health@syazarwana (@health_syazarwana)

Apa itu Qufast dan Leptos ? .
1. Macam mana bentuk dan rasa dia?
Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam limau nipis dan sangat sedap untuk dikunyah.
.
2. Cara Pengambilan?
.
Kunyah jer. Pastu minum air.
Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
Minimum 3 biji sehari sekali kunyah.
Maksimum 10 biji sehari. .
3. Berapa lama tahan sebotol?
.
1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos/Qufast.
.
4. Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
12 tahun ke atas atas ketahanan badan seseorang.
.
5. Boleh tak diambil bersama produk lain?
Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.
.
6. Ibu menyusu boleh ambil tak?
Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos/Qufast adalah semulajadi, no additiveis added.
.
7. Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
Tidak disarankan.Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.
.
8. Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
Boleh. Tiada masalah.
.
9. Bilakah saya dapat melihat kesannya?
.
Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolism seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang.
.
10. Adakah terdapat kesan sampingan?
.
Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.
Cepat kenyang
Lambat lapar
Berpeluh sebab bakar kalori dlm badan
Tingkatkan metabolisma
Dalam masa 3-4 hari pertama anda akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang.
Hasil buangan kemungkinan berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus.Ada juga yang tiada kesan ini.Bergantung kepada individu.
Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi.Mengikut testimoni setakat ini tiada pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja.

Fatirah πŸ’“πŸ’‹ (@fatirahmohdkasim)

Posto posto πŸššπŸš› Alhamdulillah..rezeki ads rm30 dan customer repeat order leptos.

Bila kunyah leptos dan folow je menu diet dan juga guide cara senaman, jadual ukur lilit, berat badan yg kami letak dlm diari kurus tu. In Shaa Allah repeat order itu pastiπŸ‘πŸ’ͺπŸ˜™ Lai lai lai..siapa nk kurus before raya.
Nak muat pakai semula baju raya 5 tahun lepas mcm sy..whatsapp akak tirah ye.
013-3053527

Atau tekan je link ni utk direct whatsapp
http://tinyurl.com/0133053527

#leptos #leptosmurah #kunyahkunyahkurus #slim #caloriesburned

Kunyah2 Kurus..Jom Kurus πŸ’ƒ (@dihyahafrina)

TAK NAK GEMUK?
NAK PRODUK HALAL?
===================
Jom cuba produk perasa limau dengan kuasa L-Carnitine pembakar lemak No 1 di Malaysia. Gunakan tanpa was was kerana kami mendapat pengiktirafan HALAL JAKIM.
.
Produk selamat, berkualiti, pilihan ramai dan gunakan tanpa was was.
.
ELISS semestinya pilihan anda.
Jom KURUS tanpa was was

Pm @ whatsapp 01110680400

Like my page https://m.facebook.com/Eliss-Home-Beauty-853434901421852/?ref=bookmarks

#elisswarrior
#leptos
#qufast

SEQYBEAUTY | ELISS LEPTOS (@nadia_farhadila)

Kongsi Info : Ekstrak Klorofil - Alfalfa
.
Bakal pengguna Leptos sering bertanya soalan : .
Adakah Leptos selamat diambil oleh pesakit gastrik? .
Jawapannya : Ya, Leptos selamat dan mesra pesakit gastrik. .
Kenapa ya? Sebab Leptos mengandungi ekstrak Alfalfa yang bertugas merawat sakit berkaitan usus selain membantu pengamal menurunkan berat badan.
.
Alfalfa atau digelar β€˜Raja Segala Tumbuhan’ kaya dengan pelbagai nutrien. Medicago Sativa adalah Alfalfa bergred paling tinggi dalam kumpulan tumbuhan ini. Nama Alfalfa juga ada disebut dalam Al-Quran. .
Alfalfa merupakan agen detoksifikasi dengan berfungsi membersihkan hati, usus, darah serta mencantikkan kulit serta otot. Ianya juga bersifat alkali yang membantu menstabilkan badan yang berasid.
.
Untuk pesakit gastrik, Alfalfa merawat sakit tersebut dengan memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik dan sembelit.
.
Untuk penurunan berat badan pula, kajian klinikal membuktikan bahawa penggunaan jangka panjang Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.
.
#sayajualleptos
#leptosputrajaya
#leptos
#eliss

SEQYBEAUTY | ELISS LEPTOS (@nadia_farhadila)

