MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Susu Maaez sangat membantu dalam penjagaan kulit.Kulit akan lebih halus, mulus, dan gebu selepas mengamalkan susu ni.
.
Kalau anda ada masalah kulit kering dan bersisik, tumit kaki pecah, gatal-gatal kulit dan ekzema mmg sangat digalakkan cuba susu ni. Selain itu kandungan makanan sunah dalam susu ni juga sangat bagus untuk minda.
.
Para ibu menyusu dan ibu hamil boleh ambik jugak ya. Bagus untuk menambah susu ibu dan mengembalikan seri muka akibat drp alahan.
.
Campuran susu kambing dan sarang burung walit menjadikan Susu Maaez ni sangat berkhasiat. Selain itu, ia mengandungi tomato, aprikot, madu, kurma, delima dan makanan sunnah. Sangat sedapppp! Tak hamis, rasa lemak manis. Yummyyy😍

Siapa boleh minum Susu Maaez ni? 👉Semua peringkat umur boleh minum. Sangat bagus untuk cantikkan dan lembutkan kulit. Bagus juga untuk minda. 1 kotak ada 20 sachets. Berat 1 kotak 460gram.

Kelebihan Susu Maaez; 👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit
👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit
👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar
👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah
👉Meningkatkan daya kepekaan penumpuan dan ingatan
👉Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu
👉Mengurangkan masalah keguguran rambut

Nak cuba ikhtiar masalah kulit anda dengan Susu Maaez?

RM60 exc postage

DM/WHATSAPP 0192783038 utk order

#susumaaez #susukulitputih #susumaaezmurah #ubateczema #kulitcerah #milkbooster #bazaarpaknil #ubatpanau #ubatgatal #kulitgatal

MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Susu Maaez sangat membantu dalam penjagaan kulit.Kulit akan lebih halus, mulus, dan gebu selepas mengamalkan susu ni.
.
Kalau anda ada masalah kulit kering dan bersisik, tumit kaki pecah, gatal-gatal kulit dan ekzema mmg sangat digalakkan cuba susu ni. Selain itu kandungan makanan sunah dalam susu ni juga sangat bagus untuk minda.
.
Para ibu menyusu dan ibu hamil boleh ambik jugak ya. Bagus untuk menambah susu ibu dan mengembalikan seri muka akibat drp alahan.
.
Campuran susu kambing dan sarang burung walit menjadikan Susu Maaez ni sangat berkhasiat. Selain itu, ia mengandungi tomato, aprikot, madu, kurma, delima dan makanan sunnah. Sangat sedapppp! Tak hamis, rasa lemak manis. Yummyyy😍

Siapa boleh minum Susu Maaez ni? 👉Semua peringkat umur boleh minum. Sangat bagus untuk cantikkan dan lembutkan kulit. Bagus juga untuk minda. 1 kotak ada 20 sachets. Berat 1 kotak 460gram.

Kelebihan Susu Maaez; 👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit
👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit
👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar
👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah
👉Meningkatkan daya kepekaan penumpuan dan ingatan
👉Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu
👉Mengurangkan masalah keguguran rambut

Nak cuba ikhtiar masalah kulit anda dengan Susu Maaez?

RM60 exc postage

DM/WHATSAPP 0192783038 utk order

#susumaaez #susukulitputih #susumaaezmurah #ubateczema #kulitcerah #milkbooster #bazaarpaknil #ubatpanau #ubatgatal #kulitgatal

Legakan ECZEMA anak anda (@eczybabyshop)

KENAPA PERLU ECZY DERMATOUCH BALM?
.
🌸 MELEMBAPKAN KULIT DAN MEMBAIKI SEL KULIT ROSAK. .
🌸 RAWAT MASALAH RUAM, RUAM LAMPIN, KULIT KERING, KULIT GATAL & PEDIH, LUKA DAN BINTAT. .
🌸 AGEN ANTISEPTIK DAN ANTIBAKTERIA .
🌸MELINDUNGI KULIT DARI JANGKITAN BAKTERIA DAN KUMAN .
🌸 100% ORGANIK DAN NATURAL .
🌸 SESUAI DARI BAYI BARU LAHIR SEHINGGA ORANG TUA DAN ANAK G6PD .
🌸 KAYA DENGAN OMEGA 3+6 DAN VITAMIN E.
.
🌸 ADA KELULUSAN KKM NOT170500633K

Nak advice? Boleh whatsapp 016-6866594.

