Bonda Beauty (@bondabeauty)

D AURA MINYAK KELAPA DARA KAPSUL
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️💝HARGA SPECIAL : RM38
💌POSTAGE : RM7 SM/RM10 SS
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️
DM/Whatsapp kami di :
📲 0135791271
👉http://bondabeauty.wasap.my/
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️
KEISTIMEWAAN KAPSUL MINYAK KELAPA DARA D'AURA :
💙Sesuai untuk semua peringkat umur dan ibu mengandung
💙Memudahkan proses bersalin kerana ia melicinkan laluan di dalam rahim
💙Mengurangkan risiko demam kuning pada bakal anak nanti
💙Menghilangkan mual-mual yang teruk
💙Mencegah & menghilangkan kesan regangan (stretch marks)
💙Menyeimbangkan paras gula dan tekanan darah ke paras yang normal
💙Menguatkan rahim
💙Mencegah kelahiran bayi pramatang
💙Mencantikkan dan menghaluskan kulit
💙Mengawal selera makan
💙Menambah tenaga
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️
CARA PENGAMBILAN PRODUK : ➡️ambil satu biji softgel 1 biji setiap pagi dan petang selepas makan
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️ #vco #virgincoconutoil #coconutoil #daura#vcosoftgel #softgelvcodaura #vcodaura#minyakkelapadara#kapsulminyakkelapadara#minyakkelapadaradaura #sayajual#sayajualminyakkelapadara #sayajualvco#sayajualvcodaura #sayajualvcomurah#sayajualvcooriginal #vcooriginalmurah#bondabeauty

Bonda Beauty (@bondabeauty)

D AURA MINYAK KELAPA DARA LIQUID
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️💝HARGA SPECIAL : RM48
💌POSTAGE : RM7 SM/RM10 SS
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️
DM/Whatsapp kami di :
📲 0135791271
👉http://bondabeauty.wasap.my/
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️
KEISTIMEWAAN PRODUK : 💙Mengurangkan risiko penyakit jantung.
💙Merangsang metabolisme.
💙Menyokong fungsi tiroid.
💙Membantu anda menurunkan dan mengekalkan berat badan yang ideal.
💙Membunuh virus, kulat, bakteria dan protozoa.
💙Memiliki sifat antioksidan semulajadi.
💙Tidak membebankan organ pankreas.
💙Lemak tepu rantai sederhana mudah dihadam (MFCA).
💙Bagus untuk bayi (terutama pramatang) dan individu yang mempunyai masalah pencernaan kerana ia mula dihadam di mulut oleh enzim air liur.
💙Menghasilkan tenaga maksima kerana dihantar terus ke hati.
💙Menghasilkan tenaga segera dan cepat. Sel jadi cekap dan efisien.
💙Bertindak menghalang pembentukan radikal bebas.
💙Diproses secara organik, tidak terhasil trans fatty asid beracun yang merosakkan sistem tubuh. Tiada LDL kolesterol.
💙Mengandungi 45% – 55% asid laurik.
💙Bersifat antivirus, antifungus, antibakteria, antiprotozoa.
💙Pada kulit, bertindak sebagai perisai tambahan terhadap sinaran ultraviolet (UV) dan menghalang jangkitan kuman disamping mempercepatkan pembentukan sel baru.
💙Bertindak sebagai antikanser dan antihistamine.
💙Meningkatkan metabolisme.
💙Meningkatkan daya tahan.
💙Memperbaiki pencernaan.
💙Mempermudahkan pencernaan mineral dan vitamin.
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️
CARA PENGAMBILAN PRODUK :
➡️Amalkan satu sudu makan (dewasa), satu sudu teh (kanak-kanak) setiap pagi dan petang selepas makan.
➡️Untuk kegunaan luaran, sapu pada bahagian bermasalah
◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️◻️ #vco #virgincoconutoil #coconutoil #daura#vcosoftgel #softgelvcodaura #vcodaura#minyakkelapadara#kapsulminyakkelapadara#minyakkelapadaradaura #sayajual#sayajualminyakkelapadara #sayajualvco#sayajualvcodaura #sayajualvcomurah#sayajualvcooriginal #vcooriginalmurah#bondabeauty