Nak kurus dengan cepat haa inilah gula gula kurus luar biasa.. Hanya kemam kemam saja..
.
Tak nak try ke mehla cube baru tahukan hasil dia macam mana.. WA 0196802234 tau πŸ˜‰
.
#leptosputrajaya
#sayajualleptos
#leptos
#eliss

SEQYBEAUTY | ELISS LEPTOS (@nadia_farhadila)

TIPS KURUS DENGAN LEPTOS
=========================
Kenapa kawan saya turun 10kg, saya turun 3kg sahaja?
.
1) Berat badan permulaan anda. Yang lebih gemuk lebih banyak TURUN daripada yang kurang gemuk.
.
2) Kategori gemuk anda. Gemuk air, gemuk lemak, gemuk daging, gemuk angin.
- Gemuk air/angin paling senang nak turun. Kunyah leptos dan jaga keperluan air seharian shj. - Gemuk Lemak yang kita focus dgn Leptos... L-Carnitine adalah nutrisi yang dapat mengangkut lemak ke bahagian mitochondria (sel pembangkit tenaga) untuk dibakar dan diubah menjadi energi bagi tubuh. - Gemuk Daging. Ini paling susah. kena kerja keras sikit.. kerana lemak sudah bergumpal dengan daging. Namun, tetap ada caranya. Cuma lambat sikit. Ini yg terjadi bila ambil LEPTOS tapi berat tak turun tapi ukuran lilit berkurangan. Dia cairkan dan bakar lemak yg bergumpal dalam daging dulu.
.
3) Jumlah kalori yang anda ambil tak sama dgn jumlah kalori yang kawan anda ambil. Dia mkn banyak.. tapi dia tahu dan kenal apa yg dia makan. Kenal kat sini maksudnya dah mengenali nutrisi mknan yg diambil. Jangan TAK MAKAN NASI. Sbb tu dah mmg mknan asasi kita... Tak salah ambil tapi segenggam tgn shj.
.
4) DISIPLIN. Ini sebenarnya point NO 1. Kawan anda ambil ikut saranan yg Sally nyatakan dlm Diari Kurus. Dan ambil setiap kali sebelum makan atau sesi makan yang berlebihan.. Tapi anda??? Hari ni ambik.. esok lupa... dah makan melantak bagai.. baru ingat nak kunyah LEPTOS... sbb teruja tgk makanan... So... tanya diri anda sendiri.. Kenapa org bleh turun smpi 10kg sebulan... dan anda turun 3kg sahaja... Turun tetap turun.. tapi sedikit atau banyak tu anda yang tentukan sendiri..
.
Macam mana WANITA ITU TURUN 40kg dalam masa 2 bulan.
=================================================
1) Follow 100% tips dlm Diari KURUS yang Sally bg setiap kali anda beli Leptos/Qufast
2) Ikut menu yang Sally suggest
3) Senaman ringan walaupun anda di tahap Level MALAS nak mampus... Atas katil pun bleh bersenam. Cara bersenam tahap malas pun Sally nyatakan di dalam Diari Kurus tersebut
4) Minum air ikut keperluan badan...
.
So, anda tentukan sendiri matlamat anda.
.
#leptos
#leptosputrajaya
#sayajualleptos
#eliss

health@syazarwana (@health_syazarwana)

Apa itu Qufast dan Leptos ? .
1. Macam mana bentuk dan rasa dia?
Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam limau nipis dan sangat sedap untuk dikunyah.
.
2. Cara Pengambilan?
.
Kunyah jer. Pastu minum air.
Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
Minimum 3 biji sehari sekali kunyah.
Maksimum 10 biji sehari. .
3. Berapa lama tahan sebotol?
.
1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos/Qufast.
.
4. Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
12 tahun ke atas atas ketahanan badan seseorang.
.
5. Boleh tak diambil bersama produk lain?
Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.
.
6. Ibu menyusu boleh ambil tak?
Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos/Qufast adalah semulajadi, no additiveis added.
.
7. Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
Tidak disarankan.Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.
.
8. Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
Boleh. Tiada masalah.
.
9. Bilakah saya dapat melihat kesannya?
.
Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolism seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang.
.
10. Adakah terdapat kesan sampingan?
.
Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.
Cepat kenyang
Lambat lapar
Berpeluh sebab bakar kalori dlm badan
Tingkatkan metabolisma
Dalam masa 3-4 hari pertama anda akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang.
Hasil buangan kemungkinan berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus.Ada juga yang tiada kesan ini.Bergantung kepada individu.
Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi.Mengikut testimoni setakat ini tiada pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja.

