┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed) [similar]

💓| posting a face reveal at 100k!! (: 🏙️| kik [.αdorings] to buy shoutouts 📖| click↷ to read my wattpad story

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

the way she describes her ex and her bff at the end I can't 😩 // y'all should click the link in my bio and read my wattpad story ;) I'm following some people back who are commenting/voting!!

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

UMM EXCUSE ??? WHAT KINDA BFF— yo what's her @ I just wanna talk.

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

heyyoo I uploaded a new chapter of my wattpad story today, go check it out!! link is in my bio❤️❤️ also this story is so cute oml I almost cried. literal best friend goals

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

go read my wattpad story! link in bio! I'm about to upload a chapter by tmrrw morning! 💓

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

hey guys, it's talia! I'm back from my camping trip (: also, should I do a what makes you beautiful? I miss those —
ps: you guys should check out my wattpad story [link in bio] because I'll be uploading a chapter later tonight or early tomorrow!! 💓

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

omg wth what a rude "best friend" but yass gurl u show her❤️ -ariana

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

idk what exactly to think of this😂🤔 - ariana

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

hey guys it's ariana💗 (@awkfessings) so i know talia said in the last caption that I'll be managing her account until she comes back but just letting u guys know again :) she'll be back for around friday so until then I'll be posting

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

READ CAPTION ‼️
hey guys! so I'm going on a camping trip so my bff ariana aka @awkfessings will be posting for me & watching my acc while I'm gone (: ill have limited internet access and ability to use my phone but I'll still be on from time to time. I'll be back on Thursday night so I won't be accepting any confessions until then SO PLEASE DON'T SEND THEM lol. Also y'all should check out my wattpad story (link in bio) I just published a new chapter! But yaaa that's all bye for now ❤️

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

SWIPE FOR PART TWO ➡️➡️
read my wattpad story !! the links in my bio ❤️ also, this confession is so cute oml.

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

y'all should go read my wattpad story 😊 the link is in my bio 💞

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

tiara if you're reading this, you got a great bff who loves u very much ❤️❤️

please click the link in my bio and read my wattpad story (: I'd love to know your thoughts !

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

SWIPE FOR PART TWO ➡️➡️
this is the cutest thing ever😭 speaking of books you should go read my wattpad story (link in bio) I uploaded a new chapter today 💞

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

yo, go read my wattpad story! (link in bio) I posted a new chapter today :) comment your user if you read it and I'll maybe follow u and read your stories too❤️

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

this is genius @awkfessings we should do this 😂 // if you're a cool person read my wattpad story (; link is in my bio!! ❤️

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

SWIPE FOR PART TWO ➡️➡️
if you haven't already, click the link in my bio to read my wattpad story! Just posted a new chapter today (: comment ur users and I'll follow some of y'all back & read stories❤️

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

LMFAO OMG. YOU GO GIRL // if you have wattpad click the link in my bio and read my story :) comment your users and I'll follow some of y'all back and read your stories too! ❤️

┈ ∘˖⋆best friend stories⋆˖∘ ┈ (@bffsconfessed)

yo who can relate? Because I know I can, my bff @awkfessings is literally so freaking gorgeous and won't admit it 🙄
More...