Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Pengedar Shaklee Muar (@faizura.shakleemuar)

Kelebihan ESP Mixed Soy Protein Isolate Powder with Vanilla Flavour 😃😃
.
.
✔️ Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat daripada risiko toksin).
.
✔️ Mengandungi 9 amino asid yang penting untuk fungsi badan.
.
✔️ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
.
✔️ 1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.
.
✔️ Diproses menggunakan air, dan bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.
.
✔️ Rendah lemak, tanpa kolestrol.
.
✔️ Diproses pada kadar suhu rendah untuk menjaga kualiti protein yang tinggi.
.
.
Nak dapatkan Esp yang laku laris ni?
Feel free to contact me, ok? 😉

Faizura | 01137785916.
.
.
Terima kasih 🌹🌹
.
.
#EspShaklee #ShakleeMuar
#SyoknyaShaklee #LatFamily #SayaJualShaklee #ShakleeMurah #ShakleeOnline #ShakleeJohor #Vitamins #Supllements #NakSihat #NakCantik #igshopmalaysia #instashop #sayajual #visitmyig #instaniaga

Corsets / Gym sets / Bags (@korset_bodyshaper)

Sila gerak/selak ke kiri untuk lebih gambar close up.

Susah nak cari korset yang sesuai ...kerana faktor berat badan yang melampau ...
Nak badan berbentuk/berpinggang dan kemas ... cubalah pakai
Super Plussize Corset set
Size from 4XL - 8XL. Only in black. :
:

Material: polyester/spandex
Corset(baju)
🌹Size 4xl: Underbust 32"-44" Waist 28"-42" Length 22.5" 🌹5xl: Underbust 34"-46" Waist 30"-44" Length 22.5" 🌹6xl: Underbust 36"-48" Waist 32"-46" Length 23" 🌹7xl: Underbust 39"-53" Waist 35"-49" Length 23" 🌹8xl: Underbust 43"-60" Waist 39"-56" Length 24"
:
:
:
Girdle(seluar)
🌺Size 4xl: Underbust 30"-37" Waist 29"-36" Hip 36"-43" Length (L) 16.5" 🌺5xl: Underbust 33"-40" Waist 32"-39" Hip 39"-46" Length (L) 17" 🌺6xl: Underbust 39"-51" Waist 38"-50" Hip 45"-57" Length (L) 17.5" 🌺7xl: Underbust 42"-62" Waist 41"-61" Hip 48"-68" Length (L) 18" 🌺8xl: Underbust 47"-69" Waist 47"-68" Hip 53"-75" Length (L) 18"
:
:
Dm - Tinggalkan COMMENT ...akan jawab secepat mungkin.

Atau nak jawaban segera ... sila
Whatsapp: +6012 2550 781

#korset #korsetperut #bersalin #bertunang #berkahwin #nakkurus #nakkuruscepat #nakslim #nakdiet #bengkungmoden #bajupengantin #majlis #majlispertunangan #majliskahwin #youcanduit #berbaloi #terlajaklaris #korsetpelangsing #bengkung #kahwin #tunang #syawal #aidilfitri #bajuplussize #berpantang #nakcantik #naksihat #perutkempis #kurus #buanglemak

Corsets / Gym sets / Bags (@korset_bodyshaper)

Stock available - 26/7/2017

#ultraslim #korset - Sila lihat details untuk ukuran & size di bawah ini. (fabrik nylon & spandex jenis memeri 2"- 4")
Ukurlilit peha harus 26" ke bawah.

Waist measurement
🌹Size: L (55-67cm/22"-27") 🌹XL (58-75cm/23"-31") 🌹2XL (68-85cm/27"-34") 🌹3XL (71-91cm/28"-36") 🌹4XL (72-97cm/29"-39") 🌹5XL (81-103cm/32"-41") :
:

Hip measurement
🌺Size: L (76-85cm/30"-34") 🌺XL (81-95cm/32"-38") 🌺2XL (91-108cm/36"-43") 🌺3XL (95-115cm/38"-46") 🌺4XL (100-125cm/40"-50") 🌺5XL (108-136cm/43"-54"

To Order .... sila 📸 screenshot picture
📲 whatsapp +6012 2550 781

#korsetplussize #korsetperut #korset #bengkungmoden #bengkung #berbaloi #berpantang #bersalin #tunang #kahwin #bertunang #berkahwin #nakkuruskanbadan #nakkurus #nakkuruscepat #youcanduit #terjalaklaris #bajupengantin #aidilfitri #syawal #openhouse #rumahterbuka #majlis #majliskahwin #majlispertunangan #nakdiet #nakcantik #naksihat

Corsets / Gym sets / Bags (@korset_bodyshaper)

Korset Waist Trainer
Price : RM125.00
Sm - Free postage
Sabah/Sarawak - Add RM5.00 (for postage)

