MAKIN CANTIK TANPA BER 'MAKE-UP' TEBAL.!!
.
Alhamdulillah. Sentiasa memberi feedback yang positive. Jeragat dah pudar, kulit dah cantik rasa lembap dan nampak glowing.
.
Kenapa mesti ragu-ragu dengan Mylea Freckles Serum. Berminat nak tau lebih lanjut. Jom kita borak.
.
.
Taip "DM" di ruangan komen sekarang! .
.
WHATSAPP .๐Ÿ˜˜
0183255715
0183255715
0183255715
.
#parutjerawathilang #merawatjeragat #merawatmasalahkulit #pastihilang #promosimerdeka #promosi #sales #myleahq #myleafreacklesserum #glowingskincare #skincare #masalahwanita #merdekasales #beautyproduct #produkkecantikkan #produkkesihatan #jerawat #masalahjerawat #masalahjeragat #jeragat #glowing #blackhead #whitehead #mylea #masalahkulitkering #antijeragat#MyleaFrecklesSerum
#Mylea

#mylea
#myleafrecklesserum
#mylea
#myleafrecklesserum
#myleaskincare

ANTI- JERAGAT ๐Ÿ’ข ANTI-JERAWATโ™ฅ๏ธ (@mylea.freckles.serum_)

NAK CANTIK TAK KIRA USIA PUN.!
.
.
Nak cantik tak kira usia. Yang penting usaha untuk kekal cantik. Kurniaan Allah comel2 belaka. Atas kita je macam mana nak jaga. .
.

Tak perlu pun berbelanja ribu2. Tak perlu pun nak berdiri lama2 depan cermin. Dengan Mylea Freckles Serum, calit2 terus cantik. Tapi kena ingat. Bukan calit pagi, petang dah cantik.! ๐Ÿ˜
.
Kenapa mesti ragu-ragu dengan Mylea Freckles Serum. Berminat nak tau lebih lanjut. Jom kita borak.
.
.
Taip "DM" di ruangan komen sekarang! .
.
WHATSAPP .๐Ÿ˜˜
0183255715
0183255715
0183255715
.
#parutjerawathilang #merawatjeragat #merawatmasalahkulit #pastihilang #promosimerdeka #promosi #sales #myleahq #myleafreacklesserum #glowingskincare #skincare #masalahwanita #merdekasales #beautyproduct #produkkecantikkan #produkkesihatan #jerawat #masalahjerawat #masalahjeragat #jeragat #glowing #blackhead #whitehead #mylea #masalahkulitkering #antijeragat#MyleaFrecklesSerum
#Mylea

#mylea
#myleafrecklesserum
#mylea
#myleafrecklesserum
#myleaskincare

ANTI- JERAGAT ๐Ÿ’ข ANTI-JERAWATโ™ฅ๏ธ (@mylea.freckles.serum_)

DENGAN MYLEA CANTIK DAPAT, UNTUNG PUN DAPAT.!
.
.
Bukan cakap kosong, bila satu2 produk tu dijadikan keperluan bukan kehendak. Maka akan lahir la sesuatu yang bermanfaat. .
Pengakuan jujur akak sayang ni. Bermula dengan pengguna Mylea Freckles Serum. Sekarang dah mula buat income. Alhamdulillah.
.
Kenapa mesti ragu-ragu dengan Mylea Freckles Serum. Berminat nak tau lebih lanjut. Jom kita borak.
.
.
Taip "DM" di ruangan komen sekarang! .
.
WHATSAPP .๐Ÿ˜˜
0183255715
0183255715
0183255715
.
#parutjerawathilang #merawatjeragat #merawatmasalahkulit #pastihilang #promosimerdeka #promosi #sales #myleahq #myleafreacklesserum #glowingskincare #skincare #masalahwanita #merdekasales #beautyproduct #produkkecantikkan #produkkesihatan #jerawat #masalahjerawat #masalahjeragat #jeragat #glowing #blackhead #whitehead #mylea #masalahkulitkering #antijeragat#MyleaFrecklesSerum
#Mylea

#mylea
#myleafrecklesserum
#mylea
#myleafrecklesserum
#myleaskincare

Produk Mimy Beauty (@flaws_bylnb)

๐ŸŒนLosyen Putih Gebu๐ŸŒน
โ€ข
Kadang kulit kita akan rasa kering , kusam, gelap..
So nak terdedah dengan panas pun takut-takut.
โ€ข
Tapi bila korang guna losyen putih gebu serius kulit akan terasa lembut, tak melekit, dan kesan cerah seawal 3hari.
Yang mana rajin sangat berkawad tu pun boleh try. Pasti dapat kulit cerah semula.
โ€ข
Harga:RM60 exc pos
Pos:RM8sm/RM11ss
Botol tahan 2 bulan
โ€ข
Jom whatsapp 0165064369 (Bella) untuk lebih lanjut โ€ข
#produkmimybeauty #mimybeauty #kulitcerahgebu #produkputih #produkkecantikkan #produklaris #produkhalal #produkmurah #vitaminc #scrubmuka #scrubbadan #produkscrubmurah #produkkulit #produkmuka #produkori #scrubmurah #scrubwajah #scrubcoffee #ootdmurah #produkterlajaklaris #sabunberasmurah #produkkurus #bazarpaknil #setberpantangmurah #losyenputih #losyenputihbadan #serummukamurah #serumwajah

