PALAZZO | BLOUSE | SHAWL (@byaidaadam)

.
🎊🎊🎊🎊🎊
SIS, TERCARI CARI TUDUNG BAWAL LABUH YANG MANIS?
🎊🎊🎊🎊🎊
-
-
Bawal Manis
RM49 | Chiffon Premium
Bidang 50 & Bidang 55
.
2 HELAI RM90 SAHAJA😱
.
Kenapa anda perlu dapatkan Bawal Manis comel ni.
.
💐 Bak Diamond.
Bertatah kan batu swarovskit yang menaikkan seri si pemakai
.
💐 SOLAT READY.
Tidak perlu heret telekung kesana kesini. Islam itu kan memudahkan.
.
💐 MATERIAL YANG SELESA.
Material Chiffon Premium kami bawakan untuk anda yang mementingkan keselesaan ketika bertudung
.
💐 2 BIDANG ‼️
Didatangkan dengan dua bidang yang Labuh iaitu bidang 50 dan 55
.
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
PROMO 2 HELAI RM90 SAHAJA
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
.
JANGAN TUNGGU LAGI‼️
.
How to order:
WS 📲 014 717 8971 NOW !!
WS 📲 014 717 8971 NOW !!
WS 📲 014 717 8971 NOW !!
-
P/s : Pakai tudung ni terus nampak comel 😉
.
#dsph #properhijab #phlovers #tudunglabuh #bawalinstant #shawlinstant #tudung #tudungustazah #mia #hawa #miaintstant #instantshawl #tudungcantik #tudungantikedut #bawalmanis

Fitness Outlet Bali (@baju_fitness)

Morning Fitnessmania.. KMCR Fitness Outlet
PIN BBM : DDF6B948
WA : 081805380033

KMCR Ayani
Jl Ayani selatan sebelum pertigaan mesjid kampung Jawa Denpasar
Google maps Search: KMCR.Fitness Oulet ayani

KMCR Pemogan
Jl Raya pemogan, Dekat kuburan Islam pemogan. Denpasar selatan
Google maps Search : KMCR.Fitness Outlet Pemogan

KMCR Gianyar
Jl Kesatrian Selatan, Sebelum lampu merah di Kiri jalan.
Google Maps Search :
KMCR.Fitness Outlet Gianyar
#jualbaju #distrobali#gym#gymmania#fitnessmaniabali#jualsuplementfitness#jualbajufitness#jualkaosfitness#celfitbali#hammerhead#jualunderarmour#fitness#tokofitness#tokosuplement#hawa

anti._.zol (@anti._.zol)

ka jwana 😂😂
🌺 لـەگەڵ ئێــمە جوانتــر ببیـنە 🌺 ...
..
🌺هـاوکـاری ئێـوە بـەردەوامـی ئێمەیە🌺

like 👍 comment 📝 tag 👩❤️👩
.. Admen:-#hawa
.. ______________________________________
👇 ▫️👇▫️👇▫️👇▫️👇▫️👇▫️ 👇 ▫️ 👇
Follow ➡️ @anti._.zol @anti._.zol
Follow ➡️ @anti._.zol @anti._.zol
Follow ➡️ @anti._.zol @anti._.zol
Follow ➡️ @anti._.zol
@anti._.zol
Follow ➡️ @anti._.zol
@anti._.zol
Follow ➡️@anti._.zol @anti._.zol ##music #genre #song #songs #melody #hiphop #rnb #pop #love #rap #dubstep #instagood #beat #beats #jam #myjam #party #partymusic #newsong #lovethissong #remix #favoritesong #bestsong #photooftheday #bumpin #repeat #listentothis #goodmusic #instamusic

Hawa Saboaria e Aromaterapia (@hawafenasfolhas)

O homem negro não pode estar liberto...enquanto ele não esquecer o cativeiro, não esquecer no gesto, que ele não é mais um cativo.

Photo: @sunshaii
Maquiagem: @havata.serena e @mariethauront
Modelo: @deborasanjees

#frangipani #jasmimanga #perfumebotanico #hawa #diaspora #memorias #ori #atlantica #autocura #perdao

Hawa Saboaria e Aromaterapia (@hawafenasfolhas)

"A Memória são conteúdos de um continente...de sua vida, de sua história, do seu passado. Como se o corpo fosse o documento." Trecho do doc Ori [1989]

Photo: @sunshaii
Maquiagem: @havata.serena e @mariethauront
Modelo: @deborasanjees

#frangipani #jasmimanga #perfumebotanico #hawa #diaspora #memorias #ori #atlantica #autocura

Hawa Saboaria e Aromaterapia (@hawafenasfolhas)

Oh paz infinita poder fazer elos de ligação numa historia fragmentada. Africa e América e novamente Europa e Africa. Angolas, Jagas e os povos de Benin de onde vem minha mãe.

Photo: @sunshaii
Maquiagem @havata.serena e @mariethauront
Modelo: @deborasanjees

#frangipani #jasmim #perfumenatural #hawa #mar #diaspora #atlantica #beatriznascimento #ori #umdefeitodecor #hawafenasfolhas #amor

Hawa Saboaria e Aromaterapia (@hawafenasfolhas)

Inspirações para fazer o perfume de Frangipani vieram do Mar da Sereia e também de Um defeito de Cor, livro de Ana Maria Gonçalves e
Documentario Ori [1989]. Photo: @sunshaii
Maquiagem @havata.serena e @mariethauront
Modelo: @deborasanjees

#frangipani #jasmim #perfumenatural #hawa #mar #diaspora #atlantica #beatriznascimento #ori #umdefeitodecor #hawafenasfolhas #amor

Mohamad Helmi | 18 | KEL 🇲🇾 (@celotehbudakbaik)

