Paskutinė diena

Bus tikrai poilsinė! Saulutė kepina, o bangos jūroje yra didžiausios per visą laikotarpį kol buvom. Aplankėm du paplūdimius, iš kurių vienas buvo mini uostas. Tačiau įdomiausia buvo po vandeniu. Visas uosto dugnas buvo nusėtas tūkstančiais krabų, nuo pačių mažiausių iki plaštakos dydžio. Krabų tiek daug, kad per vieną nėrimą iškelti į paviršių dvi pilnas saujas - nėra iššūkis.
Išmėginau dar vieno vietinio patiekalo - aliejuje keptų sardinių. Labai patiko. Valgosi taip lengvai ir skaniai, kaip kokios kepintos saulėgrąžos.
Oro uostas - didesnės betvarkės neteko matyti.
Atvykom dviem valandom anksčiau. Kritikavau šį sprendimą, nes maniau, kad tai visiškas absurdas ir reikia važiuoti valandą prieš, kaip Vilniui. Vėliau, viskas atsistojo į savo vagas. Oro uosto personalas marinuoja laiką ir keleivius tikrina ITIN lėtai. Vėliau nespėdami į tvarkaraštį žmones leidžia visišku konvejeriu, patikra minimali - jei turi pasą (kurio net neatverčia) ir bilietą, tave praleidžia. Kitas įdomus dalykas, kad lagaminams uždedama juostelė ir patvirtinama, kad jis būti lėktuve, tačiau dar yra nurodoma, kad tą lagaminą dar kitur temptis reikia (?! Taip niekur dar nėra buvę man). Ok. Taip ir padarom, nešam lagaminą kitur, kur eilė vėl didžiausia. Per 10 minučių patikrinami 9 žmonės, o mes jau vėluojam pagal grafiką, žmonių gal dešimtadalis tik praėjo šį etapą. Kai personalas susivokė, jog žiauriai vėluoja - lagaminus tiesiog meste įmetė per skenerį ir jokio tikrinimo nebuvo. Kad ir ginklus gabenčiau - paeitų.
Mūsų vartai 5, skrendant į Vilnių. Pasirodo, kad tie patys vartai yra ir skrendantiems į Varšuvą. Tie patys žmonės stojasi į tą pačią eilę. Kad Lėktuvas į Varšuvą vėluoja galima suprasti iš personalo, kuris rausvu veidu reikia "Warsaw! Warsaw!", o atėję keleiviai mokina, kaip reikia dirbti ir aiškiai nurodo jų organizacinius trūkumus. Vienas iš skrendančių į Varšuvą, praėjęs penktuosius vartus pradeda bėgti (nes nu juk jis vėluoja). Personalas pradeda ant jo rėkti ir jį gaudyti. Puikus vaizdelis. Aišku pagavus, teisinasi, jog bijojo, jog lėktuvas išskris be paties.

Karolis (@draugas)

Straight facade

Father Of Madness 🤘🏻 (@tommyb1g)

Блестит мое ебалье, как натерли сальцем, на ебальце улыбос, доставайте ваш бабос💸💸💸 #fatherofmadness #streetsnap #vilniuslithuania #vilnius_inst #vilniusoldtown #vilniusofficial #streetflowers #gediminoprospektas #кровосток #krovostok #beautifullithuania

Julius Grigutis 🇱🇹 (@juliusgrig)

DIDŽIAUSIAS tarpeklis Europoje yra būtent Kretos saloje! 💪💪💪 1. Atsikeliam 5val ryto ir keliaujam link 16km ilgio tarpeklio, kuriam yra visiškai unikali gamta. Very excited. 😵

2. Nekenčiu graikų netikslumo. 😡
Važiuojant pamatome, nuorodą, jog nusukus dešinėn po 1km bus kavinė. Pravažiuojam 1km, 2km.. Nieko nėra. Pravažiavus 2.7km pagaliau privažiavom kavinę. Nuėjus prie jos matome, kad atsidaro 9:00 (buvo 9:37), ant durų užkabintas ženklas "OPEN", bet durys užrakintos. Barbenam - nieks neatidaro. Eina jie šikt su tokiom nesąmonėm. 😡

3. Važiuojant link tarpeklio atsiveria be proto nuostabus kraštovaizdis. Tai bene pačios gražausios vietos, kokias mačiau Kretoje.
Pakeliui, viena kalnų ožka įšoksta į plačią lietaus kanalizaciją vedančią į skardžio apačią. Nežinom ar liko gyva.

