Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial) [similar]

🍃LIFE IS A JOURNEY FROM ALLAH TO ALLAH 🍃

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Sebelum tido pakai mask dulu...dah lama rasa x memanjakan muka... dah jadi apa dah muka ni...🕊️🕊️ Ingat sebelum tido selawat ke atas nabi,istighfar,syahadah,baca Alfatihah,4qul & ayatul Kursi... in syaa allah nyenyak tido anda semua..🕊️🕊️ selamat malam semua...Mimpi yg indah2 ya.. 💋💋 #love #🌹🌹🌹 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Bila kita tengah siap2 nak maghrib, dia busybody duduk tengah2 laman... 😉😉😉 #mymisschloe #love #happy #😻😻😻 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Sekadar hiburan...comel jer nenek ni nari...😄😄😄 Nenek yg sporting... #instagood #instarepost #love #happy #🖤 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

🕊️🕊️Kerana sepotong ayat,HATI boleh terguris sepanjang HAYAT...Hati2 bila berkata2..🕊️🕊️🐣#selamatmalamdunia #love#happy#peace#FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Minta yang BAIK-BAIK, in shaa allah Allah beri... #alwaysdoa #love #happy #tqallah #💙💙💙 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Bila kita kata terpulanglah,lagi senyum lebar dia dgn girlfren kat tangan tu...bilalah nak break off 🚬@aljefri87?? #love #happy #us # 💟💟💟 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Hari ni Cik Chloe mandi..baik jer dia.. behave...pas ni nak cari cat tree utk si comel ni...siapa ada suggestion mana nak cari cat tree yg cantik? #cattreemalaysia #love #happy #😻😻😻 #💖💖💖 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Life without Allah is like an unsharpened pencil.It has no point.. #jomsubuh #solat #love #happy #💙💙💙 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Miss Chloe mogokkkk....sbb kena tinggal tadi 😻😻😻 #love#happy #💖💖💖 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

My panda bear here already.... 🐼🐼🐼 huhuhu.... #latedinner #love #happy #💖💖💖 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

My husband may not be perfect but he is perfect for me... #love @aljefri87 #happysunday #lotsoflove #❤️❤️❤️ #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Terkadang dalam gelak tawa kita,tanpa kita sedari adakalanya kita sedang menyakiti hati ANAK...Anak ibarat nyawa bg seorg manusia yg bergelar ibu...Seorg ibu sanggup lakukan apa shj demi anaknya...Tegar kah anda dan sanggupkah anda membiarkan anakmu menderita dalam gelak tawa mu?? Tak semestinya anak derhaka pd si ibu,adakala ibu pun menyakiti hati dan mengguriskan perasaan anak tanpa si ibu sadari... jgn pernah kau berbahagi kasih sygmu terhadap anak2mu,wahai si ibu.Ambil tahu dan ambil peduli jugaklah pd si anak ini sungguhpun dia ada salah...Ingatlah bahawa setiap perlakuan kita Allah melihat...sedih rasa dihati bila ada anak diperlakukan sebegini... sekadar berkogsi pendapat... #love #bukakanlahhatiitu #sedarilahibu #kauberdosadanberlakutidakadil #padaanak2mu #akubersyukurpunyaibuygsayangkanaku #👍🖤💖 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Semoga segala urusan kita semua hari ni berjalan lancar..amin... Tq to @abyadh krn telah menghadiahkan kpd sy satu set baju ni..sgt2 selesa,tak panas dan mesra wudhuk...moga Allah memperluaskan lg rezeki @abyadh ya...😗😗😗 bawal from @keknisshawlmurah.co #love #happy #🖤💛🖤💛 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Assalamualaikum semua... jom kita tengok ig @keknisshawlmurah.co .... yellow day today..tq to @keknisshawlmurah.co 💋💋💋 for this lovely present... #love #happy #💛💛💛 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Ketika dan di saat ini,aku rindukan Rasullullah saw dan arwah ayah ku...Syukur alhamdulillah aku masih lg mempunyai peluang dan dpt menghadiahkan bacaan AlFatihah & Surah Yasin buat semua...Hati sayu dan terasa diri ini terlalu kosong tanpa Mu dekat dgn ku Ya Allah...Aku berdoa dan berharap agar hati ini sentiasa mentauhidkan diri hanya kpdMu Ya allah... #allahuakbar #allahisthegreatest #rindurasullullahsaw #alfatihahbuatpapa #love #🖤🖤🖤 # FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

A happy marriage requires that we fall in love over & over again with the same person...My husband and i are a team.He depends on me & i depend on him.We support each other.That's how marriage is supposed to work... #withlove #happy #caringhusband #he'severything #alwaysmakemesmile #tqlove #💏 #FH2017💋

Fiza Abdul Halim (@fizahalimofficial)

Alhamdulillah diatas segala rezeki yang Allah kurniakan.... Aku bersyukur dan berterima kasih padaMu Ya Allah.... #love #happy #rezeki #allah #💖💖💖 #FH2017💋
More...