WHAT BRINGS PEACE? (@whatbringspeace)

#repost @carmenbenitezldg ... #whatbringspeace Observation, wonder, generations learning from each other 🙏🙏🙏 @drawings_for_my_grandchildren inspires peace and love through his drwaings for his grandchildren ❤️🌍 - #WBP "• very beautiful and wise sorry and delicate drawing! Thanks @carmenbenitezldg & @drawings_for_my_grandchildren for sharingbthis reflection and moment on peace and love with us "• #whatbringspeaceglobally #sharing

🎉Nutrition Consultant 營養顧問🎉 (@easy_fit_herbalife_carrie)

🍫🍌🍵 💖
1/3條香蕉🍌幾粒冰❄️
1.5 匙 朱古力🍫味營養蛋白素
0.5 匙 曲奇🍪妙趣味營養蛋白素

Have you had your shake Today? 👼可預約免費健康分析👼 👼有專業教練跟進👩👨 👼減得健康💪 👼保証💯%正貨
Whatsapp 98659736 Carrie
大家一齊來感受下食住瘦!有專人跟進、信心保證免費測脂服務🏡🎁 #weightlossgoals #weightlossinspiration #weightlossstory #weightlossjourney #weightlosssupport #weightlosscommunity #weightlosstransformation #weightlosschallenge #weightlossjourney2017 #weightlossprogress #weightlosssuccess #weightlossmotivation #weightlossgoal #weightlossproblems #weightlosshelp #weightlossprogram #weightlossstruggle #healthandwellness #healthymind #healthyhabits #healthymom #healthydad #healthandfitness #healthytips #healthjourney #healthandfitnessjourney #fitnessgoal #fitnessmom #weightlossstruggles

🎉Nutrition Consultant 營養顧問🎉 (@easy_fit_herbalife_carrie)

你知道早餐是一日三餐最重要的一餐嗎?營養早餐的三大元素:46種營養素,充足蛋白質,低升糖指數(對健康、控制體重好大幫助啊)
💟全球No1營養早餐
💟有健康教練跟進的營養早餐
💟健康控制體重問我

Whatsapp:+85298659736 Carrie

Have you had your shake Today? 👼可預約免費健康分析👼 👼有專業教練跟進👩👨 👼減得健康💪 👼保証💯%正貨
Whatsapp 98659736 Carrie
大家一齊來感受下食住瘦!有專人跟進、信心保證免費測脂服務🏡🎁 #weightlossgoals #weightlossinspiration #weightlossstory #weightlossjourney #weightlosssupport #weightlosscommunity #weightlosstransformation #weightlosschallenge #weightlossjourney2017 #weightlossprogress #weightlosssuccess #weightlossmotivation #weightlossgoal #weightlossproblems #weightlosshelp #weightlossprogram #weightlossstruggle #healthandwellness #healthymind #healthyhabits #healthymom #healthydad #healthandfitness #healthytips #healthjourney #healthandfitnessjourney #fitnessgoal #fitnessmom #weightlossstruggles

🎉Nutrition Consultant 營養顧問🎉 (@easy_fit_herbalife_carrie)

五寶湯的威力直接反應給客人,大家今天磅覆都開心死了✌️ 過年要進入熱潮補貨👊👊👊
體脂肪才是我們應該在意的數字❤️❤️ Whatsapp :+85298659736 Carrie
#降脂五寶湯
#能提高代謝

Have you had your detox drink Today? 👼可預約免費健康分析👼 👼有專業教練跟進👩👨 👼減得健康💪 👼保証💯%正貨
Whatsapp 98659736 Carrie
大家一齊來感受下食住瘦!有專人跟進、信心保證免費測脂服務🏡🎁 #weightlossgoals #weightlossinspiration #weightlossstory #weightlossjourney #weightlosscommunity #weightlosstransformation #weightlosschallenge #weightlossjourney2017 #weightlossprogress #weightlosssuccess #weightlossmotivation #weightlossgoal #weightlossproblems #weightlosshelp #weightlossprogram #weightlossstruggle #healthandwellness #healthymind #healthyhabits #healthymom #healthydad #healthandfitness #healthytips #healthjourney #healthandfitnessjourney #fitnessgoal #fitnessmom #weightlossstruggles