Cosmetics_by_Kak Fame (@cosmetics_by_kakfame)

Ramai yang xtau Khasiat VCO CATALYST 💦🌸
.
Meh sini Kak Fame nk share serba sikit bagi ampa tau..nak pecaya ka dak terpulang la..tepuk dada tanya keyaminan diri 😘😘
.
🌸Kenapa perlu makan VCO Catalyst?
💦Sebab bantu penghadaman
.
🌸Kenapa perlu bantu penghadaman?
💦Sebab mudah Detox
.
🌸Kenapa perlu Detox?
💦Sebab untuk buang TOKSIN dalam badan
.
🌸Kenapa perlu buang TOKSIN dalam badan?
💦Sebab nak bagi sihat tubuh badan dari segala penyakit dan kulit wajah akan CANTIK bila TOKSIN badan dah berkurangan!!! .
🌸VCO dapat kekala berat badan yang ideal bila dah toksin semua keluaq daam badan ampa tue
.
🌸VCO jugak bagus untuk orang yg ada masalah kolestrol & darah tinggi
.
Dah abis baca? meh laa risik ramai2.. nak tau bekesan ke tak kena cuba baru tau!! Apa yang penting kena Konsisten dan pecaya segala nya dengan Izin Allah swt ❤️
. 🌸VCO Catalyst SoftGell
Promotion Price : RM35.00 / Box✅
Normal Price : RM39.00/Box
.
☎️ www.wasap.my/60174877409
.
FREE SHIPPING 👇🏻👇🏻📩🚚
(Purchase RM30.00 an above)
👉🏻 Check out my shop on Shopee! Alyn Herbs & Beauty: https://shopee.com.my/princess_alyn
.
VCO Lover 💕💕
.
#vcocatalyst
#vcocatalystpenang
#stokispenang
#minyakkelapadara
#agentpenang

MADU KELULUT TUALANG VCO CHIA (@sunnah.superfood.jb)

.
Minyak kelapa dara (VCO) banyak kegunaannya.
.
Dengan IzinNya ia boleh membantu pelbagai masalah seperti
.
1. Gatal2
2. Kulit kering
3. Kudis
4. Luka terkena bahan tajam. Isi makin cepat sembuh dan tiada parut timbul.
5. Terkena air, air panas, minyak panas.Memang cepat sembuh dan cantik kulit
6. Anak kembung atau angin
7. Rambut anak nipis
7. Sakit tekak or tonsel, batuk berkahak. Minum sedikit, cepat sembuh.
.
👍Memang berbaloi.
.
Pastikan sentiasa ada dalam simpanan untuk kegunaan keluarga.
.
Antiseptik yang terbaik. 👍👍👍
.
Berminat?
http://nak.la/vco
0127281472 (Raffiq)
.
Belian dari Shopee dapat FREE POSTAGE
shopee.com.my/raffiq.izwan.omar
.
Kredit : Noryati Jusoh

MADU KELULUT TUALANG VCO CHIA (@sunnah.superfood.jb)

.
Minyak kelapa dara (VCO) banyak kegunaannya.
.
Dengan IzinNya ia boleh membantu pelbagai masalah seperti
.
1. Gatal2
2. Kulit kering
3. Kudis
4. Luka terkena bahan tajam. Isi makin cepat sembuh dan tiada parut timbul.
5. Terkena air, air panas, minyak panas.Memang cepat sembuh dan cantik kulit
6. Anak kembung atau angin
7. Rambut anak nipis
7. Sakit tekak or tonsel, batuk berkahak. Minum sedikit, cepat sembuh.
.
👍Memang berbaloi.
.
Pastikan sentiasa ada dalam simpanan untuk kegunaan keluarga.
.
Antiseptik yang terbaik. 👍👍👍
.
Berminat?
http://nak.la/vco
0127281472 (Raffiq)
.
Belian dari Shopee dapat FREE POSTAGE
shopee.com.my/raffiq.izwan.omar
.
Kredit : Noryati Jusoh

MADU KELULUT TUALANG VCO CHIA (@sunnah.superfood.jb)