Produk Mimy Beauty (@flaws_bylnb)

๐ŸŒนLosyen Putih Gebu๐ŸŒน
โ€ข
Wanita dan kulit yang cantik tak boleh dipisahkan.
Ye ke? Of course lah. Bella sendiri pun dari anak dara dah start jaga kulit muka dan badan. Bila dah kahwin ni lagi lah jaga untuk tatapan suami pula.
โ€ข
Kadang suami ni dia tak nak cakap terang2 yg kita ni tak gebu, kusam, gelap celah situ sini sebab dia takut kita si isteri ni terasa. Kang nanti merajuk bergaduh bagai pula.
โ€ข
So sebagai wanita kita kena lah jaga diri, jaga kesihatan, pandai berhias. Bila kulit cantik lagi rasa confident ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
โ€ข
Losyen putih gebu sangat bantu kulit kita cantik, lembut dan cerah. Jom lah try. Sebotol tahan 2bulan tau. So sangat jimat.
โ€ข
Harga: RM60 exc pos
Pos: RM8sm/RM11ss
โ€ข
Jom whatsapp 0165064369 (Bella) untuk lebih lanjut โ€ข
#produkmimybeauty #mimybeauty #kulitcerahgebu #produkputih #produkkecantikkan #produklaris #produkhalal #produkmurah #vitaminc #scrubmuka #scrubbadan #produkscrubmurah #produkkulit #produkmuka #produkori #scrubmurah #scrubwajah #scrubcoffee #terlajaklaris #ootdmurah #sabunberasmurah #kosmetikmurah #bazarpaknil #setberpantangmurah #losyenputih #losyenputihbadan #serummukamurah #serumwajah

ANTI- JERAGAT ๐Ÿ’ข ANTI-JERAWATโ™ฅ๏ธ (@mylea.freckles.serum_)

DULU MASALAH KULIT KUSAM MEMBELENGGU DIRI, TAPI SEKARANG TIDAK LAGI.!
.
Alhamdulillah.
Bila mana dapat peluang merasai sendiri kebaikan Mylea Freckles Serum. Kulit wajah semakin bersih dan cantik. Bebas dari jeragat dan jerawat. Kulit menjadi lebih cerah itu 1 bonus. .
Lain orang, lain kesan nya. Bergantung kepada cara penggunaan. So, kenapa mesti ragu-ragu dengan Mylea Freckles Serum. Berminat nak tau lebih lanjut. Jom kita borak.
.
.
Taip "DM" di ruangan komen sekarang! .
.
WHATSAPP .๐Ÿ˜˜
0183255715
0183255715
0183255715
.
#parutjerawathilang #merawatjeragat #merawatmasalahkulit #pastihilang #promosimerdeka #promosi #sales #myleahq #myleafreacklesserum #glowingskincare #skincare #masalahwanita #merdekasales #beautyproduct #produkkecantikkan #produkkesihatan #jerawat #masalahjerawat #masalahjeragat #jeragat #glowing #blackhead #whitehead #mylea #masalahkulitkering #antijeragat#MyleaFrecklesSerum
#Mylea

#mylea
#myleafrecklesserum
#mylea
#myleafrecklesserum
#myleaskincare

Produk Mimy Beauty (@flaws_bylnb)

๐ŸŒนMandian Susu Kambing๐ŸŒน
โ€ข
Bahan: 100% susu kambing asli
โ€ข
Kesan:
1) Menghaluskan kulit
2) Menggebu dan memutihkan kulit
3) Sangat wangi
4) Melembutkan kulit
5) Kulit kekal cerah sempurna
โ€ข
Sesuai untuk lelaki, wanita serta kanak2
โ€ข
Sebotol tahan 2-3bulan
โ€ข
Harga:RM55 exc pos
Pos: RM10sm/RM20ss
โ€ข
Jom whatsapp 0165064369 (Bella) untuk lebih lanjut โ€ข
#produkmimybeauty #mimybeauty #kulitcerahgebu #produkputih #produkkecantikkan #produklaris #produkhalal #produkmurah #vitaminc #scrubmuka #scrubbadan #produkscrubmurah #produkkulit #produkmuka #produkori #scrubmurah #scrubwajah #scrubcoffee #hilangkandaki #cerahketiak #sabunberasmurah #ame17 #bazarpaknil #setberpantangmurah #losyenputih #losyenputihbadan #serummukamurah #serumwajah

ANTI- JERAGAT ๐Ÿ’ข ANTI-JERAWATโ™ฅ๏ธ (@mylea.freckles.serum_)

