Pewiit Skincare (@pewiit.skincare.5in1)

.
SELALU DISISIH SEBAB MUKA BANYAK JERAWAT!!!
MALU BERHADAPAN DENGAN ORANG RAMAI!!!
PROMOSI!! PROMOSI!! PROMOSI!!
Pewiit Skincare 5 in 1 la pnyelesaiannya..
kesan yang cepat lagi berganda..
ada kelulusan KKM lg tw..
.
Setiap pembelian set 5 in 1..
anda akan dapat (terhad kpd 88 org terawal)
✅ FREE TONER COLLEGEN 125ML
✅ FREE 4 MASK SHISHEIDO
✅ FREE POSTAGE
.
Skincare 5 in 1 ni ada:
➽ Day Cream
➽ Night Cream
➽ Cream Treatment
➽ Scar serum
➽ Sabun pewiit
.
Cepat grab guyss...
Harga promosi dan gift terhad kpd 88 Orang terawal shj
.
whatsapp 017 2549234
whatsapp 017 2549234
whatsapp 017 2549234
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur

Pewiit Skincare 5in1 (@pewiit.skincare.hq)

.
SELALU DISISIH SEBAB MUKA BANYAK JERAWAT!!!
MALU BERHADAPAN DENGAN ORANG RAMAI!!!
PROMOSI!! PROMOSI!! PROMOSI!!
Pewiit Skincare 5 in 1 la pnyelesaiannya..
kesan yang cepat lagi berganda..
ada kelulusan KKM lg tw..
.
Setiap pembelian set 5 in 1..
anda akan dapat (terhad kpd 88 org terawal)
✅ FREE TONER COLLEGEN 125ML
✅ FREE 4 MASK SHISHEIDO
✅ FREE POSTAGE
.
Skincare 5 in 1 ni ada:
➽ Day Cream
➽ Night Cream
➽ Cream Treatment
➽ Scar serum
➽ Sabun pewiit
.
Cepat grab guyss...
Harga promosi dan gift terhad kpd 88 Orang terawal shj
.
whatsapp 017 2549234
whatsapp 017 2549234
whatsapp 017 2549234
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur

epyderma_hydrogel (@epyderma_pakar_kulit)

Wanita bekerjaya memerlukan kulit muka yang bersih dari sebarang whitehead, blackhead mahupun dari sebarang cela. Ramai yang dah cuba pakai epyderma hydrogel tau & banyak feedback serta testimoni yang kami terima dari custemer. Anda berminat?? Whatsapp kami laju2 di 0145020948

#epyderma #hydrogel #produkmalaysia #skincare #whitehead #blackheads #bestproduk #kulitkering #kulitkasar #produk #produklaris #produklakukeras #kulitberjerawat #kulitkusam #berminyak #tonakulittidaksekatakianpulih #tonakulittaksekata #liangporiterbuka #kulitberjerawat #kulitbermasalah #skincaremalaysia #skincaremurahmalaysia

Pewiit Skincare HQ (@pewiit_skincare_5in1)

.
SELALU DISISIH SEBAB MUKA BANYAK JERAWAT!!!
MALU BERHADAPAN DENGAN ORANG RAMAI!!!
PROMOSI!! PROMOSI!! PROMOSI!!
Pewiit Skincare 5 in 1 la pnyelesaiannya..
kesan yang cepat lagi berganda..
ada kelulusan KKM lg tw..
.
Setiap pembelian set 5 in 1..
anda akan dapat (terhad kpd 88 org terawal)
✅ FREE TONER COLLEGEN 125ML
✅ FREE 4 MASK SHISHEIDO
✅ FREE POSTAGE
.
Skincare 5 in 1 ni ada:
➽ Day Cream
➽ Night Cream
➽ Cream Treatment
➽ Scar serum
➽ Sabun pewiit
.
Cepat grab guyss...
Harga promosi dan gift terhad kpd 88 Orang terawal shj
.
whatsapp 017 2549234
whatsapp 017 2549234
whatsapp 017 2549234
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur

ELANISH BEAUTY™️🇲 🇾 [EB1002]012 (@elanishbeauty.com.my)

