zul_ariffin (@zul_ariffin) [similar]

manager@scorpiusentertainment.com www.zaofficial.com

zul_ariffin (@zul_ariffin)

My main focus, is to remain focused.

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Yer yer saya tau korang sakit hati kan? Hahhaha..ambik lah ruangan ni utk korang komen dan lepas geram, korang ada 3 hari utk geram sama Harris muahahaha..silakan silakan🤣
Yang penting Harris gangster ini malam😈
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#dramasangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Selamat membenci Umayr Harris saya ucapkan🤣
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#dramasangat
@zulariffinfc

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Anda sakit hati dgn Harris?
Rasa nak lipat Harris?
Sat ok sat tak ok?
Sila dail 1-800-adaHarriskesah?
Hahahaha..harap maaf, panggilan anda kene tunggu episod esok hahaha!
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#dramasangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

10 mins to go!
.
#Repost @dramasangat
・・・
Saja nak bakar line.. 🔥heheee 😁😆😂 Wajib tengok korang! Bersemut bergula dah nihhhh 💕💖💞
.
Kenapalah Umayr Harris ni nakal sangat eh? Saiaaaa taaaa kuaddddd...... 😭😭😭
.
@zul_ariffin
@fawaaaa
#throwbackdrama
#DSSquad
#dramasangat
@zulariffinfc

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Dah ready???
.
#Repost @dramasangat
・・・
Alaaaa... boleh tak jangan pandang macam tu? 😳tak senang duduk dah DSSquad ni 😩😫😱
.
Hahaaa! DSSquad share sikit sedutan harini. Lepas ni ada lagi.. Tunggu tau 😘😘😘
.
@zul_ariffin
@fawaaaa
#dramasangat
#DSSquad
@zulariffinfc

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Hmmm pe jadi episod hari ni ek?💭💭
.
Semua dah ready??😉
.
#TitianCinta
#UmayrHarris

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Habuk masuk mata lak
.
Selamat tengahari semua😉
.
#Tombiruo
#Ejim

zul_ariffin (@zul_ariffin)

💭Nasik kandaq? Nasi ayam? kFc? Mcd?
💭
.
Salam Jumaat semua!

zul_ariffin (@zul_ariffin)

✌🏼Masih di set.. thank you kpd semua yg menonton #TitianCinta tadi..walaupun #UmayrHarris perangai cam gampang, tapi dia tak ehem ehem kt Bandung🤣(bandung kauuu)
Kpd gangster2 twitter, diharap bersabar 3 hari sebelum kembali berleluasa😈
Love you guys❤️
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#DramaSangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Have a good rest everyone❤️
Sedeyh! 🤣

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Member nak tolong buat ucapan katanyerrr..sedeyh!!🤣
.
Sejam je lagi lagi guys!🤓
#TitianCinta
#UmayrHarris
#DramaSangat
@dramasangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Today demam..maybe sbb korang gangster sgt main tweet2 semalam😄
Pukul 7mlm nanti kita sambung lagi😘
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#DramaSangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

15 minutes to go, hope you guys enjoy it😊
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#dramasangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

Salam semua dan selamat pagi..ngeh ngeh ngeh
.
#TitianCinta
#UmayrHarris
#dramasangat

zul_ariffin (@zul_ariffin)

"Di saat aku ingin menebus kesalahanku dan memujukmu di tengah panas sampai becak ketiak, kau pulak menjual mahal..kiwek tul"
.
Maaf petikan diatas tiada dalam novel🤓
.
#TitianCinta
More...