Lea (@stevisgirl)

Swacth for packaging

Too Faced Hangover primer and a makeup bag collaboration with @skinnydiplondon . I mean how cute is this makeup bag! Not to mention how good the Hangover primer spray smells it's 120ml/4.0oz. Also a couple of samples of their born this way concealer and glitter glue that I'm excited to try.

@toofaced
#primerspray #facespray #makeuptalk #makeupobessed #makeupaddicts #makupjunkies #muas #insta_makeup

Aloha Apothecary (@alohaapothecary)

Must-have mists ใ€ฐ๏ธ for a quick pick-me-up, moisture boost, space spray, skin SOS, mood boost & more. Pure Maui Rosemary and Rose Geranium hydrosols grown and distilled on a 5-acre farm in Hana #beautyandaloha // pc @alohagrownbeauty โœจ

Noble Bee (@99brushes)

Found these at Marshalls for $6 each, in a glass container and they look pretty ๐Ÿค—. Buuuuuut let's see what they're all about shall we?
.
.
.
.
.
.
#skincareroutine #skincare #facespray #rosewaterspray #rosewater #pearlessence

Batrisyia Herbal Bekasi (@batrisyiaherbalbks)

GESERRR

Harganya emang Kebangetan Murah ๐Ÿ˜

Lagi & lagi...testimony VCO.
Alergi pada org Dewasa.
Bintik2 krn ulat bulu pada anak. Alhamdulillah, semua sembuh dgn VCO dr Batrisyia Herbal.

Ga diragukan lgi dah, VCO emang must have item di rumah.

Yg bikin geleng2 adalah...hrgnya itu lhoooo, hanya 28rb untuk net 60ml.
Manfaat segitu banyak dgn hrg 28rb, kebangetan Murah ๐Ÿ˜

Stay Healthy & Keep Beauty ya Cint. WA : 087804375402
BBM: BATRIS
Line ID: ekamaward_

#batrisyia #batrisyiaherbal #distributorbatrisyia #agenbatrisyia #resellerbatrisyia #marketerbatrisyia #beautytips #beauty #beautyinfo #tipskecantikan #kosmetikherbal #health #batrisyiajakarta #batrisyiajambi #batrisyiadepok #batrisyiaskincare #batrisyiakalimantan #batrisyiasulawesi #facespray #freshlyspraybatrisyia#batrisyia #batrisyiaherbal

#batrisyia #manjakani #batrisyiaskincare #batrisyiaherbalbatrisyiaskincare #batrisyiaherbal

Kiarexglitz.ng (@kiarexglitz.ng)

Zaron makeup Finishing spray. Available for instant delivery @=N=3700. Send a Dm to order. #Zaron cosmetics #finishingtouch #makeuptutorial #facespray

Noorizan Mmozie (@ijanmaryky)

Siapa kaki makeup harus dapatkan finishing spray ni nak MAKEUP TAHAN sehingga 16 JAM
.
Bukan kaki makeup pun boleh nak bg FRESH MUKA sepanjang hari
.
CEPAT CEPAT JANGAN LAMBAT LAMBAT
.
LESS THAN 5 HOURS LEFT TO GRAB THIS PROMO
.
Do text me NOW ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
.
WA #ijanmarykay #0138172939 #marykay #marykaybeautyconsultant #independentbeautyconsultant #marykaylovers #marykayuser #sayajual #sayajualonline #finishingspray #finishingtouches #facespray #marykayfinishingspray #bazaarmalaysia #bazaaronline #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarpaknilofficial #chinesenewyear #promo

Noorizan Mmozie (@ijanmaryky)

PROMO HARI INI SAHAJA SEMPENA CNY
.
Spray
.
.
Spray
.
.
And spray
.
.
To help you stay FRESH ALL DAY ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ .
.
โœŒ๏ธFinishing Spray Mary KayโœŒ๏ธ
.
Produk ni istimewa sebabnya (ini betul2 bukan main2 ye):
.
๐Ÿ‘spray nie untuk tahan mekap daripada cair lebih 16 jam
.
๐Ÿ‘memberi lebih kelembapan pada kulit, bebas daripada minyak
.
๐Ÿ‘mudah kering dan tidak melekit
.
๐Ÿ‘ boleh juga fungsi memberi kesegaran pada kulit muka
.
Cara manggunakannya ๐Ÿ‘ Setelah menggunakan makeup, pegang botol kira-kira 8 - 10 inci dari muka, tutup mata dan semburkan 2 hingga 4 kali dalam bentuk "X" dan "T" untuk mengekalkan kesempurnaan kulit hingga berjam-jam lamanya,,, yeahhh bestkan