4. Atvažiavom. Pagaliau ta lemtingoji akimirka, kai galėsiu pradėti kelionę per didžiausią tarpeklį Europoj! Ir ką jūs sau galvojat?! Jis uždarytas, dėl karščio. 😞 Pasirodo, jog tarpeklio pavėsyje +43 karščio ir žmogaus organizmui "kaput" per tokį karštį. Liūdna.

5. Šalia tarpeklio matom didžiulį 2.1km aukščio kalną - kopiam į jį. Maždaug ties viduriu kalno sutinkame britų porą besileidžiančią ir paklausiame ar verta lipti aukštyn - "the view up there is amazing". Kas tas karštis, lipam aukštyn. Ir galiu pasakyti, kad sutiktas britas puikiai apibūdino matomą vaizdą. Praleidome apie 3 valandas kopinėdami. 👌

6. Važiuojant link jūros užmatau keliuką vedantį į apelsinų plantaciją - staigiai užsuku vairą ir varom pasiimti laimikio! 💯💯💯 Prisikrovėm vieną maximinį maišą ir judam į paplūdymį prie Chanios, kur ir praleidom likusią dieną.
Taip praėjo septintoji diena, sekanti - paskutinė 🙂

#vilnius#vilniusofficial#vilniuscity#kaunascity#utena#alytus#klaipeda#kaunas#lithuanians#lithuanian#lithuanianboy#lithuanianboys#lietuva#lithuania#telšiai#telsiai#šiauliai#siauliai#klaipėda#vilniusoldtown#palanga#nida#šventoji#sventoji#skuodas#marijampole#marijampolė#trakai#ignalina#turnsummeronlt

Urvai Kretoje 😈

1. Dieną pradedam Skotino urvo aplankymu. Vos užėjus į milžinišką urva, pajaučiama šalto oro atgaiva. Lauke +38. Anoumet urvas naudotas, kaip šventykla ir turto slėptuve. 💎👑 Anot TripAdvisor tai yra vienas iš pačių įspūdingiausių urų Kretoje, tikrai įdomi patirtis. Svarbus elementas tas, jog urvas visiškai neturi jokio apšvietimo, laiptelių, kopetėlių ar kitų pagalbinių elementų turistams. Tad įsijungę telefonų blykstes naršėme urvą, kuris vedė vis tolyn ir tolyn. Praleidom apie 2-3 valandas. 👌

2. Sekantis Boxa urvas. Praėjimai siauri, o didžiausia erdvė, kaip mano vonios namie. Sugaištas laikas. ⛔️

3. Judam į artimiausią papludymį, kad tik greičiau įšokti į vandenį. 💦💦 Atsigaivinti padėjo, tačiau pats papludymys lyginant su kitais Kretos paplūdymiais niekuo neypatingas - judam kitur.
4. Iki pat vakaro apsistojam Agh. Pelagia paplūdymyje - gražus krantas ir yra į ką pasižvalgyti ant jūros dugno 🐡🐠🐟 Taip praėjo šeštoji diena Kretoje! 😊

Melissa🍍 (@thechroniclesofwanderlust)

We're standing on the #Stebuklas #Miracle Tile in #Vilnius, #Lithuania. According to #superstition, your biggest #wish will come true if you step on it and spin clockwise three times. I had a lot of wishes to make so I must've looked like a crazy person spinning on this tile for a solid 30 seconds. 🤣
#baltics #easterneurope #travelstoke #lpfanphoto #travel #travelgram #wanderlust #instapassport #instatravel #explore #adventure #europe #summer #oldtown #vilniusofficial

P_ikchiu (@p_ikchiu)

Everytime I am trying to convice myself what people aren't like my deep mind corners warns. But heart. She always happens. Nice. Believe. But once again you will see that guts, never gets wrong. They are not just believing, they are fact and details, absorbed by your brains.
#meadow #naturephoto #vilniuscity #flatlay #goldenhour #vilniusofficial #smoothie #cool #healthy #healthylife #healthyfood #fruitlove #travel #jw #vilnius #bestofthebaltics #vsco #vscocam #vscogram #landscape #mood #happy #jwfriends #follow #jwvisuals #stayandwander #urban #jwsister #vscogood #vscolithuania