.
Minyak kelapa dara (VCO) banyak kegunaannya.
.
Dengan IzinNya ia boleh membantu pelbagai masalah seperti
.
1. Gatal2
2. Kulit kering
3. Kudis
4. Luka terkena bahan tajam. Isi makin cepat sembuh dan tiada parut timbul.
5. Terkena air, air panas, minyak panas.Memang cepat sembuh dan cantik kulit
6. Anak kembung atau angin
7. Rambut anak nipis
7. Sakit tekak or tonsel, batuk berkahak. Minum sedikit, cepat sembuh.
.
👍Memang berbaloi.
.
Pastikan sentiasa ada dalam simpanan untuk kegunaan keluarga.
.
Antiseptik yang terbaik. 👍👍👍
.
Berminat?
http://nak.la/vco
0127281472 (Raffiq)
.
Belian dari Shopee dapat FREE POSTAGE
shopee.com.my/raffiq.izwan.omar
.
Kredit : Noryati Jusoh

MADU KELULUT TUALANG VCO CHIA (@sunnah.superfood.jb)

.
Minyak kelapa dara (VCO) banyak kegunaannya.
.
Dengan IzinNya ia boleh membantu pelbagai masalah seperti
.
1. Gatal2
2. Kulit kering
3. Kudis
4. Luka terkena bahan tajam. Isi makin cepat sembuh dan tiada parut timbul.
5. Terkena air, air panas, minyak panas.Memang cepat sembuh dan cantik kulit
6. Anak kembung atau angin
7. Rambut anak nipis
7. Sakit tekak or tonsel, batuk berkahak. Minum sedikit, cepat sembuh.
.
👍Memang berbaloi.
.
Pastikan sentiasa ada dalam simpanan untuk kegunaan keluarga.
.
Antiseptik yang terbaik. 👍👍👍
.
Berminat?
http://nak.la/vco
0127281472 (Raffiq)
.
Belian dari Shopee dapat FREE POSTAGE
shopee.com.my/raffiq.izwan.omar
.
Kredit : Noryati Jusoh

MADU KELULUT TUALANG VCO CHIA (@sunnah.superfood.jb)

.
Minyak kelapa dara (VCO) banyak kegunaannya.
.
Dengan IzinNya ia boleh membantu pelbagai masalah seperti
.
1. Gatal2
2. Kulit kering
3. Kudis
4. Luka terkena bahan tajam. Isi makin cepat sembuh dan tiada parut timbul.
5. Terkena air, air panas, minyak panas.Memang cepat sembuh dan cantik kulit
6. Anak kembung atau angin
7. Rambut anak nipis
7. Sakit tekak or tonsel, batuk berkahak. Minum sedikit, cepat sembuh.
.
👍Memang berbaloi.
.
Pastikan sentiasa ada dalam simpanan untuk kegunaan keluarga.
.
Antiseptik yang terbaik. 👍👍👍
.
Berminat?
http://nak.la/vco
0127281472 (Raffiq)
.
Belian dari Shopee dapat FREE POSTAGE
shopee.com.my/raffiq.izwan.omar
.
Kredit : Noryati Jusoh

MADU KELULUT TUALANG VCO CHIA (@sunnah.superfood.jb)

.
Minyak kelapa dara (VCO) banyak kegunaannya.
.
Dengan IzinNya ia boleh membantu pelbagai masalah seperti
.
1. Gatal2
2. Kulit kering
3. Kudis
4. Luka terkena bahan tajam. Isi makin cepat sembuh dan tiada parut timbul.
5. Terkena air, air panas, minyak panas.Memang cepat sembuh dan cantik kulit
6. Anak kembung atau angin
7. Rambut anak nipis
7. Sakit tekak or tonsel, batuk berkahak. Minum sedikit, cepat sembuh.
.
👍Memang berbaloi.
.
Pastikan sentiasa ada dalam simpanan untuk kegunaan keluarga.
.
Antiseptik yang terbaik. 👍👍👍
.
Berminat?
http://nak.la/vco
0127281472 (Raffiq)
.
Belian dari Shopee dapat FREE POSTAGE
shopee.com.my/raffiq.izwan.omar
.
Kredit : Noryati Jusoh

chiaseedbynurulfazeatyradzuan (@fazeatyradzuanenterprise)

Sabun susu kambing chia seed

Segala gabungan bahan di dalam #sabunorganik kami ni memang tersangatlah best

Ada #susukambing , ada #minyakkelapadara & macam2 lagi bahan yang kalau korang SEARCH kat pak GOOGLE tersangatlah banyak kebaikannye😊

Takut nak cuba seketul macamni?