health@syazarwana (@health_syazarwana)

Apa itu Qufast dan Leptos ? .
1. Macam mana bentuk dan rasa dia?
Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam limau nipis dan sangat sedap untuk dikunyah.
.
2. Cara Pengambilan?
.
Kunyah jer. Pastu minum air.
Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
Minimum 3 biji sehari sekali kunyah.
Maksimum 10 biji sehari. .
3. Berapa lama tahan sebotol?
.
1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos/Qufast.
.
4. Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
12 tahun ke atas atas ketahanan badan seseorang.
.
5. Boleh tak diambil bersama produk lain?
Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.
.
6. Ibu menyusu boleh ambil tak?
Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos/Qufast adalah semulajadi, no additiveis added.
.
7. Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
Tidak disarankan.Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.
.
8. Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
Boleh. Tiada masalah.
.
9. Bilakah saya dapat melihat kesannya?
.
Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolism seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang.
.
10. Adakah terdapat kesan sampingan?
.
Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.
Cepat kenyang
Lambat lapar
Berpeluh sebab bakar kalori dlm badan
Tingkatkan metabolisma
Dalam masa 3-4 hari pertama anda akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang.
Hasil buangan kemungkinan berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus.Ada juga yang tiada kesan ini.Bergantung kepada individu.
Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi.Mengikut testimoni setakat ini tiada pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja.

put3littlekitchen (@put3littlekitchen)

Tunggu hubby balik keja. Makan sama-sama la kan 😍 Menu hari ni temanya perabihkan stok barang basah dalam esbox. Sutun goreng kunyit, kentang goreng cili padi, hati ayam masak kicap dan nasi putih. Leptos tu cheq kunyah 3biji 3 kali sehari sebelum makan. Bagi bakaq lemak dan kalori. Sekali kunyah bakaq sehingga 300kalori. Cheq pakai cheq juai Leptos tu 😍😍😍
#homecookeddinner #sotonggorengkunyit #tumericfriedsquid #squid #chillifriedpotatoes #hatiayammasakkicap #kentanggorengcilipadi #nasicampur #leptos #sayapengedarLeptosQufast #put3littlekitchen #WA0176991766

health@syazarwana (@health_syazarwana)

Apa itu Qufast dan Leptos ? .
1. Macam mana bentuk dan rasa dia?
Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam limau nipis dan sangat sedap untuk dikunyah.
.
2. Cara Pengambilan?
.
Kunyah jer. Pastu minum air.
Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
Minimum 3 biji sehari sekali kunyah.
Maksimum 10 biji sehari. .
3. Berapa lama tahan sebotol?
.
1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos/Qufast.
.
4. Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
12 tahun ke atas atas ketahanan badan seseorang.
.
5. Boleh tak diambil bersama produk lain?
Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.
.
6. Ibu menyusu boleh ambil tak?
Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos/Qufast adalah semulajadi, no additiveis added.
.
7. Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
Tidak disarankan.Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.
.
8. Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
Boleh. Tiada masalah.
.
9. Bilakah saya dapat melihat kesannya?
.
Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolism seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang.
.
10. Adakah terdapat kesan sampingan?
.
Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.
Cepat kenyang
Lambat lapar
Berpeluh sebab bakar kalori dlm badan
Tingkatkan metabolisma
Dalam masa 3-4 hari pertama anda akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang.
Hasil buangan kemungkinan berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus.Ada juga yang tiada kesan ini.Bergantung kepada individu.
Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi.Mengikut testimoni setakat ini tiada pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja.

Eliss cantik dan sihat (@sihat_dan_cantik_dengan_eliss)

Ramai yang dah cuba dan mereka suka dengan rasanya, puas hati dengan kesannya.