Tiffany Ng 🐼 (@tiffanypanda)

以前做編輯訪問過無數咁多人,今次突然轉變身份成為被訪者,而原因係辭職唔做野去希臘體驗,多謝明報俾咁大編幅去介紹我呢個nobody。

人生根本就係一條又一條分岔路,無話邊條路啱邊條路錯,因為無人知終點喺邊,憑感覺憑經驗乜都好,揀一條路行咗先,感受吓沿路嘅風景,無話一定好天氣㗎,你估我喺希臘日日都好happy咩(可以睇個訪問睇吓發生咩事,其實不能盡錄),開心唔開心都係一種學習同經歷嚟嘅,真係唔鍾意頂唔順咪又揀過第二條路囉,咪再成日企喺分岔路口做低頭族話無得揀,唔係話叫你辭職呀,工作都係其中一條路,只係想叫你抬起頭,去揀一條自己想行嘅路,揾返自己嘅生活。

明報訪問 - 2017/2/21
伍家蔚 美容達人裸辭慢活希臘

http://m.mingpao.com/pns/dailynews/web_tc/article/20170221/s00005/1487614170644

Thank you @mingpaohk

#interview #newspaper #me #hongkong #hkig #girl #life #lifestyle #style #photooftheday #pocoftheday #happy #igers #likeforlike #l4l #like4like #f4f #fun #sharing #blogger #greece #happiness #sky #girls #yolo #tbt #instadaily #instagood

🎪The UNSW Circus Society (@unswcircussociety)

Teaching and learning at O-Week!

Kamloops, BC - Kim (@lunaandkaffi)

I am supporting my sisfur but wearing the cone of healing as well...that's what sisfurs are for! I love my big sisfur!!! #coneofshame #sharing #lovebetweensisfurs #petsofinstagram #surgery #dogsofinstgram #corgisofinstagram #dingosofinstagram #shepherdsofinstagram #lovethesegirls

T.E.S Nusantara (@tesnusantara)

Hoax dan informasi yang menghasut memang mudah menyebar dalam kultur masyarakat digital saat ini. Menyebar berita dusta bahkan lebih mudah dibandingkan membalik telapak tangan. Jika membalik telapak tangan membutuhkan gerakan 180 derajat, berita dusta cukup dengan sedikit gerakan ibu jari saja. Hal yang membuat miris, perilaku menyebar informasi tidak bermutu bukan hanya dilakukan orang awam dan tidak berpendidikan saja, melainkan juga oleh kelompok terpelajar –bahkan kaum intelektual.
Jika yang menyebar berita “bukan siapa-siapa”, maka kita akan mudah menganggap informasi tersebut tidak penting dan kurang bermanfaat. Tetapi ketika yang membagikan adalah kaum intelektual, terpelajar, dan cendekiawan, maka kita menjadi terdorong untuk memperhatikan dan mempercayai berita itu

Jangankan masyarakat biasa yang sering terhasut, kaum intelektual pun kerap terjebak dalam menyebarkan informasi tidak cerdas dan menyesatkan di media sosial.
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
.
Stop 🚫 hoax yuk
Stop 🚫 hujat menghujat yuk
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ .
Apa opini mu? 💬 .
📷 Take photo @bungbob23 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🛣️ Lokasi pantai iboih, sabang Aceh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#tesnusantara #travelling #education #sharing #scootpacker #backpacker #jelajahsumatra #indonesiaindah #solotravelling #vespaindonesia #ikatanvespaindonesia #salammesinkanan #vespagram #instagram #instalike #singlefigther #lingkarindonesia #wonderfullindonesia #vespaindonesia #vespapx150 #vespa #sabang #solotrip #Aceh #0kmindonesia #visitsabang #info #stophoax #hoax

Jennifer (@graneliusj)