Lelaki,Kalau korang tau mcm mana tajamnya pandangan korang,Peti besi kat bank pun korang bole tembus kira duit berapa juta dlm tu.
Lokasi Dragon ball kat planet pluto pun korang boleh tau kat mana.
Apatah lagi sehelai kain yg membaluti tubuh seorag wanita.Sebab tu Allah wajibkan tundukkan pandangan.Supaya iman korang sentiasa terpelihara.. Wanita,Kalau korang tau mcm mana mata lelaki berfungsi,Korang tak kan berani buka aurat,Korang takkan berani pakai tudung singkat,Korang tak kan berani berpegangan tangan dgn lelaki,Korang tak kan berani lalu depan lelaki.Kalau boleh nak sediakan jarak sebesar tembok besar China,nak letak peluru berpandu,machine gun, bom atom, laser kat siapa yg cuba nak curi pandang korang.
Sebab korang seindah-indah ciptaan Allah.Sebab tu juga Allah kurniakan sifat malu kat korang.Sebab tu juga Allah suruh tutup seluruh tubuh kecuali muka dan tapak tangan.Sebab maruah yg ada pada diri korang tu, lebih bernilai dari dunia dan seluruh isinya

#dakwah #islam #muslim #muslimah #malaysia #dai #celoteh #budak #baik #wanita #kaum #hawa #islamic #video

🌷HAMBA ALLAH🌷Sami'na Wa'atona🌷 (@asma_nadiaalv999)

"UNTUK KAUM #HAWA SEMOGA BERMANFAAT"
Mereka bilang, “kamu sok alim”.
Aku jawab, “enggak, aku cuma mau menjadi #muslimah seutuhnya menutup #aurat sesuai #syariat.” .
.
Mereka bilang, “kaya #ustadzah aja”
Aku jawab, “Aamiin, terima kasih atas doa kebaikannya.” .
.
Mereka bilang, “mau jalan-jalan atau mau pengajian?”
Aku jawab, “#Allah dan #malaikat Allah tidak cuma ada di
pengajian, tp juga saat aku jalan-jalan. Maka dari itu aku
jagakan diri dimanapun, agar tak membuat-Nya murka
karena ingkarku.”
.
Mereka bilang, “gak ribet kah pake rok, gamis dan #hijab
lebar?”
Aku jawab, “lebih ribet ##tutorial, jarum puluhan, pakenya sampai 10menitan.” .
.
Mereka bilang, “memangnya kamu sudah baik dengan hijab
begitu?”
Aku jawab, “sungguh aku masih jauh dari baik, tapi dengan berpakaian seperti ini aku mencoba menjadi lebih baik.” .
.
Mereka bilang, “terus kegiatanmu gimana? Kamu tinggalkan
hanya untuk #pakaian seperti ini?”
Aku jawab, “Ya, aku tinggalkan mereka semua karena Allah,
karena aku yakin Allah akan gantikan mereka dengan hal yang jauh lebih baik. Dan memang benar adanya.” .
.
Mereka bilang, “kamu gak secantik dulu loh”
Aku jawab, “Alhamdulillah, Karna akhirnya cantikku terjaga dari mata-mata yang ‘tidak bertanggungjawab.” .
.
Mereka bilang, “tapi kan akhirnya aktivitasmu, omonganmu,
perilakumu, keputusanmu jadi terhalang dong?”
Aku jawab, “Bukan terhalang, namun terjaga. Sehingga tdk sampai melukai oranglain.” .
.
Mereka bilang, “rejekimu bagaimana dg kamu tutup rapat dirimu seperti itu?”
Aku jawab, “rejekiku ada di semesta yang luas ini, tdk akan kurang sedikitpun. Karena Allah sudah menjaminnya bahkan ketika aku masih dalam kandungan.” .
.
Yang namanya #manusia pasti pandai menilai dan
berkomentar.
Tugas kita sederhana,
Jika langkah kita baik dan tidak merugikan orang lain serta niat karena Allah,
Maka 'tutup telinga’,
Dan biarkan mereka berhenti dengan sendirinya.
Jika begitu menyakitkan, Cukup #istighfar kan dan maafkan,
Beri senyuman, Karena niat kita terlalu berharga untuk menyahut kemarahan.

Follow @Asma_Nadiaalv999 Ummu Aisy
#Allah #Muhammad #Dakwah #IndonesiaTanpaPacaran #NoKhalwatUntilAkad #CalonUmiSholeha #Akhwat #Ikhwan #AkhwatStory #LikeMe #Ukhuwah

Ruwairaherbs_selangor (@ruwairaherbs_selangor)

#JamuViralKakPah 🌺RAHSIA DALAMAN WANITA🌺

KAUM #HAWA TERSYG.. JANGAN AMBIL MUDAH MENGENAI HAL NI.. JOM KEMBALIKAN ZAMAN KEREMAJAAN ANDA.. BARU LA HARI2 IBARAT MALAM PERTAMA.. JOM BACA 2 MINIT FUNGSI JAMU RUWAIRA HERB.. 🍒Merawat masalah keputihan pada mis V
🍒Menghilangkan rasa sengugut
🍒Memperbaiki system period yang tidak teratur
🍒Memulihkn struktur payu dara yang kendur
🍒Mengembalikan bentuk punggung
🍒Membuang angin dalam badan 🍒Membaik pulih dan menegangkan otot2 rahim
🍒Membantu menghilangkn kehangitan bau badan
🍒Menghilangkan rasa letih dan lesu
🍒Anti aging- AWET MUDA!

Ingin sihat dan cantik natural? nak tips lagi?

Meh PM/WA 0103324682

#RuwairaHerb
#KesanTerbaik
#SayaPakaiSayaJual
#AgentDropshipDiperlukanSeluruhMalysia
#RugiTakToraiiiii 😋
More...