Anda pula bagaimana?
Nak kurus boleh
Nak side income boleh
Produk laris Keras...
Apa lagi?? Jom wasup 013 639 0383
#leptos #elisswarrior

SEQYBEAUTY | ELISS LEPTOS (@nadia_farhadila)

APA ANDA AKAN DAPAT DENGAN KUNYAH 3 BIJI LEPTOS SETIAP HARI?
.
🌸1- Metabolisma badan meningkat
🌺2- Menyahkan toksin dalam badan
🌸3- Mencairkan kolestrol dalam salur darah
🌺4- Membakar lemak berlebihan
🌸5- Menstabilkan hormon wanita
🌺6- Membuang angin
🌸7- Mengurangkan ukur lilit badan
🌺8- Mengurangkan selera makan
🌸9- Mengurangkan rasa lapar
🌺10- Menambah tenaga
.
Ini utk 3 biji sekali sehari..
Kalau ambik 3 biji x 3 kali sehari.
Bayangkan 1-10 kuasa ganda 3
.
Fuyooo sangatkan?!!!! 😱
.
#leptosputrajaya
#leptos
#sayajualleptos
#eliss

(@i_am_isya)

πŸ’ŸπŸ’ŸLEPTOS πŸ’ŸπŸ’Ÿ.
.

LeptosΒ merupakan tablet kunyah yang membantu pembakaran lemak berlebihan di dalam badan sekali gus mencegah daripada kulit menggeleber.
.
Ia mengandungi 6 bahan utama dengan nisbah yang bersesuaian untuk wanita iaitu :
.
1 - 🌸L-Carnitine🌸
.
🍁Meningkatkan jumlah lemak yang dibakar
🍁Mengubah lemak menjadi bahan bakar
🍁Meningkatkan daya tahan otot
🍁Meningkatkan metabolisma
.
2 - 🌸Limau Nipis🌸
.
🍁Mengempiskan perut
🍁Menurunkan berat badan
🍁Membuang toksin dalam badan
🍁Mengurangkan kolestrol
.
3 - 🌸Ekstrak Guarana🌸
.
🍁Menurunkan berat badan berlebihan
🍁Memerangi rasa lapar
🍁Membersihkan sistem pencernaan
🍁Melancarkan penghadaman
.
4 - 🌸Ekstrak Klorofil🌸
.
🍁Memelihara daya tahan tubuh
🍁Meningkatkan imunisasi tubuh
🍁Detoks (pembersihan toksin / racun)
.
5 - 🌸Garcinia Cambogia🌸
.
🍁Menghapuskan enzim yang berperanan untuk menyimpan lemak
🍁Membakar lemak dan mengurangkan nafsu makan
🍁Mengurangkan ukur lilit
🍁Mengurangkan lemak dalam darah
.
6 - 🌸Dekstrosa🌸
.
🍁Meningkatkan produksi insulin yang melancarkan aliran darah menuju otot
🍁Meningkatkan penyerapan nutrisi penting bagi memacu perkembangan otot secara efektif.
.
.
#leptos #leptosmurah #leptosoriginal #leptosmalaysia #leptosmalaysiamurah #leptosmurahoriginal #leptoskurus #ubatkurus #produkeliss #elissleptos #Leptos #produkbakarlemak #bakarlemak

(@i_am_isya)

πŸ’ŸπŸ’ŸLEPTOS πŸ’ŸπŸ’Ÿ.
.

LeptosΒ merupakan tablet kunyah yang membantu pembakaran lemak berlebihan di dalam badan sekali gus mencegah daripada kulit menggeleber.
.
Ia mengandungi 6 bahan utama dengan nisbah yang bersesuaian untuk wanita iaitu :
.
1 - 🌸L-Carnitine🌸
.
🍁Meningkatkan jumlah lemak yang dibakar
🍁Mengubah lemak menjadi bahan bakar
🍁Meningkatkan daya tahan otot
🍁Meningkatkan metabolisma
.
2 - 🌸Limau Nipis🌸
.
🍁Mengempiskan perut
🍁Menurunkan berat badan
🍁Membuang toksin dalam badan
🍁Mengurangkan kolestrol
.
3 - 🌸Ekstrak Guarana🌸
.
🍁Menurunkan berat badan berlebihan
🍁Memerangi rasa lapar
🍁Membersihkan sistem pencernaan
🍁Melancarkan penghadaman
.
4 - 🌸Ekstrak Klorofil🌸
.
🍁Memelihara daya tahan tubuh
🍁Meningkatkan imunisasi tubuh
🍁Detoks (pembersihan toksin / racun)
.
5 - 🌸Garcinia Cambogia🌸
.
🍁Menghapuskan enzim yang berperanan untuk menyimpan lemak
🍁Membakar lemak dan mengurangkan nafsu makan
🍁Mengurangkan ukur lilit
🍁Mengurangkan lemak dalam darah
.
6 - 🌸Dekstrosa🌸
.
🍁Meningkatkan produksi insulin yang melancarkan aliran darah menuju otot
🍁Meningkatkan penyerapan nutrisi penting bagi memacu perkembangan otot secara efektif.
.
.
#leptos #leptosmurah #leptosoriginal #leptosmalaysia #leptosmalaysiamurah #leptosmurahoriginal #leptoskurus #ubatkurus #produkeliss #elissleptos #Leptos #produkbakarlemak #bakarlemak

