˗ˏˋ Confessions◡̈ ˎˊ˗ (@ventally.story.time)

⚠️⚠️suicide warning || heavy topics mentions ⚠️⚠️ /// Awweeee 💗💗💗🤧 I’m so happy for you !! Remember to anyone out there who is struggling you gotta hang in there because if it’s not today or tomorrow. One day you will be happy you stayed- that’s a promise

send confessions through dm (@confessourlives)

Raise your hand if you don't get enough sleep, food, social interactions, and enough wishes to come true. ✋

send confessions through dm (@confessourlives)

I wish this would happen to meh 😵

🗑️ ≤ 𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗮 ≤ 🗑️ (@itsasparagoose)

GUYS IM A FUCKING IDIOT ANOTHER AWKWARD ENCOUNTER WITHIN A FUCKING HOUR. Okay so I called room service to get an extra blanket and I did and a dude answered I was like: may I have an extra blanket? And he was like: you are actually calling the BAR but I’ll pass this on to my colleague and we’ll make it happen.
IT WAS THE SAME NICE CHARISMATIC BARKEEP I HAD AN AWKWARD ENCOUNTER WITH (read the caption of my previous post if you wanna know what I’m talking about) HE PROBS RECOGNIZED MY VOICE AHHHHHHHHHHH. IMAGINE HOW DUMB IT IS TO CALL A GODDAMN BAR FOR A BLANKET!!!!!!!!! Lol to people who aren’t, well socially inept and terrified 24/7 and wish to die whenever something awkward happens this would be something not a big deal but yooooo I’m humiliated. I want to crawl into a hole and not see humans ever. That’s the way my mind works. I swear how the fuck am I gonna be an adult?????? Lol I’m fine now. Still slightly hyperventilating and like panicky but I’m fine fam don’t worry. I’m gonna make myself some camomile tea and watch Lucahjin’s twitch stream. I’ll talk to you later fam!!!