#eczy #babyeczy #babyeczema #eczema #ekzema #ubatekzema #ubateczema #rawateczema #krimeczema #krimtanpasteroid #organic #seremban

RAWATAN ECZEMA TANPA STEROID (@eczy_hq)

KENAPA PERLU ECZY DERMATOUCH BALM? .
🌸 RAWAT MASALAH ECZEMA KRONIK/MILD, RUAM SUSU, MERAH-MERAH, KERADANGAN .
🌸 MELEMBAPKAN KULIT DAN MEMBAIKI SEL KULIT ROSAK. .
🌸 RAWAT MASALAH RUAM, RUAM LAMPIN, KULIT KERING, KULIT GATAL & PEDIH, LUKA DAN BINTAT. .
🌸 AGEN ANTISEPTIK DAN ANTIBAKTERIA .
🌸MELINDUNGI KULIT DARI JANGKITAN BAKTERIA DAN KUMAN .
🌸 100% ORGANIK DAN NATURAL .
🌸 SESUAI DARI BAYI BARU LAHIR SEHINGGA ORANG TUA DAN ANAK G6PD .
🌸 KAYA DENGAN OMEGA 3+6 DAN VITAMIN E .
.
🌸 ADA KELULUSAN KKM NOT170500633K

Nak advice? Boleh whatsapp 016-6866594.

#eczy #babyeczy #babyeczema #eczema #ekzema #ubatekzema #ubateczema #rawateczema #krimeczema #krimtanpasteroid #organic #seremban

MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Susu Maaez sangat membantu dalam penjagaan kulit.Kulit akan lebih halus, mulus, dan gebu selepas mengamalkan susu ni.
.
Kalau anda ada masalah kulit kering dan bersisik, tumit kaki pecah, gatal-gatal kulit dan ekzema mmg sangat digalakkan cuba susu ni. Selain itu kandungan makanan sunah dalam susu ni juga sangat bagus untuk minda.
.
Para ibu menyusu dan ibu hamil boleh ambik jugak ya. Bagus untuk menambah susu ibu dan mengembalikan seri muka akibat drp alahan.
.
Campuran susu kambing dan sarang burung walit menjadikan Susu Maaez ni sangat berkhasiat. Selain itu, ia mengandungi tomato, aprikot, madu, kurma, delima dan makanan sunnah. Sangat sedapppp! Tak hamis, rasa lemak manis. Yummyyy😍

Siapa boleh minum Susu Maaez ni? 👉Semua peringkat umur boleh minum. Sangat bagus untuk cantikkan dan lembutkan kulit. Bagus juga untuk minda. 1 kotak ada 20 sachets. Berat 1 kotak 460gram.

Kelebihan Susu Maaez; 👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit
👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit
👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar
👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah
👉Meningkatkan daya kepekaan penumpuan dan ingatan
👉Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu
👉Mengurangkan masalah keguguran rambut

Nak cuba ikhtiar masalah kulit anda dengan Susu Maaez?

RM60 exc postage

DM/WHATSAPP 0192783038 utk order

#susumaaez #susukulitputih #susumaaezmurah #ubateczema #kulitcerah #milkbooster #bazaarpaknil #ubatpanau #ubatgatal #kulitgatal

MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Susu Maaez sangat membantu dalam penjagaan kulit.Kulit akan lebih halus, mulus, dan gebu selepas mengamalkan susu ni.
.
Kalau anda ada masalah kulit kering dan bersisik, tumit kaki pecah, gatal-gatal kulit dan ekzema mmg sangat digalakkan cuba susu ni. Selain itu kandungan makanan sunah dalam susu ni juga sangat bagus untuk minda.
.
Para ibu menyusu dan ibu hamil boleh ambik jugak ya. Bagus untuk menambah susu ibu dan mengembalikan seri muka akibat drp alahan.
.
Campuran susu kambing dan sarang burung walit menjadikan Susu Maaez ni sangat berkhasiat. Selain itu, ia mengandungi tomato, aprikot, madu, kurma, delima dan makanan sunnah. Sangat sedapppp! Tak hamis, rasa lemak manis. Yummyyy😍

Siapa boleh minum Susu Maaez ni? 👉Semua peringkat umur boleh minum. Sangat bagus untuk cantikkan dan lembutkan kulit. Bagus juga untuk minda. 1 kotak ada 20 sachets. Berat 1 kotak 460gram.