(@i_am_isya)

πŸ’ŸπŸ’ŸLEPTOS πŸ’ŸπŸ’Ÿ.
.

LeptosΒ merupakan tablet kunyah yang membantu pembakaran lemak berlebihan di dalam badan sekali gus mencegah daripada kulit menggeleber.
.
Ia mengandungi 6 bahan utama dengan nisbah yang bersesuaian untuk wanita iaitu :
.
1 - 🌸L-Carnitine🌸
.
🍁Meningkatkan jumlah lemak yang dibakar
🍁Mengubah lemak menjadi bahan bakar
🍁Meningkatkan daya tahan otot
🍁Meningkatkan metabolisma
.
2 - 🌸Limau Nipis🌸
.
🍁Mengempiskan perut
🍁Menurunkan berat badan
🍁Membuang toksin dalam badan
🍁Mengurangkan kolestrol
.
3 - 🌸Ekstrak Guarana🌸
.
🍁Menurunkan berat badan berlebihan
🍁Memerangi rasa lapar
🍁Membersihkan sistem pencernaan
🍁Melancarkan penghadaman
.
4 - 🌸Ekstrak Klorofil🌸
.
🍁Memelihara daya tahan tubuh
🍁Meningkatkan imunisasi tubuh
🍁Detoks (pembersihan toksin / racun)
.
5 - 🌸Garcinia Cambogia🌸
.
🍁Menghapuskan enzim yang berperanan untuk menyimpan lemak
🍁Membakar lemak dan mengurangkan nafsu makan
🍁Mengurangkan ukur lilit
🍁Mengurangkan lemak dalam darah
.
6 - 🌸Dekstrosa🌸
.
🍁Meningkatkan produksi insulin yang melancarkan aliran darah menuju otot
🍁Meningkatkan penyerapan nutrisi penting bagi memacu perkembangan otot secara efektif.
.
.
#leptos #leptosmurah #leptosoriginal #leptosmalaysia #leptosmalaysiamurah #leptosmurahoriginal #leptoskurus #ubatkurus #produkeliss #elissleptos #Leptos #produkbakarlemak #bakarlemak

Eliss Stokis (@kurus_cantik_sihat_by_eliss)

Good News !!
========
ELISS collaboration with EZDIET.
.
Wowww...bestnyaaa...
Sebarang pembelian LEPTOS dan QUFAST, anda akan menerima VOUCHER RM50 EZDIET. Wahhh... hebat. Menyokong program KURUS anda. 😍😍
.
Dapatkan menu menu hebat dan menu sihat dari EZDIET. Kenyang tapi sihat. Sedap plak tu menu nyerrr.. hmmm
.
Jom dapatkan LEPTOS dan QUFAST sekarang! .
MayaSisKay
Eliss Stokis
0124140981
#bazarpaknil #leptosmurah #sayajualmurah #kurus #leptos #sayajualonline #ezdiet

health@syazarwana (@health_syazarwana)

Apa itu Qufast dan Leptos ? .
1. Macam mana bentuk dan rasa dia?
Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam limau nipis dan sangat sedap untuk dikunyah.
.
2. Cara Pengambilan?
.
Kunyah jer. Pastu minum air.
Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
Minimum 3 biji sehari sekali kunyah.
Maksimum 10 biji sehari. .
3. Berapa lama tahan sebotol?
.
1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos/Qufast.
.
4. Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
12 tahun ke atas atas ketahanan badan seseorang.
.
5. Boleh tak diambil bersama produk lain?
Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.
.
6. Ibu menyusu boleh ambil tak?
Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos/Qufast adalah semulajadi, no additiveis added.
.
7. Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
Tidak disarankan.Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.
.
8. Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
Boleh. Tiada masalah.
.
9. Bilakah saya dapat melihat kesannya?
.
Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolism seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang.
.
10. Adakah terdapat kesan sampingan?
.
Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.
Cepat kenyang
Lambat lapar
Berpeluh sebab bakar kalori dlm badan
Tingkatkan metabolisma
Dalam masa 3-4 hari pertama anda akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang.
Hasil buangan kemungkinan berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus.Ada juga yang tiada kesan ini.Bergantung kepada individu.
Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi.Mengikut testimoni setakat ini tiada pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja.