.
BANYAKNYEEE MASALAH KULIT YG MENYINGGAH KAT MUKA . Individu yg mempunyai kulit wajah kusam, kering, berminyak, jerawat dan jeragat digalakkan menggunakan Elanish Serum ni kerana kandungan antioksidannya yg tinggi disamping kandungan bahan2 TERBAIK yg dapat merawat segala masalah kulit. Memang WAJIB cuba!
.
Jom whatsapp cpt2 untuk dapatkan harga PROMOSI dr admin.
.
Whatsapp +60182642604
.
RESPON PANTAS CLICK!!
http://www.wasap.my/+60182642604/WOWpmELANISH
.
Utk instagram klik je link biru dkt bio tu..akan terus masuk whatsapp admin.
.
'subscribe' utk dptkn info2 dan promosi terkini dr kami :
.
www.elanishbeauty.com.my
.
#elanishbeauty #elanishwhiteglowserum #elanishserum #whiteglowserum #testimonielanishserum #sayajual #sayajualmurah #bazaarpaknil #bazarpaknil #jerawat #jeragat #flawless #serum #kulitkusam #trustedseller #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur #uitm #unikl #msu #barangbaby #bajubaby #onlineshopmalaysia #igshopmalaysia #mekapmurah

JERAWAT | PARUT | JERAGAT (@vitamincserum.nmg)

🦄MAY PROMO✨
.
.
.
PRICE (exc. postage)
🍊1 VCS : RM 90
🍊2 VCS : RM 150 (free VCMC)
🍊2 VCS : RM 170 (free Derma Roller)
🍊1 VCMC : RM 30
🍊Dermaroller : RM55
.
✨COMBO RAYA COMING SOON✨
.
.
.
📝
TO ORDER
✅wa/sms ke +6012 240 6211
.

Galvanic,TR90, ap24 (@nweribeauty_skincare)

Nu Skin 180®️ system
Sistem Terapi Anti Penuaan Kulit.
Tampak lebih muda hanya dalam satu minggu. Dirancang untuk membalik tampilqn seluruh aspek dari efek-efek penuaan, sistem ini terbukti membantu mengurangi garis-garis serta kerutan, memperbaiki tekstur dan meratakan rona kulit sehingga terlihat lebih muda.
Telah terbukti secara uji klinis, dengan nyata membalik tampilan dari efek-efek penuaan biologis dan lingkungan.

For ORDER / More info
Wa : 082383631339
Line : rosmijanweri

#nuskinindonesia #nuskinbandung #nuskinmedan #nuskinpalembang #nuskinpekanbaru #nuskinpadang #nuskinsamarinda #180system #antiaging #kulitkusam #kulitberminyak #180nuskin #ap24 #enhancernuskin #exfoliant #galvanicspa #nuskinpromo #like4like

Pewiit Skincare (@pewiit.skincare.5in1)

.
TAKKAN NAK BIAR JE MAKIN TERUK??
RAWAT SEBELUM TERLAMBAT..
MERAWAT KULIT SEMUDAH ABC.. .
.
✔️ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔️ Semua msalah akn hilang
✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ Berseri2
✔️ 100% ramuan herba semulajadi
✔️ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔️ Muka bertambah licin
✔️ Parut pon main jauh2
✔️ Jeragat bukan main senang lagi hilang
✔️ Jerawat nak naik pun tak berani
✔️ HOMEMADE (TIADA BAHAN KIMIA) .
.
➽ Kepakaran kami adalah utk merawat kulit dan bg khidmat kauseling utk pelanggan kami tentang masalah kulit..
➽ Amaran. Stok selalu sold out. Mari cuba produk sy pada harga lebih murah dan masih dalam promosi..perubahan dirasai dari minggu pertama mencubanya tanpa berpantang..
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0172549234
Whatsapp 📱0172549234
Whatsapp 📱0172549234
.
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur

Galvanic,TR90, ap24 (@nweribeauty_skincare)

Nu Skin 180®️ system
Sistem Terapi Anti Penuaan Kulit.
Tampak lebih muda hanya dalam satu minggu. Dirancang untuk membalik tampilqn seluruh aspek dari efek-efek penuaan, sistem ini terbukti membantu mengurangi garis-garis serta kerutan, memperbaiki tekstur dan meratakan rona kulit sehingga terlihat lebih muda.
Telah terbukti secara uji klinis, dengan nyata membalik tampilan dari efek-efek penuaan biologis dan lingkungan.

