Been making hits for 15yrs (@manjmusik) [similar]

2018 music videosπŸ‘‡

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Go get em @sosclothingshop
Www.sosclothingshop.com

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

We ready for some serious SWAG @gaana.official @crossbladelive 24th Feb PUNJAB CHANDIGARH get your tickets from Insider.in
@nindykaur @actualabeer @skndrkalo @sady_immortal @iamrobc172

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Great family, great show, great people! It's all about the love you get and appreciation of the work you put it. Massive thx to the hard workers on the stage from @nindykaur @kajaydhol to @o2srk to @urbansinghcrew to @iamrobc172 guitarist drummer and @sukhsingh22 @meghatron92 @connectsumit for handling the show! Thx everyone....and now GOOD DA NIGHT! πŸ™

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

It's a jungle out there...you gotta be quick!! #leopardspeed #quickmoves

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Show time tonight!! But first....time to order a early dinner! #delhi #showtime #eatlikeakingπŸ‘‘

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Salman and the Deols in a video together! This will be crazy...wink! wink! Yamla Pagla Dewana 3 #YPD3

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Hahahahaha love from Lahore Pakistan....my brother @rahimpardesi killed it on those moves in the pind!
PARTY IN THE PIND
#Repost @rahimpardesi
・・・
Check out my bros new song "Gallan" on Youtube 😎 @manjmusik

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

#Repost @speed_records
・・・
Chandigarh, its gonna be one mega music festival ! Gear up for Gaana Crossblade Music Festival with 2 Stages, 40+ artists, food, games & more ! Book those tickets now - http://bit.ly/crossblade2018
@gaana.official @crossbladelive .
.
.
#gaanacrossblade #crossblade2018 #makeitperfect #games #food #musicfestival #chandigarh #mohali #tricity #punjabimusicfestival #crossblade #rsbarrelselect #weekend #weekendvibes

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Mera veer @theroshanprince releasing his movie guys
#LaavaanPhere is Releasing Tomorrow #16Feb Book your tickets in Advance πŸ‘‡ http://bit.ly/BookLPTickets

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

@crossbladelive
Gonna be a crazy show!
Punjab Chandigarh

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Love is in the air this evening! ❀️

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

@crossbladelive Punjab Chandigarh get ready! 24th Feb. Insider.in

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Tu ki laina hai yaara tho!
Lol HAPPY VELENTINES
@zeemusiccompany
The Valentines break-up song!! Hahaha
@jaani777 @directorbirdi

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Happy valentines day to all my beautiful people in love! 15yrs and as strong as ever! Love you @nindykaur.....i got ur back for life! #valentinesday #love #parner #soulmate #nolifewithoutwife ❀️❀️❀️

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

We gonna make u dance!! Karo Tamanche Pe Disco!!!
@crossbladelive #crossblade
24th Chandigarh Punjab

Been making hits for 15yrs (@manjmusik)

Fan love!! Sorry not posted the fans vids for a while!! Will be posting them over the next few days!! #fanlove πŸ™
More...