AMWF-Dating.com (@amwfdating)

A young Keanu Reeves.

YOUR HEALTH PLANNER (@coway_networking)

Saya ada sedikit tips untuk di kongsikan kepada anda semua atas dasar pengalaman saya sendiri 😆😆😆
.
Nak tak masyarakat di sekeliling anda berasa selesa bersama anda sepanjang hayat?
.
Semua orang ingin kan mcm tu betul tak..?Ok mcm nie anda perlu ikuti tips Mudah & senang. Gerenti semua orang boleh buat lah..!!! tak percaya.??? cuba baca & fahamkan tips2 di bawah nie dulu.kemudian lakukan segera.
.
1. Perbanyakan senyuman ketika anda memulakan percakapan dengan seseorang yg anda tidak kenal.tak kira lah muda ka tua ka apa bangsa sekali pun.
.
2. Serius tidak keterlaluan atau muka ketat tak tentu pasal.
.
3.Sentiasa ikhlas dengan apa jua keadaan.
.
4. Seterusnya. saya akan kongsikan pada hari2 yang lain nanti.insyAllah. tunggu je ok 😆😆😆
.
#coway #topsales #fighter #malaysia #kualalumpur #instamalaysia #mynetwork #mylegacy #billionaireclub #hardwork #rezeki #mybusiness #youngentrepreneur #joinus #signupnow #asianman #sayajual #rental #mampumilik #soulmate #myteam #workholic #workhardplayhard #motivation

Jay Lu✈️ (@jay.930)

宜蘭一定要來走一趟羅東夜市
平日來真的很好逛
不用人擠人
硬要在馬路中拍照😂
More...