For ORDER / More info
Wa : 082383631339
Line : rosmijanweri

#nuskinindonesia #nuskinbandung #nuskinmedan #nuskinpalembang #nuskinpekanbaru #nuskinpadang #nuskinsamarinda #180system #antiaging #kulitkusam #kulitberminyak #180nuskin #ap24 #enhancernuskin #exfoliant #galvanicspa #nuskinpromo #like4like

Elanish Beauty (EB1003) (@elanishbeauty)

Jgn ambik mudah ttg penjagaan kulit. Hari2 duk tempek foundation, 3 4 jenis krim,mekap tebal2 sampai liang pori semua tersumbat.INGAT! Kulit kita pn nk bernafas jgk.Jgn salahkan org lain kalau tetamu x diundang mcm jerawat,jeragat semua menyinggah. .

Utk dalaman maby kita dh jaga mkn..ambik supplement mcm2. Tp kena jgk apply vitamin utk kulit. .

Elanish White Glow Serum ni byk kebaikannya. Ia ibarat vitamin yg akan mengembalikan & memulihkan kulit dr kerosakan. Apply 2 kali sehari je x yah nk buat appointment pi treatment beratus beribu terbang. Jimat masa,jimat wang. Yang penting PUAS HATI bila kulit sihat cantik & bebas cela. .

Jom dptkan harga PROMOSI skrg!

Whatsapp : +6014 544 9666
Whatsapp : +6014 544 9666

#tudungmurah #shawlinstant #shawlmurah #elanishbeauty #elanishwhiteglowserum #elanishserum #whiteglowserum #testimonielanishserum #sayajual #bazaarpaknil #bazarpaknil #jerawat #jeragat #flawless #serum #kulitkusam #trustedseller #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur #uitm #unikl #msu #barangbaby #bajubaby #onlineshopmalaysia

Pewiit Skincare 5in1 (@pewiit.skincare.hq)

.
TAKKAN NAK BIAR JE MAKIN TERUK??
RAWAT SEBELUM TERLAMBAT..
MERAWAT KULIT SEMUDAH ABC.. .
.
✔️ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔️ Semua msalah akn hilang
✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ Berseri2
✔️ 100% ramuan herba semulajadi
✔️ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔️ Muka bertambah licin
✔️ Parut pon main jauh2
✔️ Jeragat bukan main senang lagi hilang
✔️ Jerawat nak naik pun tak berani
✔️ HOMEMADE (TIADA BAHAN KIMIA) .
.
➽ Kepakaran kami adalah utk merawat kulit dan bg khidmat kauseling utk pelanggan kami tentang masalah kulit..
➽ Amaran. Stok selalu sold out. Mari cuba produk sy pada harga lebih murah dan masih dalam promosi..perubahan dirasai dari minggu pertama mencubanya tanpa berpantang..
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0172549234
Whatsapp 📱0172549234
Whatsapp 📱0172549234
.
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur

Pewiit Skincare HQ (@pewiit_skincare_5in1)

.
TAKKAN NAK BIAR JE MAKIN TERUK??
RAWAT SEBELUM TERLAMBAT..
MERAWAT KULIT SEMUDAH ABC.. .
.
✔️ Sesuai untuk lelaki dan perempuan
✔️ Semua msalah akn hilang
✔️ Tiada kesan sampingan
✔️ Berseri2
✔️ 100% ramuan herba semulajadi
✔️ Banyak testimoni yg dh berjaya
✔️ Muka bertambah licin
✔️ Parut pon main jauh2
✔️ Jeragat bukan main senang lagi hilang
✔️ Jerawat nak naik pun tak berani
✔️ HOMEMADE (TIADA BAHAN KIMIA) .
.
➽ Kepakaran kami adalah utk merawat kulit dan bg khidmat kauseling utk pelanggan kami tentang masalah kulit..
➽ Amaran. Stok selalu sold out. Mari cuba produk sy pada harga lebih murah dan masih dalam promosi..perubahan dirasai dari minggu pertama mencubanya tanpa berpantang..
.
Nak HARGA PROMOSI?
▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼
Whatsapp 📱0172549234
Whatsapp 📱0172549234
Whatsapp 📱0172549234
.
.
.
#pellavina #pellavinahq #pewiitskincare #pewiitskincarehq #pewiitsoap #sabunpewiit #pewiitscarserum #pewiitfoundation #surihatimrpilot #fattahamin #neelofa #sayajual #sayajualmurah #sayapakaisayajual #produkkecantikan #jerawat #jeragat #ukm #upm #ump #umt #kulitkusam #visitmyig #nakcantik #skincaremalaysia #instashopmalaysia #produkkecantikan #shahalam #kualalumpur