Kelebihan Susu Maaez; 👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit
👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit
👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar
👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah
👉Meningkatkan daya kepekaan penumpuan dan ingatan
👉Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu
👉Mengurangkan masalah keguguran rambut

Nak cuba ikhtiar masalah kulit anda dengan Susu Maaez?

RM60 exc postage

DM/WHATSAPP 0192783038 utk order

#susumaaez #susukulitputih #susumaaezmurah #ubateczema #kulitcerah #milkbooster #bazaarpaknil #ubatpanau #ubatgatal #kulitgatal

MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Susu Maaez sangat membantu dalam penjagaan kulit.Kulit akan lebih halus, mulus, dan gebu selepas mengamalkan susu ni.
.
Kalau anda ada masalah kulit kering dan bersisik, tumit kaki pecah, gatal-gatal kulit dan ekzema mmg sangat digalakkan cuba susu ni. Selain itu kandungan makanan sunah dalam susu ni juga sangat bagus untuk minda.
.
Para ibu menyusu dan ibu hamil boleh ambik jugak ya. Bagus untuk menambah susu ibu dan mengembalikan seri muka akibat drp alahan.
.
Campuran susu kambing dan sarang burung walit menjadikan Susu Maaez ni sangat berkhasiat. Selain itu, ia mengandungi tomato, aprikot, madu, kurma, delima dan makanan sunnah. Sangat sedapppp! Tak hamis, rasa lemak manis. Yummyyy😍

Siapa boleh minum Susu Maaez ni? 👉Semua peringkat umur boleh minum. Sangat bagus untuk cantikkan dan lembutkan kulit. Bagus juga untuk minda. 1 kotak ada 20 sachets. Berat 1 kotak 460gram.

Kelebihan Susu Maaez; 👉Meningkatkan kecerdasan minda, IQ dan EQ
👉Membantu mengatasi masalah kulit Ekzema, Panau serta gatal-gatal pada kulit
👉Mencerahkan, Melicinkan dan Menganjalkan kulit
👉Meremajakan dan Menghaluskan kulit yang kasar
👉Mengurangkan garis halus dan kedutan diwajah
👉Meningkatkan daya kepekaan penumpuan dan ingatan
👉Memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan
👉Mencantikkan dan menghaluskan kulit ibu dan bayi
👉Memekatkan dan memperbanyakkan susu ibu
👉Mengurangkan masalah keguguran rambut

Nak cuba ikhtiar masalah kulit anda dengan Susu Maaez?

RM60 exc postage

DM/WHATSAPP 0192783038 utk order

#susumaaez #susukulitputih #susumaaezmurah #ubateczema #kulitcerah #milkbooster #bazaarpaknil #ubatpanau #ubatgatal #kulitgatal

The Beauty Hacks & Sistho (@thebeautyhacksonline)

Testimoni Body Scrub TBH ♨️Lembut je rasa kulit lepas sental dengan scrub. Wangi pulak tu. Seriyes tak tipu!

The Beauty Hacks & Sistho (@thebeautyhacksonline)

🍂TBH BODY SCRUB TURMERIC 🍂
.
🍂KANDUNGAN UTAMA BODY SCRUB TURMERIC👇:
.
🔘Sodium chloride
🔘Glycerin
🔘Sodium laureth sulfa
🌸Fragrance
🌾Ekstrak Kunyit
🍯Madu
💉Collagen
.
🌟KELEBIHAN DAN MANFAAT BODY SCRUB TURMERIC👇:
.
💦Kulit lebih cantik, halus, gebu dan cerah
💦Menanggalkan sel-sel mati serta DAKI pada badan
💦Menghilangkan jerawat badan, parut, bintik hitam
💦Merawat kegatalan kulit: ekzema
💦Mensekatakan warna kulit
💦Mengurangkan tekanan dan keletihan pada badan
💦Mengekalkan tenaga
💦Melancarkan peredaran darah
.
🛀🏽CARA PENGGUNAAN TBH BODY SCRUB👇:
.
☑️Pakai setiap hari setiap kali mandi
☑️basahkan badan, lulurkan pada badan dan bilas hingga keluar buih yang banyak serta wangi
.
🌟SIAPA YANG SESUAI GUNA BODY SCRUB TURMERIC❓👇 :
.
🙋Kulit berminyak
🙋Badan berjerawat
🙋Kulit badan berlarut
🙋Eczema / kegatalan
🙋Tona kulit tak sekata
.
💰HARGA : RM33 SAHAJA
.
⚖️BERAT : 400 Gram, 3 Bulan Penggunaan
.
☎️WHATSAPP ONLY :
📲 AZI 014-6855992
📲 AZI 014-6855992
📲 AZI 014-6855992
.
.

