LAUREL VITAMIN MIXBERRY (@arshiya_my)

FEEDBACK LAUREL MIXBERRY PLUS VITAMIN C

Kesan setiap orang tak sama ya. Ada yang cepat macam roket, ada yang lambat macam siput.

Tapiii, kesabaran membawa hasil okay. Lepas habis sebotol, liang pori-pori sis ni makin kecil, kulit makin halus dan masalah kulit dapat diatasi.

Kalau korang nak kulit putih berseri sebelum raya tahun ni, jom amalkan #LaurelMixberryPlus Vitamin C + whitening collagen yang super yummy ni ya.

Whatsapp zakiah +6011-3554.5059

#laurel #laurelmixberryplus #vitaminC #Collagen #Kolagen #baby #cerah #gebu #quputeh #dnarsskincare #ubatjerawat #nakcantik #putihgebu #jeragat #ubatkurus #ekzema #jamuseripengantin #jsplover #pregnant #pregnancy #milkbooster #subur #motherhood #breastfeed #wifey

LAUREL VITAMIN MIXBERRY (@arshiya_my)

Nak baby kulit sihat putih gebu, masa mengandung mommy kena jaga makan dan amalkan supplement yang bagus ye.

#LaurelMixberryPlus ni sangat sesuai diamalkan oleh ibu mengandung sebab kandungan Vitamin C yang sangat bagus untuk naikkan HB mommy dan beri kulit yang cantik pada baby nanti. Best ke best? ๐Ÿ˜

Nak tau lebih lanjut boleh whatsapp sis zakiah ya +6011-3554.5059

#laurel #laurelmixberryplus #vitaminC #Collagen #Kolagen #baby #cerah #gebu #quputeh #dnarsskincare #ubatjerawat #nakcantik #putihgebu #jeragat #ubatkurus #ekzema #jamuseripengantin #jsplover #pregnant #pregnancy #milkbooster #subur #motherhood #breastfeed #wifey

nyr.meryl (@nyr.meryl)

Such a fruit bat...I LOVE fruit! Had a lot of vitamin C today ๐ŸŠ๐ŸŠ๐ŸŠ๐ŸŠ๐ŸŠ#fruit #vitaminc #healthnutrition #food #naturalsugars

Motivate:Inspire:HealthyFit (@emily_e1izabeth)

Just getting my vitamin C, since the flu is in my house! โ˜น๏ธ๐ŸŠ๐ŸŠ#orange #vitaminc #nofluforme

Megan (@meganneuberger.cpt)

This morning my hubby woke me up with a hot cup of USANA Booster C. One for him and one for me ๐Ÿ˜ Thankful for this soothing drink to help me kick this crap and boost my immune system ๐Ÿ’› #USANA #usanalifestyle #immunityboost #vitaminc #lusciouslifedesign #sick #health #coldfighter

Tiffany Joy (@health.savvy.mama)

Sickness is running through our family and right now it's #evybaby who has a fever ๐Ÿค’ I'm especially glad for #thieves oil and #vitaminC. In this pic she has a cloth soaked in #lavender #lemon and #thievesoil on her forehead. Lots of rest and being with mom are helping her too โค๏ธ

10 & Co (@10andco)

The morning after.

When you've done The 4am Set before bed, help your skin glow in the morning by flushing away toxins with hot water & lemon ๐Ÿ‹
With Vitamin C for collagen production and packed with antioxidants to help prevent ageing, it's our favourite way to get our glow on... from the inside.
#glowfromwithin #lemon #detox #vitaminC #morning #the4amset #skin #glow #the10treatment

Face Faves by Tamara (@facefaves)

Three vitamin C serums from three of my favorite brands at three different price points. Contemplations for my next purchase... Can anyone offer thoughts on any of these? #facefaves #skincareadvice #adviceneeded #korres #drdennisgross #ddg #algenist #sephora #tobuyornottobuy #thatisthequestion #vitaminc #skincare #facestuff

Caryl Baker Visage Markville๐Ÿ’‹ (@cbvmarkville)

Customer appreciation sale! 20% off products and 50% off a facial when you spend 100 plus!๐Ÿ’‹

LAUREL VITAMIN MIXBERRY (@arshiya_my)

FEEDBACK IBU MENGANDUNG AMALKAN LAUREL MIXBERRY PLUS

Penting kalau memgandung mesti nak jaga HB supaya takde la kena membebel dek misi kat Klinik Kesihatan tu kan kann.

Haa. Bila amalkan #LaurelMixberryPlus ni, bukan je HB masa mengandung cantik uolss, kulit mommy pun halusss je. Baby nanti keluar InshaaAllah pun putih gebu jugak ๐Ÿ˜

Jom amalkan Laurel. Whatsapp sis zakiah ya +6011-3554.5059

#laurel #laurelmixberryplus #vitaminC #Collagen #Kolagen #baby #cerah #gebu #quputeh #dnarsskincare #ubatjerawat #nakcantik #putihgebu #jeragat #ubatkurus #ekzema #jamuseripengantin #jsplover #pregnant #pregnancy #milkbooster #subur #motherhood #breastfeed #wifey

LAUREL VITAMIN MIXBERRY (@arshiya_my)

FEEDBACK LAUREL MIXBERRY PLUS

Waaahhh nak menangis kan bila baru je seminggu amalkan #LaurelMixberryPlus nak nampak makin putih. Paling BEST bila Mr Hubby dok puji-puji InshaaAllah takde la beliau nak memandang perempuan lain huhu ๐Ÿ˜œ

Nak order whatsapp sis zakiah ya 011-3554.5059

#laurel #laurelmixberryplus #vitaminC #Collagen #Kolagen #baby #cerah #gebu #quputeh #dnarsskincare #ubatjerawat #nakcantik #putihgebu #jeragat #ubatkurus #ekzema #jamuseripengantin #jsplover #pregnant #pregnancy #milkbooster #subur #motherhood #breastfeed #wifey
More...