DomHayOils (@domhayoils)

Sea salt coarse 100gr : 20.000
Sea salt coarse 300gr : 45.000
Sea salt coarse 500gr : 60.000
---------------------------------------------------- Swiff ➡️ for benefit ---------------------------------------------------- #Cocoabutter #sheabuter #epsomsalt #seasalt #himalayansalt #carnaubawax #candelillawax #beeswax #ricescrub #avocadoscrub #coffeescrub #apricotscrub #naturalproduct #emptycapsule #kapsulkosong #gelatinecapsule #liquidcastilesoap #castilesoap #basebodybutter #basebodyscrub #rawmaterial #bodybutter #bodyscrub #saltbath #homemade #diy #homemadebodyscrub #homedebodybutter ---------------------------------------------------- 👩🏻🌾More info :
Line : @rew1618h (pakai @) WA : 0818180098

Healthy Makeup (@pureskinminerals)

อย่ารอช้า! อย่าปล่อยให้เป็นสิว ผิวหน้าเหนื่อยล้า แก่ก่อนวัยจากการแต่งหน้าแล้วค่อยบำรุง
ดูแลผิวตั้งแต่การแต่งหน้า ด้วยการเลือกใช้ #HealthyMakeup เพื่อสุขภาพผิวดีกว่านะคะ

ถ้าไม่อยากให้ผิวเสีย ก็เปลี่ยนเลย รออะไร 😁

แอดไลน์มาคุยกันก่อนได้ค่ะ line id : @pureskinminerals มี @ด้านหน้าด้วยนะคะ

#PureSkinMinerals #MineralMakeup #HealthyMakeup #EverydayMakeup #MMU #SensitiveSkin #Naturalproduct #NaturalChoice #NaturalMakup #naturalbeauty #naturalskincare #sunscreen #naturalprotect #เมคอัพเพื่อสุขภาพผิว #แป้งสำหรับผิวแพ้ง่าย #ไม่อุดตัน

SKRUB&MASKER TIEJA, BEDAKSEJUK (@annurbeauty.co)

SHARING TIPS 👄💘💘💘 "BEING NATURAL BEAUTY WITH NATURAL PRODUCT🌹😍🙊"
.
💎MOIST & SHINING SKIN💎
✔️Masker Tieja
✔️Anggur Hijau
✔️Madu
.

Seperti yang korang semua tahu, SKRUB & MASKER TIEJA ni dibuat sendiri oleh Tieja sendiri, dikisar, dijemur, dibungkus dengan selamat😇 . SKRUB & MASKER TIEJA ni adalah campuran beras, beras pulut, garam bukit, lemon dan epal merah . 🍎🍋🍎🍋
.
.
Dan semua org tahu kebaikan lemon untuk kulit kita. Lemon kaya dengan vitamin C , ia mampu untuk merawat muka yang bermasalah jerawat dan berparut dengan rawatan semulajadi TANPA KIMIA 💯 !🙋😇
.
.
Nak buat skrub tiap pagi, sangat2 disarankan sebab korang nak keluar pergi kerja / kelas kan ? Bersihkan muka tu betul2 dulu.. Bersihkan pori2 terkangkang korang tu.. 😷 .
Nak buat masker malam2 ? Memang sangat2 bagus buat masker beras ni.. Korang pun pernah dengar nenek korang ckp "basuh muka guna air beras tu elok...". Haaaaa korang masker lah muka dengan beras Tieja ni.. Pastu nak lagi relax2 lagi, ala ala spa gitewww,, korang campur la lagi dgn bahan2 semulajadi lain yg Ain ajarkan ni...💅💅💅👄👄👄
.
.
Skrub @ Masker Beras Tieja RM23 SEBOTOL
.
.
NAK ORDER, TEKAN WHATSAPP LINK AIN TERUS HOKEYYYY😉😉😉😉
.
#naturalproduct#crewhomemadebytieja #teammalaysia #bazaarpaknil #homefacialbytieja #maskerberas #skrubberas #cantiksemulajadi #malaysiapower #malaysia #muslimah #spreaddakwah #negaraku #skincarenatural #tanpakimia #beras #airberas #produkkecantikan #produksemulajadi #cantikgebu #mukalawa #mukalicin #jerawat #jeffreestarcosmetics

|BCCREAM|SPRAY DYXY GREENTEA (@skinflowcream)

♥️KEISTIMEWAAN DYXY BC CREAM
.
✨Menutup cela di muka (bintik bintik, pigmentasi, tompok putih, warna kulit tidak sekata, akne, parut, lingkaran gelap sekeliling mata
tanpa menyumbatkan pori/merosakkan kulit.
✨‘Natural look’, tidak nampak seperti bedak tebal di muka
✨Sebagai bedak asas dan ‘concealer’ (solekan wajah menjadi mudah dan cepat)
✨Sifat merawat (memudar dan mengurangkan jeragat)
✨Menggalakkan regenerasi kulit untuk mengekalkan kulit muda
✨Mencerahkan kulit, menjadikan kulit lebih berseri dalam masa 5-10 minit selepas sapuan, semakin glowing dan berseri2 😍
✨Mempunyai 2 tona warna iaitu BEIGE & NATURAL
✨Sesuai utk semua jenis kulit juga KULIT YANG SENSITIF
✨Water based ,ekstrak arbutin,vitamin E,minerals
✨Mudah dicuci dan mesra solat
.
Berminat? Whatsapp👇
📲 0178712892
📲 0178712892
📲 0178712892