Boleh cuba had Mini Trial..Hanya Rm5/12g😊

#sabunsusukambingchiaseed
#fazeatyradzuanenterprise

Lemonex rm100 (@esherempire)

#hidayah
#minyakkelapadara
#minyakkelapadaramurah .
.
🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃
Berminat untuk order ?
Boleh klik link 👇
.
📲 https://esherempire.wasap.my
📩 m.me/esherempire
============================
📮 Like Page : fb.me/esherempire 📮 Follow Instagram : https://www.instagram.com/esherempire
📮 Blog : http://esherempire.blogspot.com
🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃

Lemonex rm100 (@esherempire)

#dherbs #vco
#minyakkelapadara
#minyakkelapadaramurah .
.
🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃
Berminat untuk order ?
Boleh klik link 👇
.
📲 https://esherempire.wasap.my
📩 m.me/esherempire
============================
📮 Like Page : fb.me/esherempire 📮 Follow Instagram : https://www.instagram.com/esherempire
📮 Blog : http://esherempire.blogspot.com
🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃

MINYAK BABY RESDUNG KELEMUMUR (@miracle_refreshingscent)

Alhamdulillah. Tahniah boss Mohd Azrie Mat Noor JUARA @ceodesa menang RM 1 juta.

Teruskan berjuang kembangkan bisnes @miracle_refreshingscent.
.
.
.
#CEODESA
#MiracleRefreshingScent
#Assalamualaikum

Butik Sunlay (@butiksunlay)

Minyak Kelapa Dara D'aura
.
>>> VCO D'aura PILIHAN TEPAT IBU HAMIL <<<
.
Tahukah anda mengapa Minyak Kelapa Dara D'aura telah menjadi pilihan ramai terutamanya daripada golongan WANITA, IBU MENGANDUNG & BAYI?
.
Ini kerana mereka telah banyak DIBANTU oleh VCO D'aura!
.
Antaranya adalah:

1. Membantu memudahkan proses BERSALIN
2. Merawat LUKA BERSALIN dengan cepat
3. Membantu TEKANAN DARAH RENDAH
4. Meningkatkan IMMUNISASI ibu & bayi
5. Mengurangkan KUNING @ JAUNDICE
6. Menyediakan TENAGA SEGERA
7. Melancarkan PELAWASAN IBU
8. Membantu PROSES BERSALIN
9. Memberikan KULIT yang bersih
10. Menjadi ejen MILK BOOSTER
11. Mengurangkan KEPUTIHAN
.
Berminat?
.
📲012 - 408 7389 or www.wasap.my/60124087389
✔️ FREE consultation berdasarkan pengalaman peribadi .
✔️COD : Seberang Jaya (Penang), Sungai Petani (Kedah), Parit Buntar (Perak)
✔️ Dijamin ORIGINAL
.
#ibuhamil #kelabibuhamil #kelabibumengandung #minyakkelapadara #vcomurah #minyakkelapadaradaura #minyakkelapadaradaurapenang #minyakkelapadarakedah #pregnant #cahayamata #penang #butterworth #sungaidua #permatangpauh #seberangjaya #sungaipetani #alorsetar #vcopenang #vcokedah #vcoperak #vcoutara #nibongtebal #paritbuntar #usmtranskrian #usm #bukitmertajam #jawi #juru #vcodaura #vcodaurapenang

MIRACLE REFRESHING SCENT (@mrs_vcowangi)

Tahniahhhh tahniah tahniah!! #AbangDara Juara CEO DESA! .

Semoga MRS terus mengorak langkah menuju kejayaan! .
Proud with MRS. .
Promo still jalannnnnn. Lets Grab! .
#togetherwestaystrong #mrs #minyakanginwangi #minyakkelapadarawangi #minyakkelapadara #
More...