I'm happy and grateful ❤️💚💛👏🙌 #sharing#the#love

AlexGZarate (@alexgzarate)

Never accept the illusion that you are a small figure looking out into a large world. The worlds we hold inside stretch well beyond the furthest horizon. Sharing our stories will expand them far beyond our lifetimes. That is reality. + #write #writer #writing #writersofinstagram #instagram #creative #creativity #beautifulday #bird #landscape #landscapephotography #photo #photographer #photography #illusion #world #worlds #horizon #sharing #story #stories #life #lifetime #reality #beyond

ila Amyla (@damiaqilah78)

#Repost @captainsoutletofficial with @repostapp
・・・
SIAPA SANGGUP SHARE ANG POW?
.
.
Bila anda dapat Ang Pow RM100, sudi tak nak share separuh dgn orang lain? Atau hanya nak pulun sorang je?
•
Haaa... Kalau sudi berkongsi, tinggalkan nombor Whatsapp anda & Tag 1 org kenalan IG yg ingin anda kongsikan Ang Pow tersebut kat ruang komen di bawah.
•
Contohnya mcm ni : @Captainsoutletofficial 013-2076682
(jangan spam tau!)
•
Selesai dua step tu, pastikan jangan lupa REPOST gambar ni sebelum 27hb Feb 2017.
Senang je kan? 😉
•
Captain Outlet akan berikan Ang Pow bernilai RM100 khas kpd yg bertuah!
•
RM50 utk anda, RM50 lagi utk anda kongsikan kpd org lain yg anda tag sebagai tanda penghargaan serta ingatan. 🎁
•
Semoga dgn nilai yg sekecil ini memurahkan rezeki & mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita. Good Luck!!!
•
#angpow #giveaway #malaysia #share #sharing #alhamdulillah #free #friends #bae #love #tag #tagafriend #partnerincrime #shahalam #tagandwin #selangor #brim #repost #kasutmurahmalaysia #sneakers #lokalah #duit #money #wang #trustedseller

AfricaBusiness2020.com AB2020 (@africabiz2020)

Daniel Abuna is co-founder and Managing Director of Viotech, and is a pioneer in the UK mobile space, having developed the first 2G audio streaming solution in the UK for XY Networks, and worked on the world's first 3G network, BT MANX project.
.
Daniel is passionate about launching and growing disruptive technologies that deliver positive social change in emerging markets.
.
He is also a qualified Executive Business Coach with over five years experience helping senior executives fulfil their potential. He currently lives in Ghana.
.
He will be speaking at the inaugural Tech In Ghana Conference next Monday (Feb 27). For more information, click the link in our bio.

hana_suzianah (@suzisuzika45)

#Repost @captainsoutletofficial with @repostapp
・・・
SIAPA SANGGUP SHARE ANG POW?
.
.
Bila anda dapat Ang Pow RM100, sudi tak nak share separuh dgn orang lain? Atau hanya nak pulun sorang je?
•
Haaa... Kalau sudi berkongsi, tinggalkan nombor Whatsapp anda & Tag 1 org kenalan IG yg ingin anda kongsikan Ang Pow tersebut kat ruang komen di bawah.
•
Contohnya mcm ni : @Captainsoutletofficial 013-2076682
(jangan spam tau!)
•
Selesai dua step tu, pastikan jangan lupa REPOST gambar ni sebelum 27hb Feb 2017.
Senang je kan? 😉
•
Captain Outlet akan berikan Ang Pow bernilai RM100 khas kpd yg bertuah!
•
RM50 utk anda, RM50 lagi utk anda kongsikan kpd org lain yg anda tag sebagai tanda penghargaan serta ingatan. 🎁
•
Semoga dgn nilai yg sekecil ini memurahkan rezeki & mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita. Good Luck!!!
•
#angpow #giveaway #malaysia #share #sharing #alhamdulillah #free #friends #bae #love #tag #tagafriend #partnerincrime #shahalam #tagandwin #selangor #brim #repost #kasutmurahmalaysia #sneakers #lokalah #duit #money #wang #trustedseller
More...