WA #ijanmarykay #0138172939 #marykay #marykaybeautyconsultant #independentbeautyconsultant #marykaylovers #marykayuser #sayajual #sayajualonline #finishingspray #finishingtouches #facespray #marykayfinishingspray #bazaarmalaysia #bazaaronline #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarpaknilofficial #chinesenewyear #promo

Nur Fatihah Hasni (@nurfatihahhasni)

UGHHH !!! BANYAK NYE PRODUK NAK KENA PAKAI !! _
Korang pun mesti macam ni kan
_
TAPI ...
_
GOLDEN GLOW, 1 BOTOL UNTUK PELBAGAI KEGUNAAN ๐Ÿ‘๐Ÿป
_
Tengok sini ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
_
1001 MANFAAT DAN KEBAIKAN ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ _
- Glowing Sambil Merawat
- Glowing Super Glowing
_
๐Ÿ”ฎ Glowing
๐Ÿ”ฎ Longlasting
๐Ÿ”ฎ Moisturizing
๐Ÿ”ฎ Refreshing
๐Ÿ”ฎ Whitening
๐Ÿ”ฎ Healing
_
_
Segalanya menjadi mudah dengan golden glow. Kulit sihat secara semulajadi . Spray spray je kulit glowing, kulit sihat. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Mudah , Cepat dan Berkesan.

HARGA MAMPU MILIK UOLLSS!!!! Sebarang pertanyaan/order
hantar "GG" ke >>> www.wasap.my/60135829806

#feedback
#goldenglow
#glowingsuperglowing
#glowingsambilmerawat
#damia
#damiaraishabeauty
#serumspray
#makeupspray
#serum
#flawless
#jerawat #gegarvaganza #makeup
#makeupspray
#glowingmakeupspray
#foundation
#facespray
#mua #kulitlicin #kulitlembab #kulitsihat #kulitglowing #kulitputih #gebu

Nur Fatihah Hasni (@nurfatihahhasni)

Orang perempuan ni memang makhluk pelik, #meroyan tu biasa
.
Sekarang tergelak terkehek - kehek sampai terkehel pipi, 10 minit lagi dia masam mencuka macam rimau lapar
.
Ehh cakap ni macam biasa jadi je ?
.
Lahh, dah namanya perempuan
.
Lagi - lagi kalau dah makeup nye sejam,
Tapi lunturnya tak sampai 5 minit
.
Haa, tu laaa. Pasal tak mau dengar kata,
GG ada buat simpan, dah beli guna lah syg
.
Nak simpan pasai apa,
Rugi lahh, org lain dah lama cantik, kita masih berkira lagi, .
Tak mau bebel panjang - panjang nanti ampa pening. Tengok feedback sisturr kita ni

HARGA MAMPU MILIK UOLLSS!!!! Sebarang pertanyaan/order
hantar "GG" ke >>> www.wasap.my/60135829806

#feedback #goldenglow #glowingsuperglowing
#glowingsambilmerawat #damia
#damiaraishabeauty #serumspray #makeupspray #serum
#flawless #jerawat #gegarvaganza #makeup
#makeupspray #glowingmakeupspray
#foundation #facespray #mua #kulitlicin #kulitlembab #kulitsihat #kulitglowing #kulitputih #gebu #iamme #aliffaziz #animemakeup #makeupbybellaz

Nur Fatihah Hasni (@nurfatihahhasni)

EXTRA GLOWING ๐ŸŽŠ
Tak berminyak lah uollss
.
Effect ? Nah ni contohnya ๐Ÿ‘†๐Ÿ‘†
Makeup tahan lebih lama tanpa cakey, jimat bedak tak perlu lagi touch up berulang kali .

HARGA MAMPU MILIK UOLLSS!!!! Sebarang pertanyaan/order
hantar "GG" ke >>> www.wasap.my/60135829806

#feedback
#goldenglow
#serbukmutiara
#makeup
#makeuplovers
#glowingsuperglowing
#glowingsambilmerawat
#damiaraishabeauty
#serumspray
#serum
#flawless
#jerawat
#gegarvaganza
#makeup
#makeupspray
#k1ngcoco_1
#facespray
#makeupartis
#makeupspray #mua #loffatah #sale #viral #mistspray #facemist #kulitglowing #kulitlembab #kulitlicin #kulittegang #anjal #viral #siakapkeli #iamme

Noorizan Mmozie (@ijanmaryky)