#dyxy #dyxylipstick #dyxymattelipstick #mattelipstick #lipstickmurah #makeupmurah #dyxybccream #dyxyfacemist #faoundationmurah #bestmakeup #makeupbest #naturalproduct #makeupmurah #basicmakeup #asyallie #syafiqahaina #hafizmahamad #kingcoco #trustedseller #dyxybydyana #mua #muamalaysia #teamrahmah #teammaya

Coco Season (@cocoseason.th)

ใครถึงที่ทำงานสายบ้างคะ?
CO Green เป็นกำลังใจให้ทุกคนสู้กับงานวันนี้นะ จุ๊ฟฟฟฟ

#coconutoil #organic #cogreen #cocoseason #naturalproduct #fitness #sport #health #healthyfood #food #foodporn #hair #superfood #cooking #makeupremover #skin #beauty #beautiful #oilpulling #moisturizer #hair #workingwomen #detox #diet #vegan #น้ำมันมะพร้าวสกัดเย็น #ผิวสวย #ผมสวย

Cocos Cosmetics™️🌴 Beauty Brand (@cocos_cosmetics_official)

Enzyme Exfoliant Mask "Caribbean Pina Colada"

#Pineapple is rich in vitamins and minerals that help keep youth and #beauty of your skin, making it soft and velvety. Enzyme exfoliant mask based on pineapple and coconut #pinacolada (coconut extra virgin cold pressed butter) cleanses the deep layers of the epidermis, it starts the process of regeneration.
Pineapples contain bromelain, an enzyme that has a rejuvenating effect on the skin. It helps to maintain the tone of the #skin, slows the aging process. As well as a soft way removes dead skin cells, making the skin soft and smooth.
Mask based on pineapple provides extra nutrition to the skin with #vitamins and #minerals and important componet bromelain. It has a refreshing and invigorating effect.
Enzyme exfoliant #mask helps smooth wrinkles, skin recharge energy and erase signs of fatigue on the #face, cleans pores, stimulates the activity of sebaceous glands.

Application:
The mask should be applied on clean, damp face and neck for 20 minutes. Then remove part of a mask with a clean cloth and rinse with warm water, gently blot your face with a clean towel. Your skin will be a little bit coconut oily. After make some light #massage allow the oil to soak into the skin. Suitable for all skin types.
Weight 150g. Made in Israel.
Store in the refrigerator, the shelf life of 6 months.#cocos_cosmetics

Rinche Tham (@soapbynatasha)

CHOCO SOAP

Coklat bukan hanya enak untuk dimakan. Manfaatnya untuk kulit banyak banget loh. Coklat kaya akan antioksidan yang dapat mengilangkan garis halus, kerut dan dapat mengencangkan kulit.
Menggunakan raw cocoa yang sangat tinggi antioksidannya

Scent with Peppermint patty. Creamy peppermint and vanilla with a strong down of bitter sweet chocolate.

Price 13rb / each
+/- 60 gram
Minimum order 5 pcs boleh campur.

Ingredients :
Canola oil
Palm oil
Coconut oil 
Cocoa butter
Olive oil
Ricebran oil
Sunflower oil
Castor oil
Distilated water
Sodium hydroxide
Raw cocoa
Skin safe colorants & glitter
Peppermint patty fragrance oil

Untuk info dan pemesanan dapat hubungi kami via inbox fb or sms/line 081513103246
WA 081573756310
TOKOPEDIA : Soap by Natasha
Free ongkir via Shopee #soapbynatasha

#sabun #sabuncoklat #sabunalami #sabunnatural #sabunhomemade #sabunherbal #sabunhandmade #slsfree #parabenfree #chocosoap #chocolate #naturalproduct #naturalsoap #handmade #handmadesoap #homemade #homemadesoap #coldprocesssoap #artisansoap #soapshare #madeinindonesia #jualsabun #chocolatesoap #brambleon

Your supplement specialist! ❤️ (@supplementstory)

