MENJUAL PRODUK KECANTIKAN (@hazneybeautystore)

RM53
READY STOCK!! FAST DELIVERY!!
FREE POST SM /ADD RM5 SBH SRWK
.
Whatsapp 0192530305
.
Adakah anak anda mengalami masalah seperti : -Tidak selera makan
-Susah bangun tidur
-Lemah belajar
-Lemah dalam mengira
-Daya ingatan yang lemah
-Masih belum pandai menyebut perkataan
-Selalu demam (antibodi lemah)

Dan bermacam lagi?

Jom kita yakin dengan khasiat Caliph supplement ni!

Kena cuba, baru anda rasakan perbezaan kepada anak anda!
.
#CaliphSupplement #CaliphSunnahSupplement #CaliphKidsExpert
#MamaNakCaliph #MiaDutaCaliph #makanansunnah #caliph
#MiaDutaCaliph #mommiesprihatin
#sunnahsupplement
#brainfood #caliphkidsexpert
#mamanakcaliph #motivation
#simanjabijak #kanakkanak
#ibuperihatin #anakku #caliphmurah
#bazaarpaknil #newyear #yes
#resultgempak #uitm #unisel #uia #ukm #um
#caliphsupplementmurah
- [ ]

Mia Sara Nasuha ~ backup acc (@therealmiasara.friends)

Hurmmmm. Apa yg Mia dgn Didi tido plak kat situ? Apa yg kita orang tak makan lagi hari ni? Macam ada yg kurang je. Oooooo apa lagi kalau tidak @caliphsupplementforkids. Korang dah makan ke #caliphsunnahsupplement hari ni? .
.
.
.
.
#miadutacaliph
#mamanakcaliph
#caliphsunnahsupplement

Mia Sara Nasuha awesome (@miasaranasuha_awesome)

Hurmmmm. Apa yg Mia dgn Didi tido plak kat situ? Apa yg kita orang tak makan lagi hari ni? Macam ada yg kurang je. Oooooo apa lagi kalau tidak @caliphsupplementforkids. Korang dah makan ke #caliphsunnahsupplement hari ni? .
.
.
.
.
#miadutacaliph
#mamanakcaliph
#caliphsunnahsupplement
#miasaranasuha_awesome

Jus Caliph Kids Expert (@caliph.kids_supplement)

Apa beza pek kombo dan pek 'a la carte' (pek individu)?
.
Sudah tentu pek kombo lebih baik kerana ada 4 sebab yang anda perlu tahu;

1. Lebih JIMAT
2. PERCUMA Caliph Travel Pack
3. Berpeluang memenangi proton IRIZ
4. Berpeluang memenangi tiket umrah (20 orang)
.
Anda yang ingin mencuba jus Caliph ni boleh hubungi saya di, 0 1 7 5 6 2 1 9 0 2.. Cepat tau👌🏻😉
.
.
.
.
.
#mamanakcaliph #caliphforkids #caliphforbaby #caliphkidsexpert #caliphkidssupplement #foodsupplementforkids #supplementkanakkanak #supplementbaby #makanansunnah #makanansunnahkanakkanak
#sunnahsupplementforkids #kidssunnahsupplement #combopackcaliph #makananbayi #makanankanakkanak #kidsfood #supplement #juscaliph #arluna #like4like #caliph

💕 Mia Sara Nasuha Fanss 💕 (@miasaranasuha_fanss)

@Regrann from @therealmiasara - Hurmmmm. Apa yg Mia dgn Didi tido plak kat situ? Apa yg kita orang tak makan lagi hari ni? Macam ada yg kurang je. Oooooo apa lagi kalau tidak @caliphsupplementforkids. Korang dah makan ke #caliphsunnahsupplement hari ni? .
.
.
.
.
#miadutacaliph
#mamanakcaliph
#caliphsunnahsupplement

Caliph Johor (@caliph.kidsjb)

Selamat Malam ibu dan bapa..
.
.
Bantu anak anda mencipta imaginasi dengan Caliph Kids stage 2 dengan rumusan khas untuk menjana minda menjadi lebih kreatif dan bijak.
.
.
Whatsapp terus utk tempahan!
.
Jangan lupa ..Mama nak Caliph !
.
#CaliphKidsExpert #CaliphKidsSupplement #CaliphSunnahSupplement #MamaNakCaliph #CaliphJohorBahru #CaliphJB #CaliphJohor #CaliphSG

