Korean Makeup | Skincare ®️ 🇰🇷 (@cinders.beauty)

Magic DOLLY FACE 2WAY Cake Powder memang magic ! 😍 .
.
Exclusively made for oily skin type . Prevent moisture loss all day long.💧 Feel the new you .❄️
.
.
Untuk pengetahuan anda, lebih banyak minyak terkumpul di muka lebih senang jerawat tumbuh. Jerawat tumbuh disebabkan pengumpulan sebum yang tersumbat di liang roma , lama kelamaan liang yg tersumbat membengkak dan akan berlaku pertumbuhan jerawat ! 😱
So jagalah muka & jangan biarkan minyak berlebihan di muka . Biar normal, jgn terlebih ! .
.
Haa citer pasal kelebihan Cathy Doll powder ni pulak.
Powder ni bukan sebarang compact powder yang bagi capuk kat muka hang tu .. 😣 Dia ada bahan khusus untuk kulit orang Asia yg memerlukan kepentingan penjagaan kulit muka agar sentiasa flawless mcm terjaganya kulit orang Korea atau thai hok comey comey tuu 😘 .
.
🍑 Matte finish .
🍑 High coverage for flawless complexion
🍑 Non-cakiness guarantee
🍑 No sebum /Oil control 👌
🍑 UV Protection SPF 30 Pa++
🍑 Prevent sunburn , dryness & tanned skin
🍑 Light sensation
.
.
Jadi muka takde minyak2 dah lepas ni ❄️
.
.
💯 Original CATHY DOLL !
Made & formulated in Korea 🇰🇷 READY STOCK

#cathydollmalaysia #cathydollmurah #cathydoll #maccosmetics #anastasiabeverlyhills #kyliecosmetics #kyliemurahmalaysia #kawaii #makeuplover #pastel #pink #makeupjunkie #thebalmcosmetics #tartecosmetics #koreanmakeup #koreanskincare

king's store👑 (@boutique_du_roi)

Kylie? Siapa masih minat?
Murah-murah jer
Ni inspired tau⚘
From left:
1. Posie k
2. Ginger k
3. 22
4. Koko k
2 RM12
4 RM20
Kalau nak boleh dm or pm me💕
COD area shah alam tertentu....
Cepat amik kalau tak rugi!!
#kylielipstick #kylielipstickmurah #kylielipstickmurahmalaysia #kylielipstickmalaysia #kyliemurah#kyliemurahmalaysia #kyliemalaysia #makeupmurah #makeupmurahmalaysia #kosmetikmurah #kosmetikmurahmalaysia #lipstickmurah #lipstickmurahmalaysia

unicorn brush • mermaid brush (@fairytalecosmetic)

🦄free🐳free🎀free🐚free gaisssss 😍 🎀free postage
🐚free cute pouch bag fairytalecosmetic (size brush)
🎀free cute keychain fairytalecosmetic (doll)
🐚free contactlens by sweetyplus*(14mm)
🎀free cute case contactlens*
🐚whatsapp +60125335220
.
.
PEMBELIAN MANA2 set 6PCS BRUSH MERMAID atau set 10PCS BRUSH UNICORN dan dapatkan kesemua barangan cute di atas .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#brushmakeup
#brushmakeupmurah
#brushunicorn
#brushmermaid
#mermaidbrush
#unicornbrush
#brushmakeupmalaysia
#brushmakeuporiginal
#makeupmurahmalaysia
#barangmakeupmurah
#anatasiamurah
#anatasiamurahmalaysia
#morphemurahmalaysia
#kyliemurahmalaysia
#narsmurahmalaysia
#hudabeautymurahmalaysia
#pemborongmakeup
#pemborongmakeupmurah
#contactlensmurah
#contactlensmurahmalaysia
#mervecosmetic
#farrabeautycosmetic
#foundationmurah
#foundationmalaysia
#makeupspraymurah
#eyeshadowmalaysia

unicorn brush • mermaid brush (@fairytalecosmetic)

🦄free🐳free🎀free🐚free gaisssss 😍 🎀free postage
🐚free cute pouch bag fairytalecosmetic (size brush)
🎀free cute keychain fairytalecosmetic (doll)
🐚free contactlens by sweetyplus*(14mm)
🎀free cute case contactlens*
🐚whatsapp +60125335220
.
.
PEMBELIAN MANA2 set 6PCS BRUSH MERMAID atau set 10PCS BRUSH UNICORN dan dapatkan kesemua barangan cute di atas .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#brushmakeup
#brushmakeupmurah
#brushunicorn
#brushmermaid
#mermaidbrush
#unicornbrush
#brushmakeupmalaysia
#brushmakeuporiginal
#makeupmurahmalaysia
#barangmakeupmurah
#anatasiamurah
#anatasiamurahmalaysia
#morphemurahmalaysia
#kyliemurahmalaysia
#narsmurahmalaysia
#hudabeautymurahmalaysia
#pemborongmakeup
#pemborongmakeupmurah
#contactlensmurah
#contactlensmurahmalaysia
#mervecosmetic
#farrabeautycosmetic
#foundationmurah
#foundationmalaysia
#makeupspraymurah
#eyeshadowmalaysia
More...