Pengedar Shaklee Cheras Kajang (@vitamin_sihat_semulajadi)

.
SIAPA YANG PERLUKAN OMEGAGUARD SHAKLEE?
.
✔️ Ibu menyusu.
Membekalkan DHA untuk perkembangan minda bayi yang disusukan
.
✔️ Masalah berat badan.
Meningkatkan hormon Leptine yang mengawal selera makan serta membantu membakar lemak
.
✔️ Ibu hamil.
Membantu perkembangan minda bayi yang dikandungkan
.
✔️ Kanak-kanak.
Membantu perkembangan minda anak-anak yang sedang membesar. Menguatkan sistem imunisasi anak
.
✔️ Untuk kesihatan yang pelbagai.
Contohnya kesihatan jantung, sendi, strok, asma, batuk berkahak, paras kolesterol yang tinggi, tekanan darah yang tinggi dan pelbagai lagi. 💪
.
Omega antara keperluan asas badan kita. Dan OMEGA juga UNTUK SEKELUARGA
.
⚠️ DISCLAIMER:
Produk ini bukan bertujuan merawat dan menyembuhkan penyakit tetapi produk NUTRISI yang MEMBANTU badan melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan seterusnya membantu sistem badan berfungsi dengan LEBIH BAIK
.
💯 KEISTIMEWAAN:
Shaklee satu-satunya supplemen yang mempunyai LANDMARK STUDY, di mana orang luar yang membuat kajian ke atas pengguna supplemen Shaklee dan hasilnya, terbukti bahawa pengguna supplemen Shaklee mempunyai paras NUTRISI darah yang BAIK
.
Satu-satunya syarikat supplemen di dunia yang ada LANDMARK STUDY!
.
.
.
PAKAR SHAKLEE ANDA 🌿
.
SELAMAT. BERKESAN. SEMULAJADI
.
Tanya saya 👇👇👇
======================
Ig: @vitamin_sihat_semulajadi
📲0129402603 Shikin Satiman
.
#shaklee #sayajualshaklee #igreview #penjualonline #jualonline #sideincome #bisnesdarirumah #agenshaklee #codshaklee #shakleehululangat #shakleeampang #shakleebandarmahkotacheras #shakleekajang #shakleebandartunhussienonn #shakleebangi #shakleebalakong #omegashaklee #omegaguardshaklee #kurus #setkurusshaklee #kurussihat #ubateczema #ubatgout #ubatsakitsendi #ubatasthma #ubatasma #omega3shaklee #vitaminanakbijak #vitaminanaksihat

Dropship Wanted (@ihsbabyampang)

Haii uolls..hani nak tanya ni,ada tak kawan-kawan hani dalam ni atau adik beradik dia ke.,sepupu sepapat ke, ada masalah anak tak boleh tido malam. Kalau tido pun pukul 2 3 pagi baru tido. .
Alahai sian la ibu bermata panda sebab berjaga malam. Nak pulak esok pagi pegi keje pulak. Matilanakkk..
.
Tapi kini ibu-ibu tak perlu risau lagi,Midnight Bb Oil dapat membantu masalah yang ibu-ibu hadapi. Dengan urutan yang betul,anak sekejap je dapat tido. Menarik kan?
.
.
#ihsbabyproduct #ihsbabymurah #ihsbabyampang #ihsbabykl #mandianmerawat #ubateczema #kulitsensitif #ruamlampin #ruampanas #igshopmalaysia #barangbabymurah #posingapore #babycomel #bruneionlineshopping #tropikaoil #anakku #babyskincare #mandianbaby #dropshipwanted #like #follow #girl #ihsbabybyhani #vegepastaforkids #krimeczema #babyoil #lotionwangi #sabunwangi #syampuwangi #picitpicitteruswangi

SUSU MAAEZ / BELLEZA (@kulitsihatcantik)

Ramai yang tertanya tentang Belleza Collagen. So Elle simplify beberapa common questions below for your easy understanding

Yelah, Elle faham. Kalau kita nak suka sesuatu tu, kita kenalah kenal dulu kan 😉
.
Fungsi :
Mengatasi masalah kulit gelap

Cara pengambilan :
- Koyakkan sachet dan kemam. Kemudian minum air suam
- Amalkan sebelum breakfast / tidur
- Untuk kesan optimum, boleh consume 2 kali sehari