.
KEBAIKAN ALFALFA SHAKLEE
.
✔️ Untuk pelangsingan dan pengurangan berat badan
✔️ Untuk melancarkan pembuangan dan mengelakkan sembelit
✔️ Untuk atasi masalah badan dan ketiak berbau
✔️ Untuk meningkatkan kesuburan suami isteri dan membantu memperbaiki masalah cyst dikalangan wanita
✔️ Untuk kecantikan kulit dan jerawat
✔️ Untuk allergy, sinusitis, resdung, bersin tak berhenti
.
Jom order Alfalfa sebotol?
.
Regards,
Nurul
011-26120912
Your Shaklee Independent Distributor
Instagram : supplementstory
"Cergas jelita bersama saiyaa!"
.
#sayajualshaklee
#naturalproduct
#supplementstory
#shakleebynsk
#naturalproduct
#supplementstory
#shakleebynsk
#sayajualshaklee
#shakleedengkil
#shakleecyberjaya
#vitaministeri
#ketatkanorganintim

Your supplement specialist! ❤️ (@supplementstory)

TESTIMONI ALFALFA
.
Alhamdulillah. Dasyat sungguh penangan ALFALFA ni. .
Ramai yang dah cuba ALFALFA ni untuk rawat mana yang longgar! Hasilnya memang tiptop! Miss V makin ketat macam anak dara! 🙊
.
Ada masalah keputihan melampau?
Miss V longgar lepas bersalin?
.
Jom order Alfalfa sebotol?
.
Regards,
Nurul
011-26120912
Your Shaklee Independent Distributor
Instagram : supplementstory
"Cergas jelita bersama saiyaa!"
.
#sayajualshaklee
#naturalproduct
#supplementstory
#shakleebynsk
#naturalproduct
#supplementstory
#shakleebynsk
#sayajualshaklee
#shakleedengkil
#shakleecyberjaya
#vitaministeri
#ketatkanorganintim

Teerada (@miss_teerada)

คนทำสีผม ต้อง !! Wow !! กับเทคโนโลยีการดีท็อกซ์ ฟื้นฟู บำรุง ด้วยสารสกัดจากธรรมชาติ #NaturalProduct ของ ชาโคลเซรั่ม
Charcoal Serum เพื่อนรักของคนทำสีผม “ทำสีแล้วผมเสีย จะไม่มีอีกต่อไป”
#BambooCharcoal

Your supplement specialist! ❤️ (@supplementstory)

TESTIMONI ALFALFA
.
Alhamdulillah. Dasyat sungguh penangan ALFALFA ni. Asalnya consume untuk milkbooster je.
.
Tak sangka pulak dapat effect lain! Keputihan dah takde. Eczema pun dah berkurang. Paling best, suami puji miss V makin ketat macam anak dara! 🙊
.
Ada masalah keputihan melampau?
Miss V longgar lepas bersalin?
.
Jom order Alfalfa sebotol?
.
Regards,
Nurul
011-26120912
Your Shaklee Independent Distributor
Instagram : supplementstory
"Cergas jelita bersama saiyaa!"
.
#sayajualshaklee
#naturalproduct
#supplementstory
#shakleebynsk
#naturalproduct
#supplementstory
#shakleebynsk
#sayajualshaklee
#shakleedengkil
#shakleecyberjaya
#vitaministeri
#ketatkanorganintim

ELYSIAN BEAUTY (@elysian_serikembangan)

Elysian Lovers jangan risau sbb product Elysian semestinya mesra wuduk okay

Alhamdulillah terjawab sudah segala pertanyaan...so apa tunggu lagi? Dapatkan product2 Elysian sekarang

Ingat Cantik Ingat Elysian
.
.
.
Pm 01115797831

#elysianbeauty #elysiancosmetic #elysianskincare #elysianletops #stokiselysian #elysianserikembangan #elysianselangor #elysianserdang #elysiankl #elysiankuantan #naturalbeauty #naturalproduct #meletop #best #cantik #lawa #klfwrtw2017 #klfw2017 #iamhomegrown #lovelovelove

ลิปบาล์ม เปิดรับตัวแทนจำหน่าย (@lipsmousse_official)

Lipmousse - Aromatic Jasmine
ลิปบาล์มออแกนิค กลิ่นมะลิ ผ่อนคลาย ช่วยบำรุงปากให้ชุ่มชื้น เนียนนุ่ม อมชมพู ตลอดวัน
1 ตลับ 129.-
______________________________

#Lipsmousse #lipbalm #coconutoil #vanilla #signature #泰国正品 #泰国化妆品 #ลิปมัน #ลิปบาล์ม #รับตัวแทนจำหน่าย #รับตัวแทน #ของดีบอกต่อ #organic #naturalproduct #nature

TRY OUR BEST SELLING CLAY MASK (@zukabeauty_natasya)

Zuka Beauty New Product!!
Herbal Facial Steam😍
Makin sihat dan flawless la kulit weolls semua lepas ni,boleh buat facial steam dekat rumah je😊😊tak payah mahal2 buat dekat spa😃
.
READY STOCK❗️
🚗COD-Shah Alam/Klang
📲WHATSAPP-0183524342
#herbs #herbal #herbalfacialsteam #facialsteam #steammuka #facesteam #organicproduct #naturalproduct #zukabeauty #zukabeautybynatasya #agentzukabeauty #zukabeautyshahalam #zukabeautyklang
More...