Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim) [similar]

🍃LIFE IS A JOURNEY FROM ALLAH TO ALLAH 🍃

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Good luck my beloved brother.... hope you're the winner for Gegar Vaganza tonite... do the best !!💪💪🤘🤘 @lansolo_official #❤️❤️❤️ #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Nilah jadi bila terlalu boring....gedik lebih.... hahahaah.... #love #happyme #💙💙💙 #alwayssmlie #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Once you learn how to be happy,you won't tolerate being around people who make you feel anything less... #livesimply #laughoften #lovedeeply #💙💙💙 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Inilah dia peneman saya setiap hari... tak pernah2 bermanja,hari ni tiba2 dtg mintak peluk... sedih pulak rasa... love you @chloe_thefluffycat ... selamat malam semua... semoga hari esok lebih baik dari hari ini... #😚😚😚 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

🌹Bukan mudah menjadi seorg ibu,krn ibu perlu berpenat,bersakit,berlelah,bersedih & berkorban dahulu sebelum boleh bahagia.Kerana itulah Allah angkat darjat wanita TINGGI disisi Nya.Kerana wanita makhluk Allah yg luar biasa.🌹 🍃"Hargailah para wanita dan berbuat baiklah pada mereka" 🍃.Ini wasiat terakhir Nabi SAW sebelum baginda mangkat🌸.Wahai wanita,kau insan istimewa,kau tak ternilai maka mahalkanlah dirimu🌸... KHUTBAH TERAKHIR NABI MUHAMMAD S.A.W #💫 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Pakatan Harapan dah memuktamadkan Tun Dr.Mahathir Mohd sebagai calon PM jika PH memenangi PRU14 nanti.Berapa ramai yg bersetuju & suka Tun M menjadi PM Malaysia buat kali kedua? Siapa sokong angkat tangan??? 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ @inspirasikumahathir #❤️❤️❤️ #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

#Repost @inspirasikumahathir (@get_repost)
・・・
Beliau mungkin tidak akan lama bersama kita. Seperti insan lain, lambat-laun beliau akan pergi jua. Sementara pejuang ini masih bernafas, ayuh... marilah kita dukung perjuangannya, bukan kerana kepentingan peribadinya, bukan kerana keluarganya, bukan kerana "kroninya"... tapi kerana kita semua RAKYAT Malaysia...
MARI BERSAMANYA BETULKAN NEGARA
BERI ANAK CUCU KITA SUATU PELUANG
BE A PART OF HISTORY (by Faiz Na'aman) @inspirasikumahathir ❤️❤️❤️❤️ #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Aku sentiasa ingat tangan mana yang sambut aku ketika aku jatuh,dan aku tak pernah lupa kaki mana yang pijak aku sampai jatuh tersungkur... #🖤🖤🖤 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Setuju tak??? Jadi kita semua kena hati2 tau dgn org skrg.... 😎😎😎 #🖤🖤🖤 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Perginya lagi seorg seniman...dimana bakat besar yg ada takkan dpt pengganti....😢😢@Regranned from @sinarfm - [AL-FATIHAH]: Pelakon veteran, Latiff Borgiba atau nama sebenar Abdul Latiff T. K. Gomu Kakah, 80, meninggal dunia sebentar tadi di kediamannya di ibu negara. 
Perkara ini disahkan oleh anak Allahyarham, Ab Uzza Ab Latiff.

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Love from me to you...#💙💙💙 #🌹🌹🌹 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Kami tinggalkan anda Dengan petikan kata TunM ini.
Selamat Malam Keluarga inspirasikumahathir Semoga anda semua diredhai DiBerkati n DiRahmati Allah Slalu. @inspirasikumahathir #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Wajah hebat pejuang bangsa walau tidak tersemat pingat di dada tetap jadi sanjungan dunia... tetap bersemadi warisan bangsa.. 22 tahun menabur bakti... bangkit membela pertiwi... mengangkat maruah bangsa hingga dihormati...membasuh martabat negara hingga disanjung tinggi...kini jasa besarnya dinafi & dikeji dunia tertawa dicerca bangsa sendiri.. bangsa merdeka terluka hati...namun roh perjuangannya meresap subur dihati... jasanya bertaburan didesa dikota tidak mampu dipadam dengan nista yg menafikannya...manusia buta yg mensyukurinya insan yg mulia...biar togel tanpa gelaran...biar gugur pingat kebesaran...perjuangannya tetap diteruskan...dengan izin Allah dgn penuh keberanian...Inilah insan yg digelar pejuang bangsa TUN DR.MAHATHIR MOHD..💪💪💪 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Tq Allah for this life,the air we breathe & beautiful children you gave to me... hope that both of you will always be good to people,success & happy forever... @mizryanna @dyrracutie #love #happy #♥️♥️♥️ #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Tengok tu bukan satu tapi dua sekali @pallasmalaysia hantar kasut sekolah utk anak2 dara saya... Syukur alhamdulillah rezeki anak2 sy utk tahun depan... TQSM to @pallasmalaysia .... Stay tuned utk next pic ..nak bg @mizryanna &@dyrracutie gayakan pulak nnt... #😍😍😘😘 #love #happy #💛💛💛 #🌹🌹🌹 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Belum dapat lagi la sahabat macam ni😁😁 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Pejam celik pejam celik.. dah besar dah anak2 dara sy ni.. tak berapa hari lg kakak @mizryanna dah masuk 10tahun.Adik @dyrracutie dah masuk 9 tahun... cepatnya masa berlalu... #proudmommy #love #mysoul #💖💖💖 #🌹🌹🌹 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizaabdhalim)

Nak kurus katanya.... @mizryanna Mommy,kakak nak diet lah.... sampai pink pipi.. #💋💋💋 #🌹🌹🌹 #FH2017💋
More...