PROMO HARI INI SAHAJA SEMPENA CNY
.
Spray
.
.
Spray
.
.
And spray
.
.
To help you stay FRESH ALL DAY ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ .
.
โœŒ๏ธFinishing Spray Mary KayโœŒ๏ธ
.
Produk ni istimewa sebabnya (ini betul2 bukan main2 ye):
.
๐Ÿ‘spray nie untuk tahan mekap daripada cair lebih 16 jam
.
๐Ÿ‘memberi lebih kelembapan pada kulit, bebas daripada minyak
.
๐Ÿ‘mudah kering dan tidak melekit
.
๐Ÿ‘ boleh juga fungsi memberi kesegaran pada kulit muka
.
Cara manggunakannya ๐Ÿ‘ Setelah menggunakan makeup, pegang botol kira-kira 8 - 10 inci dari muka, tutup mata dan semburkan 2 hingga 4 kali dalam bentuk "X" dan "T" untuk mengekalkan kesempurnaan kulit hingga berjam-jam lamanya,,, yeahhh bestkan

WA #ijanmarykay #0138172939 #marykay #marykaybeautyconsultant #independentbeautyconsultant #marykaylovers #marykayuser #sayajual #sayajualonline #finishingspray #finishingtouches #facespray #marykayfinishingspray #bazaarmalaysia #bazaaronline #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarpaknilofficial #chinesenewyear #promo

Rahma Said (@rahmasaid)

Face mists/ facial sprays/ setting sprays..
Whatever you call it! Everyone is on the craze for these babies at the moment and why not ! If it means dewy skin, doesnโ€™t move your makeup, makes your highlighter pop, and so on ... than why not shouldnโ€™t i get on the bandwagon right!
Loving the @mariobadescu at the moment... smells amazing and makes your whole face look so dewy and your makeup look so good ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ
And ofcourse the @maccosmeticsuk fix plus !! This is my number one from day one as you can see I have 2 of them thatโ€™s how much I love it โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
I love to use it before my foundation and after Iโ€™m done makeup to set it ๐Ÿ”ฅ
This stuff is so good, really hydrating and sets your face beautifully ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ
The @primark primer water is good too does the job and hydrates your skin ..other than that I havenโ€™t noticed anything else with it ..I use it after my moisturiser and before my foundation.
So for the price you canโ€™t go wrong .
The @superdrugloves hydrating mist toner is not for me ... noticed it irritated my skin when I used it for the first time, not really something I would be using it anymore ๐Ÿ˜
What are your favourite facial sprays? -
-
-
-
#facialspray #facespray #fixplus #fixfam #mariobadescu #mariobadescurosewater #primarkprimerwater #primerwater #facemist #makeup #skincare #makeupjunckie #makeuplife #makeuptalk #makeupfun #makeupaddict #makeupblog #instablogger #instagramer #makeuplovers #instagood #instadaily #instafun #instabeauty #macfixplus

Noorizan Mmozie (@ijanmaryky)

PROMO HARI INI SAHAJA SEMPENA CNY
.
Spray
.
.
Spray
.
.
And spray
.
.
To help you stay FRESH ALL DAY ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ .
.
โœŒ๏ธFinishing Spray Mary KayโœŒ๏ธ
.
Produk ni istimewa sebabnya (ini betul2 bukan main2 ye):
.
๐Ÿ‘spray nie untuk tahan mekap daripada cair lebih 16 jam
.
๐Ÿ‘memberi lebih kelembapan pada kulit, bebas daripada minyak
.
๐Ÿ‘mudah kering dan tidak melekit
.
๐Ÿ‘ boleh juga fungsi memberi kesegaran pada kulit muka
.
Cara manggunakannya ๐Ÿ‘ Setelah menggunakan makeup, pegang botol kira-kira 8 - 10 inci dari muka, tutup mata dan semburkan 2 hingga 4 kali dalam bentuk "X" dan "T" untuk mengekalkan kesempurnaan kulit hingga berjam-jam lamanya,,, yeahhh bestkan

WA #ijanmarykay #0138172939 #marykay #marykaybeautyconsultant #independentbeautyconsultant #marykaylovers #marykayuser #sayajual #sayajualonline #finishingspray #finishingtouches #facespray #marykayfinishingspray #bazaarmalaysia #bazaaronline #bazarpaknil #bazarpaknilprodukkecantikan #bazarpaknilofficial #chinesenewyear #promo

PRISMA ORGANICS (@prismaorganics)

[HEALING MIST]โ €
Este spray facial refresca, hidrata, da luminosidad y ayuda a mejorar la complexiรณn de la piel. โ €
Puede ser usado encima del maquillaje sin temor a que se corra.โ €
.โ €
.โ €
.โ €
#prismaorganics #healingmist #mist #facemist #spray #facespray #organic #organicskincare #organiclife #organicbeauty #vegan #organicoย #vegano #sprayfacial #facial #belleza #bellezaorganica #productosorganicos #cosmeticos #rutinafacial #pielsaludable #piel
More...