©️Suli Guerrero ✨🌈 (@sulllii_)

Swipe 👉👉👉
.
Throwback pas jaman jaman nya mannequin challenge 😂😂
.
Nb: saia masih tak bisa muv on dari SD :(
#throwback #petra9 #mannequinchallenge

elbise (@maccbutik)

🍀636-1 YENI MODEL🍀
... LİKRALI TURLU VİSKON Kumaş ...
...beden S-M-L-XL ... 🛍️ 🛍️
Asimetrik desenli tiril tiril desenli elbise ❤️
7/24 siparis vermek icin
📌Whatsap iletişim 0 534 788 52 21
💯Müşteri memnuniyeti
👗Degisim hakki var , iade yok 👎 💥Faturalı yasal ürünler
🎁PTT kargoyla 1-3 iş günü içinde teslim🎁
🏠kapida odeme🏠
🍀
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#istebenimstilim #butarzbenim #alışveriş #istanbul #esraerol #zuhaltopal #mannequinchallenge #galatasaray #fenerbahçe #bayan #butik #beşiktaş #samsun #izmir #follow4follow #gt #like #instagram #ķapalıgiyim #gratis #makeup #iyigeceler #goodnigth #goodfeeling #iyi #gece🌹👒🍓🎀 #goodnight #fotoğraf #loveu #aşk

Dance videos💖 (@putasplanet)

Comment 'omg' letter by letter for a likespam!😍💖

putas | 9k (@putasperfect)

Your recent emoji is your reaction ! 😂

Anuar Mohammad (@anuarmohammad95)

@Regrann from @teega.my - "Sebab2 orang tua tanya bila nak kawin.." hahahaha 😂 nasib leee.
.
Tag kawan hampa untuk sama2 share.
.
W/
@alifteega
@irmanbahrudden X @najdiunic
@dhirarzainal
.
Ilmu Tambahan.
.
1) Orang muda mudah sentap bila pakcik2 makcik2 tanya soalan macam2. jangan sentap. Sebenarnya pakcik pakcik2 tu nak ajak berbual je. Bukan selalu jumpa, sekali sekala jumpa tinggalkan lah fon kejap dan layanlah orang2 tua.
.
2) Habluminanas, hubungan sesama manusia. Layanlah orang dengan baik2, jaga hubungan. Bagi perhatian. Luangkan masa bersama. Kadang2 orang2 tua ni banyak ilmu depa depa share dengan kita pengalaman depa, ilmu yang kadang2 tak dapat pun dekat sekolah, ipt. Power tak power depa. (Jangan ilmu khurafat sudah)
.
3 ) Cek balik diri kita dan muhasabah diri. "Teruk" dorang sibuk nak berbual dengan kita atau "teruk" kita memperlekehkan usaha dorang?
.
4) Pakcik2 dok tanya tu bukan sebab apa tapi sebab nak berbual, depa tak tau nak sembang pasal apa, pasal moto ka, pasal wechat ka follower, insta ka depa tak tau. Sebab tu depa tanya macam2. Ok. Letak tepi dulu phone tu.!
.
Akhir sekali Do not lose faith in Allah❗️
.
FOLLOW DAN LIKE @teega.my :
Ali(@irmanbahrudden) / Alep(@alifteega) / Dhirar(@dhirarzainal)
.
In Sya Allah
✅ Usaha Kearah Kebaikan
✅ Sentiasa Istiqamah
✅ Tagkan Rakan Anda
.
#SharingIlmuBersamaTeega #teegamy #teegadakwah #berteegalebihbaik #malayvines #kakisembang #pickupline #chia #nahsetepek #justinbieber #bigbang #kpop #beliebers #mirafilzah #hambekkau #deep #vineinsaf #vinedakwah #motifviral #mannequinchallenge #unic #nasyid #ggv #gemagegarvaganza #karnivalgengmasjid #kgm #nasyidmalaysia #aimantino #test #ujianallah
More...