SEQYBEAUTY | ELISS LEPTOS (@nadia_farhadila)

Selamat pagi semuaa.. Haii pagi ini kakNad nk share new promo kurus tau 😊 check it out πŸ‘‡
.
Dengan setiap pembelian LEPTOS (utk perempuan) dan QUFAST (utk lelaki), anda akan dapat FREE voucher EZDIET bernilai RM50.. Best x dpt merasa set makanan sihat yang paling digemari oleh ramai selebriti? πŸ˜„
.
Dengan gabungan Leptos/Qufast dan pengambilan ezdiet, kalori anda pasti terjaga!!
.
Jom PM/WA 0196802234
.
#leptos
#leptosputrajaya
#eliss
#sayajualleptos

SEQYBEAUTY | ELISS LEPTOS (@nadia_farhadila)

Hidangan berbuka pose td.. alhamdullilah ayam masak lemak cili padi + bayam berkicap πŸ™ƒ

health@syazarwana (@health_syazarwana)

Apa itu Qufast dan Leptos ? .
1. Macam mana bentuk dan rasa dia?
Ia berbentuk tablet untuk dikunyah. Rasanya masam-masam limau nipis dan sangat sedap untuk dikunyah.
.
2. Cara Pengambilan?
.
Kunyah jer. Pastu minum air.
Kunyah sebelum makan di sesi waktu makan yang berlebihan
Minimum 3 biji sehari sekali kunyah.
Maksimum 10 biji sehari. .
3. Berapa lama tahan sebotol?
.
1 botol ada 90 biji. Untuk pengurangan berat badan biasa, 3 biji sehari. So tahan sebulan untuk 1 botol Leptos/Qufast.
.
4. Berapakah umur yang ditetapkan untuk pengambilan?
12 tahun ke atas atas ketahanan badan seseorang.
.
5. Boleh tak diambil bersama produk lain?
Memang tiada masalah dengan ubat lain. Biasanya pengambilan produk lain atau ubat hospital jarakkan pengambilan selama 2 jam. Lagipun ia dari bahan-bahan natural dan tidak memudaratkan.
.
6. Ibu menyusu boleh ambil tak?
Boleh dan tidak mengeringkan susu. Kandungan Leptos/Qufast adalah semulajadi, no additiveis added.
.
7. Wanita mengandung boleh ambil Leptos?
Tidak disarankan.Bersabarlah. Ambil semasa pantang nanti.
.
8. Boleh tak ambil Leptos waktu datang bulan?
Boleh. Tiada masalah.
.
9. Bilakah saya dapat melihat kesannya?
.
Ia berbeza bagi setiap individu bergantung kepada faktor umur, pemakanan dan juga tahap metabolism seseorang. Mengikut testimoni kami, kesan penurunan dapat dilihat dalam masa 7-10 hari. Sebotol Leptos boleh target 2 -5 kg penurunan berat badan bergantung pada berat dan jenis kegemukan seseorang.
.
10. Adakah terdapat kesan sampingan?
.
Tiada sebarang kesan sampingan yang memudaratkan.
Cepat kenyang
Lambat lapar
Berpeluh sebab bakar kalori dlm badan
Tingkatkan metabolisma
Dalam masa 3-4 hari pertama anda akan membuang dan bila basuh akan rasa kesan minyak lemak yang dibuang.
Hasil buangan kemungkinan berwarna hijau hasil dari pembersihan usus dan klorofil yang mencuci usus.Ada juga yang tiada kesan ini.Bergantung kepada individu.
Tetapi ia akan normal setelah proses pembersihan berlaku. Disarankan minum air yang mencukupi.Mengikut testimoni setakat ini tiada pening atau cirit birit berlaku. Ia adalah pelawasan normal sahaja.
More...