🍩 COOKING & BAKING CLASSES (@kelasmasak_ticerhasnah)

Untuk minum2 petang, kadang dah mati akal nak buat menu apa kan,
apa sepcialnya Cucur udang ni?

Selain dari lembut gebu gebas walau dah berjam2 digoreng, yang specialnya juga pada sos.. Ticer ajar 2 jenis sos. satu memang sos khas untuk cucur udang, yang satu lagi resepi piorrr sos kepok ganung... dapat mkn ngn kopok lekor panas, memang tak berenti makan.. tahan lama plak tu.

so boleh buat banyak2, simpan dalam peti sejuk, nak makan tinggal ambik je.. kompem korang pasni dah tak pandang dah sos kepok yg peniaga sediakan skali time beli kepok lekor tu..huhuu

#cucurudang #cucurudangngigau
#cucurudangsedap #kelasamasakticerhasnah
#kelasmasakonline #kelasmasakticer #kelasmasak #kelasmasakan #ilovebaking #homebaker #baking #bakingclass #recipe #recipes #foodporn #resepi #malaysianfood .
.
📲019.9769677

Ashley Gunther 💯 WHY NOT YOU❓ (@gofurther.beyond)

My entrepreneurial life allowed me to have a GREAT breakfast 🥞 + 🥚 + 🥔
At an iconic #Nashville restaurant this morning while others were in
RUSH HOUR 🚗🚙🏍️🚐🚓🚛 Or
At Work ⌨️📞🛠️💈💉📬📇📚 Oh ya I also took a 4 hr nap 😴
And made $200 while sleeping

Ask me HOW

Otra foodie (@otrafoodieperuana)

Debí haber tomado la foto antes de empezar a comer pero así pasa a veces. El croissant de Café A Market es genial: consistente, mantequilloso, crujiente y suave a la vez. S/.6
#foodporn #foodie #croissant #butter #pastry #breakfast #peruvianfoodie #igersperu

Shoko (@sssorasss)


今日のお弁当🍙

なんと炊いたご飯がなかった(笑)
なので、カレー用に冷凍してたターメリックライス(笑)


#オーマイガー

#今日のお弁当 #お弁当 #お昼ごはん #昼ごはん #food #地味弁 #じみべん #foodporn #lunchbox #lunch

Kimberly Grace (@kimblygrace)

Really wishing I had more Halloween cookies right about now.

Tess McGough (@tessm.fitness)

Meal Preppin' 👨🏻🍳


These Blueberry Banana Muffins are a great breakfast to grab when you're on the go!
Flour, oats, bananas, coconut sugar, coconut oil, blueberries, almond milk, baking soda, vanilla extract, & salt




#vegan #veganrecipes #veganism #veganfitness #fitness #health #healthy #recipes #muffins #foodporn #vegangains #veganfood #vegancommunity #veganfood #vegansofig #veganbodybuilding #gym #exercise #muscle #strength #fruit #breakfast #carbs #yum #healthyfood #mealprep #mealplan
More...