HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha) [similar]

ATL 🍯❣️ YouTube.com/LightSkinKeisha all business inquires contact me via email

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

bitches tried to turn my lights out , I'm still lit 🔥❣️🍯

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

enjoying the blonde life 🙋🏼✨🍯| hair by my twin : @yes_im_beautifulll 💕| install by the best: @easybreezie 😌 this that new weave dance bitchhh !

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

Fuck they opinions why would I listen they ain't see the vision ! 🔥🔥🔥🔥🔥

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

let them think what they wanna , idgaf 🍯🖤

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

if you know me , you know i love this girl and I LOVE to annoy her (as you can see in the videos, swipe left) 😂🙌🏽 screaming Happy Birthday to my @_kristinnna , this shit 4 lyfeeee bro 😌🤘🏽💕🍯

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

They mad cause a bitch getting popular 😜 hair by : @yes_im_beautifulll 👭 | install by: @easybreezie 💕🍯🤘🏽#zoominonthembabyhairsbitchhhh

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

when @easybreezie slays your hair you be FEEELINGGGG yourself honey period 🍯 | blondes have more fun right ? Oh okay 😜 | hair by my twin @yes_im_beautifulll , get you someeeee 💁🏽

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

Lady in yellow ✨💛| Fit by @filthywealthclothing (swipe left to see) 🍯

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

Sun got my skin looking amazing honey period

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

Bruh y'all can't tell me I'm the only one that feel like this 😂 wild thoughts come on and I turn into a whole Latina! That song make me feel good af 😂🙌🏽 they did that honey 🤷🏻‍♀️😌💕 #tagyourfriends #comedy #salsa #idkwhatimdoing #honeyperiod #periodhoney #wildthoughts #makemefeelgood #theywentcrazy #lightskinkeisha 🍯

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

I'm tryna tell y'all male groupies do exist, niggas be doing the most just to stand next to another nigga or to be seen with another nigga that they don't even know ! Then have the nerve to call him his bro, like cut it out he doesn't know you! Call security asap ! 😂🤷🏻‍♀️ #tagyourfriends #realshit #groupiealert #hesnotyourbro #hedoesntknowyou #FOH #security #honeyperiod #periodhoney #lightskinkeisha

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

For those who have been asking , yesssss it's on iTunes , Spotify, and Tidal 😎

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭 nah come on man y'all wildin for respect on the gram , CHILLLLLL 😭 I'm laughing so hard 😂 she whipped tf outta that wheel 😭😭😭😭😭lil baby why you going nowhere so fast? Slow down 😭😭😭😭😭

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

when @iam.thrax and @iamflyguydc call you out in the middle of the party 😭 I ain't know they was gone go this crazy sheessshhhh 🙌🏽😂 bring keisha to yo party we gone turn that bitch OUTTTTT 😊😜🤘🏽🍯

HotGirlKeish 💁🏻🔥 (@lightskinkeisha)

oldie 💕| SN: why tf they take this filter off Snapchat 😤
More...