Ct Nur (@ct_gojes_enterprise)

Bantal panas mari mari beli bantal panas rm 25
Berminat boleh whatapp ke 0127120915
Postage rm 13sm
Postage rm 23 ss

Cod area taman perling dan nusabayu shj 🌼

#malaysiaonlineshop #malaysiashop #malaysiaonline #onlineshopping #bazzarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazzarmalaysia #bantalpanas #bantalpanastungku #bantalpanasmurah

100% SoftLens Ori from Korea (@lenskorea_murahmurah)

πŸ‘€ LENS ⏩ MAXY 16.5MM
🌈 COLOUR ⏩ GREY
πŸ“† LIFE SPAN ⏩6BULAN (BERGANTUNG CARA PENJAGAAN)
πŸ‘“ POWER ⏩ 0-800 DEGREE.
▢️POWER HARGA SAMA◀️
πŸ’²PRICE ⏩RM17 (exclude postage)
πŸš› POSTAGE ⏩ ADD RM8 (SM) RM12 (SS).
πŸ“ BASE CURVE ⏩ 8.6MM
πŸ”­ CONTENT ⏩ 58% POLYHEMA and 42% WATER
πŸ“£ EXPIRED DATE ⏩ (refer sticker).
.
πŸ“² WHATSAPP ⏩ 0145064677 πŸ‘‘DYAπŸ‘‘

#MAXYLENS #DYAgrey #DYAmaxy #DYAmaxygrey #maxygrey #sayajual #murah #lensmurah #sayajualmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #lensmalaysiamurah #lensmalaysia #lensterlampaumurah #disneylens #giftawaymalaysia #contactlensmurah #contactlensmurahmalaysia #terapiinstagram

PAYUDARA BESARπŸ‘™MONTOKπŸ‘™ANJAL (@bebeautelicious)

♣️ BOOBS UP SESUAI DIGUNAKAN OLEH MUMMY TO BE, MUMMY DLM PANTANG & MUMMY-MUMMY YANG BREASTFEEDING ♣️
.
πŸ’πŸ» Betul ke?? Betullah... Sebab apa? Sebab kami nak uols kekalkan breast yang gorgeous zaman belum beranak πŸ‘ΆπŸΌ dulu πŸ‘§πŸΌ...
.
πŸ™Ž hah lagi satu, masa dalam pantang ni lah sebenarnye kite kena jaga part-part ni tau...
.
πŸ‘― sebab majority customer kami ada masalah yang sama bila sedang mengandung & lepas breastfeeding je konpem breast sagging πŸ™…πŸ»πŸ™…πŸ»πŸ™…πŸ»
.
πŸ’„ TAKMO LA CENGGITU KAN, kalau boleh nak aauuummm sentiasa πŸ’‘πŸ’‘
.
Inginkan PAYUDARA CANTIKβœ”οΈ PUTING CERAHβœ”οΈ PAYUDARA BESARβœ”οΈ ANJALβœ”οΈ MANTAPβœ”οΈ GEBUβœ”οΈ TEGANGβœ”οΈSIHATβœ”οΈ & MEMIKAT SUAMIβœ”οΈβ“
.
Untuk lebih keterangan lanjut.
πŸ“₯ DM/W'APPS πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
.
πŸ“² +6013-285 7776 (ANNA)
πŸ“² +6013-285 7776 (ANNA)
πŸ“² +6013-285 7776 (ANNA)
.
SEKARANG❗️SEKARANG❗️❗️SEKARANG❗️❗️❗️

πŸŽ€ Aimy DS πŸŽ€ (@aimy_ds)

Alhamdulillah, dah dua hari kita berpuasa. Kulit uolss kekeringan takk?
.
Kekeringan tu mesti sebab tak ambil JUSHINE C sebagai makanan tambahan kan??
.
Bila puasa gini nak minum air siang hari 3Liter mana bolehhh yedok? So, solusinya sebelum tidur pastikan cukupkan air dan ambil JUSHINE C sebagai rutin
.
πŸš— 🏍️ Cod: BERIS, BACHOK, PENGKALAN CHEPA (UMK), KUBANG KERIAN (Kedai Roti Perling), KBMALL, AEON MALL
.
#agentsah #aimy #agentsahnleebeauty #bazar #bazarpaknilprodukkecantikkan #paknil #produklaris #lakukeras #jushinecbynleebeauty #nleebeautyvitamincpowder #vitamins #vitaminc #powder #baazarpaknil #baazaronline #baazarmalaysia #onlineshopping #hargahq #jushinec #kelantan #makanantambahan

KASUT BOLA MURAHπŸ”₯ (@gudangkasutbola)

BERITA BAIK UNTUK ANDA SEMUA !