Produk ni selamat ke?
- Ya. Produk ni sangat selamat kerana ia berasaskan herba 100%.
- mempunyai kelulusan KKM dan disahkan halal

Berapa jumlah isi kandungan setiap kotak?
1 kotak, 20 sachets untuk penggunaan selama sebulan. (period tidak perlu consume)

Okay, jika ada sebarang persoalan...nak lebih details ke, boleh je whatsapp Elle untuk tanya2 pasal Belleza / Susu Maaez. Jangan takut2 hihi 017-7586009 or click in bio 😗

________________________________________
#belleza #bellezanatural #bellezacollagen #bellezacollagenmurah #bellezacollagenoriginal #collagenmalaysia #nakcantik #kulitcerah #nakputih #pakarkecantikan #pakarkulit #cerahgebu #susumaez #susukambing #pakarkulit #rawateczema #susumaezmurah #penyakitkulit #ubateczema #feedbackbelleza #rawatekzema #sakitkulit

MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamulaikum .
produk yg semakin viral skrg ni dek kerana khasiat. Sy share disini. *Antara khasiat dan kemujaraban MORHABSHi*👇🏻 👉merawat luka dieabatis tanpa perlu pembedahan
👉merawat eczima 👉merawat kudis buta
👉merawat luka terbakar
👉merawat penyakit athma
👉merawat masalah sendi
👉merawat penyakit denggi & kencing tikus
👉merawat batuk & selesema
👉merawat tyroid
👉merawat ruam pada bayi
👉merawat sawan tangis, kembung perut
👉merawat demam panas
👉menjauhkan permasalahan saka & gangguan jin
👉merawat kudis pd binatang ternakan spt kucing & arnab

MORHABSHI
*1 rumah 1minyak morhabshi* *😍😍antara kelebihan lain yg terdapat pd minyak morhabshi ialah selain bahan2 yg bermutu tinggi , ianya juga telah dirukhyah dgn ayat2 suci Al-Quran bg menangkis anasir2 jahat spt jin & iblis*

30ml RM18
60ml RM28
120ml RM45
(exc postage)

PM/Whatsapp 0192783038

#minyakmorhabshi #minyakmorha #minyakubat #minyakurut #ubatresdung #ubatkencingmanis #eczema #ubatgatal #ubatdarahtinggi #ubatsawan #ubatpenyakikulit #ubatpanau #minyakmorhabshikelantan #minyakmorhakelantan #kulitmelecur #ubatmelecur #ubatgatal #minyakgatal #ubateczema #sakitlutut #simpulmengkarung#minyakberpantang #minyakbayi #minyaktelon #ubatjerawat #ubatluka

MEKAP & PRODUK KESIHATAN (@kosmetik4u)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamulaikum .
produk yg semakin viral skrg ni dek kerana khasiat. Sy share disini. *Antara khasiat dan kemujaraban MORHABSHi*👇🏻 👉merawat luka dieabatis tanpa perlu pembedahan
👉merawat eczima 👉merawat kudis buta
👉merawat luka terbakar
👉merawat penyakit athma
👉merawat masalah sendi
👉merawat penyakit denggi & kencing tikus
👉merawat batuk & selesema
👉merawat tyroid
👉merawat ruam pada bayi
👉merawat sawan tangis, kembung perut
👉merawat demam panas
👉menjauhkan permasalahan saka & gangguan jin
👉merawat kudis pd binatang ternakan spt kucing & arnab

MORHABSHI
*1 rumah 1minyak morhabshi* *😍😍antara kelebihan lain yg terdapat pd minyak morhabshi ialah selain bahan2 yg bermutu tinggi , ianya juga telah dirukhyah dgn ayat2 suci Al-Quran bg menangkis anasir2 jahat spt jin & iblis*

30ml RM18
60ml RM28
120ml RM45
(exc postage)

PM/Whatsapp 0192783038

#minyakmorhabshi #minyakmorha #minyakubat #minyakurut #ubatresdung #ubatkencingmanis #eczema #ubatgatal #ubatdarahtinggi #ubatsawan #ubatpenyakikulit #ubatpanau #minyakmorhabshikelantan #minyakmorhakelantan #kulitmelecur #ubatmelecur #ubatgatal #minyakgatal #ubateczema #sakitlutut #simpulmengkarung#minyakberpantang #minyakbayi #minyaktelon #ubatjerawat #ubatluka
More...