Galvanic,TR90, ap24 (@nweribeauty_skincare)

Nu Skin 180®️ system
Sistem Terapi Anti Penuaan Kulit.
Tampak lebih muda hanya dalam satu minggu. Dirancang untuk membalik tampilqn seluruh aspek dari efek-efek penuaan, sistem ini terbukti membantu mengurangi garis-garis serta kerutan, memperbaiki tekstur dan meratakan rona kulit sehingga terlihat lebih muda.
Telah terbukti secara uji klinis, dengan nyata membalik tampilan dari efek-efek penuaan biologis dan lingkungan.

For ORDER / More info
Wa : 082383631339
Line : rosmijanweri

#nuskinindonesia #nuskinbandung #nuskinmedan #nuskinpalembang #nuskinpekanbaru #nuskinpadang #nuskinsamarinda #180system #antiaging #kulitkusam #kulitberminyak #180nuskin #ap24 #enhancernuskin #exfoliant #galvanicspa #nuskinpromo #like4like

Dianz Stokis | Celebrity Lass (@sofiascbizz)

masih belum terlambat kalau sis nk berubah !
.

dari tempek foundation BERKILO tapi masih nampak lopak kpd kulit
.
baiklah amalkan DV.
Kulit sihat tanpa makeup💋
.
Klik link dibawah utk terus ke wassap klong
⬇️⬇️⬇️
www.wasap.my/60196404110/
.
#dianzVitamin #DianVitamin #DianzVitaminExtraPearl #Supplement #Selfconfidence #hisaphisapteruscantik #Beautiful #KulitKusam #Jerawat #Jeragat #CLelf #Resdung #Cerah #Cantik #Glow #Flawless #happy #SmoothSkin #Brigther #NanoLightenerCream #CelebrityLass #TrustedSeller #Alhamdulillah #Syukur #Confident #Love #Muar #Ledang #BukitGambir #Johor

ELANISH BEAUTY™️🇲 🇾 [EB1002]012 (@elanishbeauty.com.my)

.
Anda ada masalah kulit yg semakin menipis akibat tersalah guna produk? Jerawat mula menyinggah? Jgn risau, Elanish Serum sedia membantu!
.
Elanish Serum akan 'heal' kan balik kerosakan tu. Mungkin akan ambik sedikit masa. INGAT! Tak perlu nak terlalu drastik utk cantik. Yang penting SELAMAT! SLOWLY BUT SURELY :)
.
Jom izinkan Elanish Serum rawat kulit uolls :)
.
RESPON PANTAS CLICK!!
.
http://www.wasap.my/+60182642604/WOWpmELANISH
.
Jom whatsapp cpt2 untuk dapatkan harga PROMOSI dr admin.
.
Whatsapp +60182642604
.
'subscribe' utk dptkn info2 dan promosi terkini dr kami :
.
www.elanishbeauty.com.my
.
#igshopmalaysia #borongmekap #malaywedding #elanishbeautyserum #sayajual #elanishbeauty #elanishbeautyoriginal #serumkecantikan #serumflawless #serumjeragat #serumjerawat #eczema #mekapmurah #serumantipenuaan #produkkecantikan #produkkecantikanmurah #sayajualmurah #skincaremalaysia #kulitkusam #skincareorganik #cantik #cantikalami #cantiksihat #quputeh #serum #elanish #kulitputih #onlineshopping #jerawat

OFFER RM45 NOW! (@kulit_lawa)

Senang Je Kan Pakai Dqueen Foundation..
.
Calit Calit Je Siap...Sesuai Sangat Untuk Mereka Yang Nak Bersiap Dgn Cepat..
.
📲0139659331

Ong Desy Kusuma (@desyong.w)

Persiapan lahir batin menuju Lebaran. Hati dan kulit yang cantik, membuat teman dan keluarga makin jatuh hati dengan Anda. Jangan lupa minum Glucogen Moment dan pakai serum White Lumina sebelum tidur 😍

More info : Desy Kusuma, wa 0896 7313 7418.
#lebaran #healthyskincare #Helix #whitelumina #goldjuvena #kulitputih #kulitkusam #putih #korealovers #makeupartist #antiaging #awetmuda #hotmomma #pretty
More...