Mia Sara Nasuha (@miasaranasuha_catlover)

Hurmmmm. Apa yg Mia dgn Didi tido plak kat situ? Apa yg kita orang tak makan lagi hari ni? Macam ada yg kurang je. Oooooo apa lagi kalau tidak @caliphsupplementforkids. Korang dah makan ke #caliphsunnahsupplement hari ni? .
.
.
.
.
#miadutacaliph
#mamanakcaliph
#caliphsunnahsupplement

Jus Caliph Kids Expert (@caliph.kids_supplement)

JUS CALIPH KIDS EXPERT
.
"MEMBANTU UNTUK PERKEMBANGAN KANAK-KANAK"
.
Cara Pengambilan / Direction
1-3 tahun
1/2 sudu kecil (2.5ml) sebelum sarapan
1/2 sudu kecil (2.5ml) sebelum tidur
.
4-6 tahun
1 sudu kecil (5ml) sebelum sarapan
1 sudu kecil (5ml) sebelum tidur
.
6 tahun keatas
1-2 sudu besar (10-20ml) sebelum sarapan
1-2 sudu besar (10-20ml) sebelum tidur .
.
.
#mamanakcaliph #caliphforkids #caliphforbaby #caliphkidsexpert #caliphkidssupplement #foodsupplementforkids #supplementkanakkanak #supplementbaby #makanansunnah #makanansunnahkanakkanak
#sunnahsupplementforkids #kidssunnahsupplement #combopackcaliph #makananbayi #makanankanakkanak #kidsfood #supplement #megagegarvaganza #arluna #like4like #caliph

Jus Caliph Kids Expert (@caliph.kids_supplement)

JUS CALIPH KIDS EXPERT
.
"MEMBANTU UNTUK PERKEMBANGAN KANAK-KANAK"
.
Kandungan / Ingredients
Kurma / Dates
Kismis / Raisins
Buah Tin / Figs
Aprikot / Apricots
Madu / Honey
Delima / Pomegranate
DHA Omega 3 & Omega 6
Perisa Buahan Campuran / Mix Berry Flavour
.
WHATSAPP 0175621902
.
#mamanakcaliph #caliphkidsexpert #kidssupplement #mamanakcaliph #caliphforkids #caliphforbaby #caliphkidsexpert #caliphkidssupplement #foodsupplementforkids #supplementkanakkanak #supplementbaby #makanansunnah #makanansunnahkanakkanak
#sunnahsupplementforkids #kidssunnahsupplement #combopackcaliph #makananbayi #makanankanakkanak #megagegarvaganza #arluna #like4like #Caliph

Jus Caliph Kids Expert (@caliph.kids_supplement)

JUS CALIPH KIDS EXPERT
.
"MEMBANTU UNTUK PERKEMBANGAN KANAK-KANAK"
.
Jus Caliph Kids Expert Menyokong perkembangan dan fungsi otak membekalkan nutrien penting untuk minda yang kurang di dalam diet kanak-kanak.
.
Jus Caliph Kids Expert mengandungi "GRED TERBAIK" PEMAKANAN. Diantara kanduangan hebat iaitu KURMA, KISMIS, MADU, DELIMA, BUAH TIN, APRIKOT, OMEGA 3 dan OMEGA 6.
.
KHASIAT : Merupakan makanan khasiat yang sangat sering diamalkan oleh semua peringkat umur termasuk kanak-kanak. Dengan perisa buah-buahan campuran yang lazat, anak-anak anda pasti senang untuk mengamalkan minuman khasiat ini yang akan membantu perkembangan mereka seperti menghafal serta kecergasan dan imunisasi. .
WHATSAPP 0175621902
.
#mamanakcaliph #caliphkidsexpert #kidssupplement #mamanakcaliph #caliphforkids #caliphforbaby #caliphkidsexpert #caliphkidssupplement #foodsupplementforkids #supplementkanakkanak #supplementbaby #makanansunnah #makanansunnahkanakkanak
#sunnahsupplementforkids #kidssunnahsupplement #combopackcaliph #makananbayi #makanankanakkanak #megagegarvaganza #arluna #like4like #caliph
More...