Sempena bulan ramadan yang mulia ini, admin ingin membuat giveaway 1.0 !
Hadiah seperti di gambar tersebut πŸ˜‰

SYARAT-SYARAT :

1. FOLLOW @gudangkasutbola & LIKE gambar ini
2. Repost gambar ni.
3. Tag 3 orang kawan. ( NO ARTIST/FOOTBALLER/INSTAFAMOUS)
4. Komen paling last akan menang !
Anda akan disingkir serta-merta jika tidak mengikut syarat yang ditetapkan. Tarikh tutup pada followers ke 2000 πŸ˜‰

#giveawaymalaysia #giveaway #repost #tag&win #kasutmurahmalaysia #kasutbolaonline #kasutmurah #kasutfutsal #kasutsukan #kasutonlinemurah #pialafa #finalpialafa #chelseachampions #kedahchampions #pulunkedahpulun #hogohpahanghogoh #gegaumelakagegau #dontmesswithmelaka #bazaronline #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikkan

KRIMβ€’SERUMVIRALβ€’ORGANIK (@sabun_store.homemade)

Moisterzier krim 10gram ada promo tau awak😍😍
.
Klik link wssap di bio akk

KRIMβ€’SERUMVIRALβ€’ORGANIK (@sabun_store.homemade)

❀️Set 4 in 1 super jimat❀️
.
Rezeki last minit,custemer request sabun kayu manis+kunyit😊
.
Tq sayang😘😘😘

IVmist-Stokis/Agent WANTED (@liz.ivmistnanooil)

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
*SAYA ADA MASALAH GASTRIK*
.
.
Risau di bulan ramadhan ni sebab anda ada masalah gastrik? Gunalah IVMIST bila rasa pedih hulu hati.. sakit perut.. .
.
Cara2 guna IVMist untuk GASTRIK:
1. Sembur IVMIST pada tapak tangan
2. Gosok pada kawasan yang sakit, bhg ulu hati..
3. Urut perut dari arah pinggang ke pusat dan keliling perut ikut arah lawan jam.
.
.
Insya allah masalah gastrik dan pedih ulu hati akan lega selepas seketika.
.
.
Anda boleh teruskan berpuasa tanpa bergantung kepada ubat ataupun meninggalkan puasa.
InshaAllah... .
.
Ingin cuba? Whatsapp πŸ“² 013-3379291 .
.
.
#stokisivmistklang
#ejendiperlukanseluruhmalaysia
#ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga

AgentSnowcapπŸ‘» #chefizacouture (@snowcaphantu_bychefizacouture)

SnowcapπŸ‘» paling hott!! 😘 Sekali pakai terus jatuh cinta πŸ’‹ Pelbagai warna menarik untuk digayakan πŸ‘‚ Snowcap paling selesa tak sakit telinga 🎈 RM10/pcs πŸ“² Whatsapp πŸ‘»βž‘οΈ019.953.3401

#snowcaphantu #snowcap #snowcaps #bazaar #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarkaratjb #bazarkarat #bychefiza #selamathariraya

AgentSnowcapπŸ‘» #chefizacouture (@snowcaphantu_bychefizacouture)

SnowcapπŸ‘» paling hott!! 😘 Sekali pakai terus jatuh cinta πŸ’‹ Pelbagai warna menarik untuk digayakan πŸ‘‚ Snowcap paling selesa tak sakit telinga 🎈 RM10/pcs πŸ“² Whatsapp πŸ‘»βž‘οΈ019.953.3401

#snowcaphantu #snowcap #snowcaps #bazaar #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarkaratjb #bazarkarat #bychefiza #selamathariraya

AgentSnowcapπŸ‘» #chefizacouture (@snowcaphantu_bychefizacouture)

SnowcapπŸ‘» paling hott!! 😘 Sekali pakai terus jatuh cinta πŸ’‹ Pelbagai warna menarik untuk digayakan πŸ‘‚ Snowcap paling selesa tak sakit telinga 🎈 RM10/pcs πŸ“² Whatsapp πŸ‘»βž‘οΈ019.953.3401

#snowcaphantu #snowcap #snowcaps #bazaar #bazarpaknilprodukkecantikkan #bazarkaratjb #bazarkarat #bychefiza #selamathariraya
More...