1 MINGGU GUNA MYLEA FRECKLES SERUM, BONUS DAPAT BILA KULIT MAKIN CERAH.!!
.
Alhamdulillah.
Penggunaan Mylea Freckles Serum dalam masa 1 minggu cukup2 ketara perubahannya. Bintik2 hitam dah hilang dan paling best kulit dah jadi makin cerah. .
.
Bukan cerah sebab bedak tebal 14inci ye.! Boleh tengok sendiri gambar testimoni ni. Natural beauty.
.
Kenapa mesti ragu-ragu dengan Mylea Freckles Serum. Berminat nak tau lebih lanjut. Jom kita borak.
.
.
Taip "DM" di ruangan komen sekarang! .
.
WHATSAPP .๐Ÿ˜˜
0183255715
0183255715
0183255715
.
#parutjerawathilang #merawatjeragat #merawatmasalahkulit #pastihilang #promosimerdeka #promosi #sales #myleahq #myleafreacklesserum #glowingskincare #skincare #masalahwanita #merdekasales #beautyproduct #produkkecantikkan #produkkesihatan #jerawat #masalahjerawat #masalahjeragat #jeragat #glowing #blackhead #whitehead #mylea #masalahkulitkering #antijeragat#MyleaFrecklesSerum
#Mylea

#mylea
#myleafrecklesserum
#mylea
#myleafrecklesserum
#myleaskincare

IPHONE IPAD MURAH (@gadgetshopaynl)

IPHONE 6 (spacegrey)
๐Ÿ“ฑ Seal Box
๐Ÿ“ฑ Urusan claim warranty yg cepat
๐Ÿ“ฑ Boleh COD(area wangsa maju) dan pos
๐Ÿ“ฑ๐Ÿ’ฏ Original Imported / Refurbished Factory
๐Ÿ“ฑFree gift
๐Ÿ“ฑFree postage
๐Ÿ“ฑ1 year warranty

FREE POSTAGE. ๐Ÿšš

COD. ๐Ÿšš
Wangsa Maju Only

1 to 1 exchange if phone without scratches within 1 month ๐Ÿ“ฑ1โƒฃyear warranty(motherboard)
๐Ÿ‘๐Ÿพ1โƒฃmonth warranty(fingerprint)
๐ŸŽ—๏ธ3โƒฃmonth warranty(ribbon)
๐ŸŽง3โƒฃmonth warranty(headset)
๐Ÿ”‹3โƒฃmonths warranty(battery)
๐Ÿ”Œ3โƒฃmonths warranty(cable & adapter)
LCD 3โƒฃmonths warranty
Software upgrade are๐Ÿ†“in warranty
whatsapp 0172753448 for any details or berminat #bazaar #bazaarpaknil #bazaarmalaysia #bazaaronline #bazarpaknil #bazaronline #bazarmalaysia #igshop #igshopmalaysia #igshopmurah #igshopping #igshopmy #sayajual #sayajualmurah #sayajualonline #sayajualiphone #sayajualiphonemalaysia #iphonemalaysia #refurbishedset #refurbishedsetoriginal #refurbishedmalaysia #sayajualmurah2 #wangsamaju #codwangsamaju #produk #produkkecantikkan #produkkesihatan

Trusted seller (@bubblesoapemma)

LELAKI BOLEH GUNA KE EMMAMAEMBONGBUBBLE SOAP DAN BEAUTY SERUM ๐Ÿ˜ฑ
.
.
Sudah tentu boleh dan sangat digalakan! Nak lagi berkesan gunakan emmamaembongbubble dan beauty sekali. Insyaallah semua masalah kulit dapat dirawat๐Ÿ˜๐Ÿ˜ kat akan "TIDAK" pada jerawat!
.
Whatsapp 0163482110
Whatsapp 0163482110
Whatsapp 0163482110
.
#rahsiakejelitaanemma #embs #sabunjerawat #serumjerawat #produkkecantikkan #buatanmalaysia

contactlens softlens murah (@contactlens.by.sa)

HOT SELLING ๐Ÿ”ฅ
.
HYDROCOR MARINE AQUA
.
๐Ÿ’‹ brand : disney
๐ŸŒธ diameter : 14.2mm
โœ”๏ธ no power & power
.
RM 25
postage RM8 sm / RM11 ss
.
๐ŸŽ FREE CASE
.
By pos ONLY ( monday-friday )
.
๐Ÿ“ฒ 0172087128
๐Ÿ“ฒ 0172087128

Syaaekiin ๐Ÿ’•

#contactlenses #lens #koreansoftlens #contactlenmalaysia #koreansoftlensmurahmalaysia #sayajualsayapakai #sayajualborong #sayajual #sayapakai # #ootd #malaysia #brunei #lensmalaysia #lenskorea #lenskoreamurahmalaysia #bazarpaknil #bizonlinemalaysia #onlineshop #sayajualonline #produkkecantikkan
More...