Black / Blue / Pink & Purple
Waist trainer (3 hook 9 steel bone)
Size: 🌹S (25"-32") 🌹M (26.5"-34.5") 🌹L (28"-36") 🌹XL (29.5"-37.5")
Material: outside 96% nylon, 4% spandex Inside 96% cotton, 4% spandex
:
:

Metallic waist trainer (3 hook 9 steel bone)
Size: 🌹S (25"-32") 🌹M (26.5"-34.5") 🌹L (28"-36") 🌹XL (29.5"-37.5")
Material: outside 96% nylon, 4% spandex Inside 96% cotton, 4% spandex
:
:

Order 📲 +6012 2550 781
#korset #korsetmurah #korsetperut #bengkung #bengkungmoden #bersalin #berpantang #nakramping #nakkuruscepat #nakkuruskanbadan #nakkurus #nakcantik #naksihat #senam #bersenam #kahwin #tunang #youcanduit #berbaloi #terlajaklaris

TAMBAH TINGGI DALAM 10 HARI (@kedai_supplemen.my)

Saye ade jual suplement berkualiti: CALSIUM TINGGI BADAN, UBAT KURUS, UBAT GEMUK, PEMUTIH BADAN, ATASI RESDUNG ( cek ig kita orang) 🆓 postage kat malaysia (ATM) climb/maybank 📱whatsapp: 01116640759
📱WeChat: calsiumtinggi123

#malaysia#kualalumpur#selanggor#singapore#naksihat#malaysiaarlines#spgmalaysia#doktermalaysia#keddah#malaysiaigshop#topbrandmalaysia#malaysiashopping#naksihat#lawakhambar#lawakking#malaysiaonline#nakpesan#nakbebel#atokpesan#sehatberkualiti#kuchingserawak

DIANZ VITAMIN C & E (@dianzvitc_)

👑. CARA MAKAN DIANZ VITAMIN. 👑

Yang 30 biji tahan sebulan
Sehari makan sebiji je..
Cuma kalau nak cepat kesan cerah tu,

Makan 2 biji sehari.
1 biji lepas sarapan,
1 biji lepas makan malam.

boleh kalau nak hisap mcm gula2, sedap tau..
atau nak telan mcm ubat pun boleh.. :)
.

Jom try usya2 kebaikan dianz vitamin 😉
Wasap. 👇👇
.

0139693250
0139693250
0139693250
.
#dianz #dianzvitaminmurah #dianznilai #codnilai #nilai #nilai3 #usim #usimstudent #usimians #ukm #bangi #cempaka #jerawat #hilangparut #hilangjerawat #kulitkusam #hitam #nakcantik #naksihat #sihat #nakputih #babysihat #babyputih #baby #ibumengandung #resdung #beuty #health #pantai #jeragat

Penawar Kencing Manis (@kencingmanis_tiadalagi_wow)

#Repost @khazanah_herba_hutan (@get_repost)
・・・
Wow.
Legend badminton negara pun minum #rockherbs
Korang dah try blum
Org #kencingmanis sgt sesuai
Pm 0123198152

Wan_NoraqlimaWH Official (@mama_l.o.loves_official)

MINYAK KACIK FATIMAH

Sesuai untuk lelaki & wanita.
.
.
Penjagaan luaran & dalaman .
.
.
Harga Promosi RM45 jurr Jimat RM10
Harga sebenar RM50
tak termasuk kos pos tau.. #herba #kacipfatimah #letssihat #cantik #awetmuda #naksihat #petuaoranglama #instamalaysia #instasihat

Online Weight Loss Coach (@coach_zaidi.ft)

RAMAI SALAH FAHAM BAB NIH.
.
Sit up banyak kali tidak akan mengempiskan perut anda. Ia hanya akan menguatkan otot perut anda.
.
Untuk mengecilkan perut atau menghilangkan buncit di perut, anda perlu melakukan senaman keseluruhan badan dan bukan hanya fokus di perut sahaja.
.
Perlu di ingat, nak kempiskan perut kene hilangkan lemak dahulu dengan cara DIET YANG SIHAT.
.
Senaman Perut beratus kali pon hanya membakar beberapa puluh kalori sahaja. Ia juga hanya akan menyeksa bahagian abs anda.
.
Get the RIGHT facts.
.
Coach Zaidi
Online Weight Loss Coach.
010.539.8334
.
#coachzaidihlf #Syawal #openhouse #rayakansebulan #daitv3 #loseweight #stronger #nakkurus #nakfit #nakfitness #tipsjogging #tipskurus #eatclean #jk1m #gemukisawesome #gemuk #Herbalife #shaklee #pamoga #Dherbs #scklm #Selayang #badminton #batucaves #pilkurus #ubatkurus #langsing #naksihat
More...